Wymiana regulatora napięcia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bateria trzyma na razie ponad tydzień.(odpukać). Przestałem uzywać radia, może to ono za dużo ciągnęło prądu. Miałem z tym radiem problemy ,bo ciągnęło więcej jak było wyłączone. Mam takie radyjko z biedronki po poprzednim właścicielu auta. Radio jest z panelem i na tzw pamęci ciągnęło chyba za dużo, więc zrobiłem sobie włącznik i włączałem i co rusz programowałem je. Nie wiem czy ono miałoby wpływ podczas jazdy na baterię.
Zmieniłem i polutowałem kabel ładowania, nie uzywam radia(mam odłączone) i na razie bateria trzyma
Zmieniłem i polutowałem kabel ładowania, nie uzywam radia(mam odłączone) i na razie bateria trzyma
Ostatnio zmieniony śr cze 04, 2008 22:58 przez Pooldi, łącznie zmieniany 1 raz.
Nawet najmniejsza kałuża odbija niebo
- Dioda83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Witam kolegów, miałem i w zasadzie mam problemy z przygasającymi (migającymi) światłami, dziś nie zdążyłem pomierzyć napięcia ale za to wymieniłem regulator napięcia, przesmarowałem i sprawdziłem łożyska, alternator jest firmy Valeo, przed zmianą przygasanie było widoczne na pierwszy rzut oka, po zmianie jakby trochę mniej, ale jednak jest, powiedzcie mi Panowie czy jeśli zdecydowałbym się na wymianę diod to czy mogę spodziewać się jakiegoś wymiernego efektu? Jutro sprawdzę dokładnie połączenia (masa, +) idące od altka, zauważyłem również że koło napędzające wychodzące z bloku silnika ma dość spore bicie, może to tu tkwi problem?
Jak wymieniałem regulator napięcia w swoim Valeo, też miałem miganie świateł. Oddałem regulator do sklepu , ale sprzedawca wybronił się tym że reg. musi troszkę pochodzić na pierścieniach. Zależy po jakim czasie masz te migania, jak zaraz po wymianie regulatora to można poczekać niech szczotki się "dotrą".
Nawet najmniejsza kałuża odbija niebo
- Dioda83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Tak też pomyślałem, tym bardziej że migotania w porównaniu ze stanem wcześniejszym są jakby mniejsze, więc pozostaje mi uzbroić się w cierpliwośćJak wymieniałem regulator napięcia w swoim Valeo, też miałem miganie świateł. Oddałem regulator do sklepu , ale sprzedawca wybronił się tym że reg. musi troszkę pochodzić na pierścieniach. Zależy po jakim czasie masz te migania, jak zaraz po wymianie regulatora to można poczekać niech szczotki się "dotrą".
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
A ja radze dobrze przeczyscic klemy akumulatora najpierw. Potem wyczyścić bardzo dobrze styki na rozruszniku (tu gdzie przewod z alternatora ma "czekpoint") Następnie posprawdzać masy i będzie dobrze (chyba, że pojechałeś po taniości i kupiłeś włoski regulator na przykład, to bedzie mrugać zawsze)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Na podstawie moich doświadczeń to szkoda kasyna na diody, którą lepiej wydać w tym przypadku jak napisał bugalon, na "nie włoski, lub chiński" regulator. Kontrola połaczenia alternator - aku to także dobry pomysł.Dioda83 pisze:czy jeśli zdecydowałbym się na wymianę diod to czy mogę spodziewać się jakiegoś wymiernego efektu?
JaroW
- Dioda83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Ok posprawdzam wszystko o czym piszecie Panowie, producenta regulatora w tej chwili nie pamiętam, ale chyba nie jest to żaden badziew z Chin czy Włoch dziś sprawdzę i dam znać
[ Dodano: Nie Lip 13, 2008 20:15 ]
Panowie sprawdziłem markę regulatora, który zastąpił stary i wysłużony poprzedni, jak się okazało jest to regulator firmy Motorolla, więc nie jest to taki badziew dodam jeszcze, że szczotki chyba już się dotarły bo zauważyłem widoczną poprawę, światełka nie pulsują pozostaje mi jeszcze przejrzeć połączenia między aku, rozrusznikiem i alternatorem bo nie są za ciekawe i na końcu zmierzyć napięcie ładowania
[ Dodano: Nie Lip 13, 2008 20:15 ]
Panowie sprawdziłem markę regulatora, który zastąpił stary i wysłużony poprzedni, jak się okazało jest to regulator firmy Motorolla, więc nie jest to taki badziew dodam jeszcze, że szczotki chyba już się dotarły bo zauważyłem widoczną poprawę, światełka nie pulsują pozostaje mi jeszcze przejrzeć połączenia między aku, rozrusznikiem i alternatorem bo nie są za ciekawe i na końcu zmierzyć napięcie ładowania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości