Wymiana regulatora napięcia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pooldi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 10:13
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Pooldi » śr cze 04, 2008 22:57

Bateria trzyma na razie ponad tydzień.(odpukać). Przestałem uzywać radia, może to ono za dużo ciągnęło prądu. Miałem z tym radiem problemy ,bo ciągnęło więcej jak było wyłączone. Mam takie radyjko z biedronki po poprzednim właścicielu auta. Radio jest z panelem i na tzw pamęci ciągnęło chyba za dużo, więc zrobiłem sobie włącznik i włączałem i co rusz programowałem je. Nie wiem czy ono miałoby wpływ podczas jazdy na baterię.
Zmieniłem i polutowałem kabel ładowania, nie uzywam radia(mam odłączone) i na razie bateria trzyma :D
Ostatnio zmieniony śr cze 04, 2008 22:58 przez Pooldi, łącznie zmieniany 1 raz.


Nawet najmniejsza kałuża odbija niebo

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » śr cze 04, 2008 23:15

Oby twoja bateria Pooldi robiła jak najdłużej. Odwaliłeś kawał dobrej roboty i zasłużyłeś na to. A swoją drogą to jak sie jeszcze potwierdzi z tym poborem prądu przez radio to naprawdę miałeś pecha, bo kilka w sumie drobnych usterek złożyły się jedną poważną.


JaroW

Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Dioda83 » wt lip 01, 2008 17:46

Witam kolegów, miałem i w zasadzie mam problemy z przygasającymi (migającymi) światłami, dziś nie zdążyłem pomierzyć napięcia ale za to wymieniłem regulator napięcia, przesmarowałem i sprawdziłem łożyska, alternator jest firmy Valeo, przed zmianą przygasanie było widoczne na pierwszy rzut oka, po zmianie jakby trochę mniej, ale jednak jest, powiedzcie mi Panowie czy jeśli zdecydowałbym się na wymianę diod to czy mogę spodziewać się jakiegoś wymiernego efektu? Jutro sprawdzę dokładnie połączenia (masa, +) idące od altka, zauważyłem również że koło napędzające wychodzące z bloku silnika ma dość spore bicie, może to tu tkwi problem? :grrr:


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

Awatar użytkownika
Pooldi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 10:13
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Pooldi » śr lip 02, 2008 14:35

Jak wymieniałem regulator napięcia w swoim Valeo, też miałem miganie świateł. Oddałem regulator do sklepu , ale sprzedawca wybronił się tym że reg. musi troszkę pochodzić na pierścieniach. Zależy po jakim czasie masz te migania, jak zaraz po wymianie regulatora to można poczekać niech szczotki się "dotrą".


Nawet najmniejsza kałuża odbija niebo

Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Dioda83 » pt lip 04, 2008 07:59

Jak wymieniałem regulator napięcia w swoim Valeo, też miałem miganie świateł. Oddałem regulator do sklepu , ale sprzedawca wybronił się tym że reg. musi troszkę pochodzić na pierścieniach. Zależy po jakim czasie masz te migania, jak zaraz po wymianie regulatora to można poczekać niech szczotki się "dotrą".
Tak też pomyślałem, tym bardziej że migotania w porównaniu ze stanem wcześniejszym są jakby mniejsze, więc pozostaje mi uzbroić się w cierpliwość :helm:


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt lip 04, 2008 08:21

A ja radze dobrze przeczyscic klemy akumulatora najpierw. Potem wyczyścić bardzo dobrze styki na rozruszniku (tu gdzie przewod z alternatora ma "czekpoint") Następnie posprawdzać masy i będzie dobrze (chyba, że pojechałeś po taniości i kupiłeś włoski regulator na przykład, to bedzie mrugać zawsze)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » sob lip 05, 2008 09:24

Dioda83 pisze:czy jeśli zdecydowałbym się na wymianę diod to czy mogę spodziewać się jakiegoś wymiernego efektu?
Na podstawie moich doświadczeń to szkoda kasyna na diody, którą lepiej wydać w tym przypadku jak napisał bugalon, na "nie włoski, lub chiński" regulator. Kontrola połaczenia alternator - aku to także dobry pomysł.


JaroW

Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Dioda83 » sob lip 05, 2008 09:43

Ok posprawdzam wszystko o czym piszecie Panowie, producenta regulatora w tej chwili nie pamiętam, ale chyba nie jest to żaden badziew z Chin czy Włoch :grrr: dziś sprawdzę i dam znać :bajer:

[ Dodano: Nie Lip 13, 2008 20:15 ]
Panowie sprawdziłem markę regulatora, który zastąpił stary i wysłużony poprzedni, jak się okazało jest to regulator firmy Motorolla, więc nie jest to taki badziew :helm: dodam jeszcze, że szczotki chyba już się dotarły bo zauważyłem widoczną poprawę, światełka nie pulsują :bigok: pozostaje mi jeszcze przejrzeć połączenia między aku, rozrusznikiem i alternatorem bo nie są za ciekawe i na końcu zmierzyć napięcie ładowania :)


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości