Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw lip 03, 2008 01:08

jednak zrobiono zmiany w dole przy konstruowaniu 130 PD ASZ i drobne korekty przy 150PD - chyba czymś to było uzasadnione - księgowi w VAG raczej niechętnie wydają kasiore
Oczywiscie ze masz racje silniki ASZ ARL sa jednostkami mocnymi w seri i to nie podlega dyskusji ale uwierz mi ze mody na 230 i wiecej KM to i na dluzsza mete PD nie podola...widzialem juz nie raz stopione tloki w ASZ/ARL a co do bloku zarowno w PD jaki i w VP są one naprawde pancerne i solidne.....przypadek który mnie dotknął niema nic wspólego z mocami 2XX KM spowodowane bylo to tym ze ktos rozbił miskę olejową i jechal sobie bez oleju motor byl deko przytary i (zjechana panewki na pierwszym korbowodzie, walek rozrzadu w stanie okropnym i dosc głeboka rysa na pierwszym cylindrze)przegrzany....Po wlozeniu owego silnika ALH od przejechania pierwszych 10 km na duzej sprężarce mialem, juz mialem twarde węże i i motor nierowno pracowal po zdjeciu czapki okazalo sie ze glowica mocno pofalowana az gniazda zaworowe zdeformowalo, po remoncie niby juz motor pracowal ok ale weze dalej byly twarde bujalem sie z tym z pol roku w sumie i mialem 3 albo 4 razy czape w górze, szkoda tylko bylo wkladac mi tych tłoków i korb od 130 PD no ale cóz, teraz wkladam motor ori taki sam z autentyczym 200 tys. km przebiegiem, nigdy nie zaglądany do środka, zapodam tylko sportowy wałek zobaczymy co wyjdzie i ile teraz pojezdze bez wydmuchanej uszczelki :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 03, 2008 15:01

aw69 pisze:ktos rozbił miskę olejową i jechal sobie bez oleju motor byl deko przytary i (zjechana panewki na pierwszym korbowodzie, walek rozrzadu w stanie okropnym i dosc głeboka rysa na pierwszym cylindrze)przegrzany....Po wlozeniu owego silnika ALH od przejechania pierwszych 10 km na duzej sprężarce mialem, juz mialem twarde węże
no to miałeś przeboje... faktycznie moze dobrze się stało i w końcu koniec kłopotów... jak napisał zaprzal
aw69 pisze:wkladam motor ori taki sam z autentyczym 200 tys. km przebiegiem, nigdy nie zaglądany do środka, zapodam tylko sportowy wałek zobaczymy co wyjdzie i ile teraz pojezdze bez wydmuchanej uszczelki :)
powodzenia nowym bloku no i na wałku i obrobionej czapce :bigok:

mam nadzieje że "fioletowe qrwiszcze" teraz się odwdzięczy i pokaże klase w Grądach :bigok:

aw69, te Twoje 3 lata walki z golfem robią wrażenie...



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » czw lip 03, 2008 20:04

cowboy pisze:aw69, te Twoje 3 lata walki z golfem robią wrażenie...
oj robią, robią. Powodzenia. :okej:


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt lip 04, 2008 07:27

souler pisze:unfalle ajm wynikaja z bledow konstrukcyjnych. pozniejsze 115 nie mialy takich problemow.
Dokladnie, sam mialem przypadek unfalla ajm.

Ciekawia mnie dokladne roznice miedzy blokiem VP, a PD, wie ktos jakies konkrety ??
Moim zdaniem nie ma zbyt wielkich roznic, mam blok PD, to kiedys w wolnej chwili sobie rozkrece i zobacze w czym sa takie roznice o ktorych tyle sie mowi.

Moje zdanie jest podobne do AW69, VP jest w stanie duzo wytrzymac, i tyle ile PD.

AW miales tloki od 130PD w tym ALH z korbami 130 ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 04, 2008 08:54

Dario84 pisze:w czym sa takie roznice o ktorych tyle sie mowi
mówi się głównie o róznicach w układzie korbowo tłokowym, czyli AWX, ASZ, BLT, ARL, BPX mają wytrzymalsze korobowody, tłoki i wał...to w Etce mozesz sprawdzić...

AGR/ALH/AHF/ASV/ATD/AJM a zapewne jeszcze AFN i moze nawet 1Z (ale tu nie mam pewności) mają takie same wały i średnice czopu głównego

pomiędzy blokami sa róznice pewnie kosmetyczne, skoro cały dół z PD mozna zapodać do VP po niewielkich przeróbkach... ale to z kolei świadczy że wał nie może się róznić w sensie czopu głównego - prawdopobnie czopy korbowodów mogą być grubsze...



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt lip 04, 2008 11:36

Z tego co dobrze wyczytalem to obrobionej glowicy w nowy silniku nie bedzie aw napisal przeciez ze caly kompletny silnik nigdy nie rozbierany...
I tak mial on tloki od 130 itp. jak sam wyzej napisal.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 04, 2008 11:52

Rapix pisze:Z tego co dobrze wyczytalem to obrobionej glowicy w nowy silniku nie bedzie aw napisal przeciez ze caly kompletny silnik nigdy nie rozbierany...
moze chodziło mu o dół ?

troche by to dziwne było, że nie wsadzi dobrej uszczelki i śrub ARP, a przede wszystkim szkoda roboty Borysa...

hmm z drugiej strony jak wydmucha uszczelke to godzina roboty :)



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt lip 04, 2008 14:40

No to wyglada na to ze nowsze PD roznia sie od VP srednica czopa korbowego na wale, a tym samym wieksza srednica czopa korbowodu...

Osobiscie nie slyszalem jeszcze o peknieciu korby w VP z powodu zbyt duzej mocy, wiec roznice ta mysle ze mozna pominac biorac pod uwage duze moce.

Jak dla mnie jedyna wada VP w starszych modelach to nieszczesna pompa oleju :/.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 04, 2008 14:58

Dario84 pisze:Osobiscie nie slyszalem jeszcze o peknieciu korby w VP z powodu zbyt duzej mocy
ja słyszałem że się wygła korba :)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt lip 04, 2008 18:06

troche by to dziwne było, że nie wsadzi dobrej uszczelki i śrub ARP, a przede wszystkim szkoda roboty Borysa...
Wczoraj golfik juz odpalil silnik pracuje o wiele ladniej niz poprzedni ALH, jak narazie motor bedzie jezdzil na ori glowicy skręconej szpilkami ARP :) bez zadnych fikolkow nawet bez sportowego walka tymczasowo (chce sprawdzic na hamowni czy cokolwiek on dał) ....A co do obrobionej glowicy to spokojnie niech sobie lezy i oczekuje :) Dzis poskladam caly dolot i fmic ale cieszy mnie juz ze weze nie puchna i wszystko jest ok poki co :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pt lip 04, 2008 18:55

Go AW Go AW go go :bigok: :okej: :grin:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 04, 2008 19:10

aw69 pisze:Wczoraj golfik juz odpalil silnik pracuje o wiele ladniej niz poprzedni ALH
no to pieknie !! :bigok: :bigok:
aw69 pisze:bez sportowego walka tymczasowo (chce sprawdzic na hamowni czy cokolwiek on dał) ....A co do obrobionej glowicy to spokojnie niech sobie lezy i oczekuje
racja, przyjemności trzeba sobie dozowac :)



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » sob lip 05, 2008 01:10

wieść gminna niesie ze przed awaria pojawil sie jakis wykres z wiarygodnej hamowni prawda to??



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lip 05, 2008 02:56

tak prawda....przed awaria a wlasciwie juz w trakcie awari bylem na hamowni maha na PB wyszlo 221 KM 417 NM


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości