BENITO pisze:pomacaj wirnik, jeśli są luzy wzdłuż ośki to turbo do wymiany/regeneracji. Luży pioprzeczne powinny być też minimalne.
Szczerze jednak w lewą turbinkę zaczynam powoli wątpić i żeby zobaczyć sytuacje konieczne będzie zdjęcie głowicy.
Czy to znaczy, że jeśli wirnik jest w porządku (nie ma luzów) to turbina nie ma prawa przepuszczać oleju?? Bo olej (tak jak pisałem wcześniej) był na wylocie turbiny jak ściagałem "kolanko".
Co może być jeszcze przyczyną takiego kopcenia i znikania oliwy? Oprócz turbosprężarki i pierścieni?
Rozrząd sam robiłem i mam pewność ze jest nastawiony dobrze, pompa wtryskowa jest po regeneracji bo troszke ciekła.
Przypomne, że zanim zrobiłem te 1000km to samochód tak nie kopcił i nie połykał tyle oleju.
Być może nie napisałem ważnej informacji, tzn jadąc autostradą na 5tym biegu (ok 100km/h) pod górkę czuję że auto zwalnia - muszę dodać nieco więcej gazu, nie wiem czy to normalny objaw.