A immobilizer? Dziala? Padniety powoduje problemy z odpalaniem i przerwy..Bula88 pisze:dynamicznie
Pozdro
Gitner
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A immobilizer? Dziala? Padniety powoduje problemy z odpalaniem i przerwy..Bula88 pisze:dynamicznie
Ale przerwane / przetarte wiazki od ECU powodowalyby braki w sygnalach z czujnikow na VAGU.. popraw jesli sie myle.Corvax pisze:Mi tu sie widzi problem elektryczny jakis - przetarta wiazka od ECU albo cos w tym stylu.
Gitner pisze:Ale przerwane / przetarte wiazki od ECU powodowalyby braki w sygnalach z czujnikow na VAGU
Jesli przetarte to tak, ale w przypadku stalych przerw nie bedzie sygnalu. Przypomniala mi sie pewna rzecz. Gdy padla kostka stacyjki VAG mial problem z odczytem kilku sygnalow, wiec faktycznie jak pisze Corvax moze gdzies jest przerwa / zwarcie i nie zdjagnozowal wszystkiego.Corvax pisze:Gitner pisze:Ale przerwane / przetarte wiazki od ECU powodowalyby braki w sygnalach z czujnikow na VAGU
to sie nie dzieje ciagle tylko w danym momencie np w czasie skręcania albo na wybojach auto sie gnie i sygnał przerywa, a w czasie diagnozy sytuacja mogła nie wystapic.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości