czujnik IAT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

nielegalny23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn gru 03, 2007 01:05
Lokalizacja: łódz
Kontakt:

czujnik IAT

Post autor: nielegalny23 » śr lip 02, 2008 23:23

gdzie w golfie 1.8 ABS ( jednopunktowy wtrysk) znajduje sie ten czujnik??



Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: stary » czw lip 09, 2009 21:13

podepnę się do tematu żeby nowego nie zakładać. szukałem przyczyny duzego spalania, i podpiołem sie pod ten czujnik na zimnym silniku mialem 1268ohm potem rozgrzalem silnik tak az wentylator sie załączył i wylaczylem silnik i sprawdzam itez mial 1268. ale zanim zabiorę sie za wymiane to czy takie zagrzanie silnika spowodowalo wzrost temp na dolocie zeby czujnik zacząl reagować?rozumiem czujnik cieczy to wiadomo ze plyn sie zagrzał ale nie wiem czy powietrze tez sie zagrzeje przy dolocie.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lip 09, 2009 21:33

Musiał się trochę ogrzać od rozgrzanego silnika. Nie tyle co płyn ale napewno trochę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: stary » czw lip 09, 2009 21:38

no własnie tez podejrzewam ze cieplej mu bylo wiec rezystancja zmienic sie musiala choc troche a tu nic.generalnie wolalem zapytac niz od razu leciec do sklepu , aha ma ktos moze etke i mogłby zerknac na numer tego czujnika dla silnika 1.8 AAM



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lip 09, 2009 21:51

Obawiam się że nie kupisz, nie występuje solo jako część zamienna. Masz kilka wyjść.

1. Kupujesz na szrocie górę wtrysku - to nie są drogie rzeczy, cały wrtysk za stóweczkę można dostać
2. Diełajesz pa ruski :) Fotki starczą nie musisz nic tłumaczyć
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=48283
lub
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=24792

[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 9:52 pm ]
W tych poradach użyto czujnika do cieczy, parametry te same


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: stary » czw lip 09, 2009 22:45

tak przegladam te stronki i wychodzi na to ze chyba pod zła wtyczke sie podpinalem bo bylem przekonany ze IAT to jest ten po prawej stronie monowtrysku a tu ze zdjec wychodzi ze to wtyczka ta z przodu.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lip 09, 2009 22:47

ano, to jeszcze raz, to ta sama wtyczka co wtryskiwacz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: stary » czw lip 09, 2009 22:58

dzieki za pomoc w sumie moglem temat swoj zrobic to bys punkta dostał Czyli tak z lewej jest wtyczka od krokowca z przodu wtryskiwacz razem z IATem a z prawej od tpsu?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lip 09, 2009 23:17

ano, dzięki nie trzeba punkta ciesze się jeśli pomogłem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: stary » pt lip 17, 2009 15:36

dzis sprawdziłem juz ten własciwy czujnik i ku mojemu zaskoczeniu nie pokazuje ani malo ani duzo tylko caly czas 1 tak jakby wogole styku nie było. bo jedynkę mam tez jak do niczego nie podłaczam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 383 gości