Mk3 tdi 1z odciecie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn paź 24, 2005 18:43

Bula88 pisze:dynamicznie
A immobilizer? Dziala? Padniety powoduje problemy z odpalaniem i przerwy..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn paź 24, 2005 18:47

Czy auto jak juz sie rozgrzeje jest OK?

Mi tu sie widzi problem elektryczny jakis - przetarta wiazka od ECU albo cos w tym stylu.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn paź 24, 2005 18:49

jak jest cieply to tez to robi, nie mam imobilajzera



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn paź 24, 2005 18:55

Corvax pisze:Mi tu sie widzi problem elektryczny jakis - przetarta wiazka od ECU albo cos w tym stylu.
Ale przerwane / przetarte wiazki od ECU powodowalyby braki w sygnalach z czujnikow na VAGU.. popraw jesli sie myle.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn paź 24, 2005 18:58

nie dawno mialem odlaczone wiazke od ECU i bylo tam wszytsko ok



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn paź 24, 2005 19:03

Gitner pisze:Ale przerwane / przetarte wiazki od ECU powodowalyby braki w sygnalach z czujnikow na VAGU

to sie nie dzieje ciagle tylko w danym momencie np w czasie skręcania albo na wybojach auto sie gnie i sygnał przerywa, a w czasie diagnozy sytuacja mogła nie wystapic.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn paź 24, 2005 19:16

Corvax pisze:
Gitner pisze:Ale przerwane / przetarte wiazki od ECU powodowalyby braki w sygnalach z czujnikow na VAGU

to sie nie dzieje ciagle tylko w danym momencie np w czasie skręcania albo na wybojach auto sie gnie i sygnał przerywa, a w czasie diagnozy sytuacja mogła nie wystapic.
Jesli przetarte to tak, ale w przypadku stalych przerw nie bedzie sygnalu. Przypomniala mi sie pewna rzecz. Gdy padla kostka stacyjki VAG mial problem z odczytem kilku sygnalow, wiec faktycznie jak pisze Corvax moze gdzies jest przerwa / zwarcie i nie zdjagnozowal wszystkiego.
Bula wszystkie bezpieczniki i przekazniki sa w porzadku?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn paź 24, 2005 21:36

bezpieczniki i przekazniki ok, kostka stacyjki wymieniona i dalej to samo, a te kablebyly ok jak patrzalem a to juz wyspeowalo

[ Dodano: Pon Paź 24, 2005 22:52 ]
a ma moze ktos na sprzedaz dobry przekaznik 109 od diesla??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 291 gości