Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
RALFI
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 321
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
- Lokalizacja: W-WA
Post
autor: RALFI » pn paź 24, 2005 09:25
Witam!!!
Zauważyłem ciekawy objaw u mnie a mianowicie w temperaturze okolo 0 stopni ( a takie już były) gdy zapalam po dodaniu gazu 1 cm łapie od razu natomiast bez gazu kręci okolo sekundy, Czy spotkaliśbie sie z czymś takim - nadmieniam że chodzi o taką temperature - w wyższych pali od pyknięcia - podejrzewam że w mrozy będzie to samo, dzieki z góry za sugestie
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
-
ćwikła
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 977
- Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
-
Kontakt:
Post
autor: ćwikła » pn paź 24, 2005 11:06
u mnie jest tak ze jak jest ciepło pali na dotyk...jak sa mrozy ze 2 obroty musu zrobic...ichyba nie tylko u mnie bo kumpel ma tez tdi 1z i ma tak samo wiec ten typ tak ma!!!
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
-
piotr1979
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 538
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
- Lokalizacja: PL
-
Kontakt:
Post
autor: piotr1979 » pn paź 24, 2005 14:25
moim zdaniem diesel przy zapalaniu(jak jest zimno) czasem musi dostac wiecej paliwa.kiedys mialem corse 1.5d silnik isuzu i jak byl mroz ponizej -4 to juz dawalem gazu zeby zapalilc .pozyzej -3 bez gazu.silnik byl w super stanie 55tys. przebiegu, corsa miala 3 lata,takze silniczek brzytwa.palila nawet przy -17 ale wtedy gaz byl w podlodze.
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
-
ćwikła
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 977
- Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
-
Kontakt:
Post
autor: ćwikła » pn paź 24, 2005 14:52
piotr marzec pisze:moim zdaniem diesel przy zapalaniu(jak jest zimno) czasem musi dostac wiecej paliwa.kiedys mialem corse 1.5d silnik isuzu i jak byl mroz ponizej -4 to juz dawalem gazu zeby zapalilc .pozyzej -3 bez gazu.silnik byl w super stanie 55tys. przebiegu, corsa miala 3 lata,takze silniczek brzytwa.palila nawet przy -17 ale wtedy gaz byl w podlodze.
to cos musiał o byc z nia nie tak skoro musiałes trzymac gaz...jest takie cos jak czujnik tem kótry daje impuls do kompa aby podał jakąs ilosc beznyny...ja w golfie nawet przy -20 odpalam i nie daje rzadnego gazu....po drugie w vento tdi tak samo tylko jak jest mocny mróz to musi ze 2-3 obroty wykonac....
-
RALFI
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 321
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
- Lokalizacja: W-WA
Post
autor: RALFI » pn paź 24, 2005 15:41
ćwikła pisze:piotr marzec pisze:moim zdaniem diesel przy zapalaniu(jak jest zimno) czasem musi dostac wiecej paliwa.kiedys mialem corse 1.5d silnik isuzu i jak byl mroz ponizej -4 to juz dawalem gazu zeby zapalilc .pozyzej -3 bez gazu.silnik byl w super stanie 55tys. przebiegu, corsa miala 3 lata,takze silniczek brzytwa.palila nawet przy -17 ale wtedy gaz byl w podlodze.
to cos musiał o byc z nia nie tak skoro musiałes trzymac gaz...jest takie cos jak czujnik tem kótry daje impuls do kompa aby podał jakąs ilosc beznyny...ja w golfie nawet przy -20 odpalam i nie daje rzadnego gazu....po drugie w vento tdi tak samo tylko jak jest mocny mróz to musi ze 2-3 obroty wykonac....
KTÓRY TO JEST CZUJNIK TEN TZW. ŻÓŁTY PRZY BLOKU?
-
piotr1979
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 538
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
- Lokalizacja: PL
-
Kontakt:
Post
autor: piotr1979 » pn paź 24, 2005 17:27
ćwikła pisze:piotr marzec pisze:moim zdaniem diesel przy zapalaniu(jak jest zimno) czasem musi dostac wiecej paliwa.kiedys mialem corse 1.5d silnik isuzu i jak byl mroz ponizej -4 to juz dawalem gazu zeby zapalilc .pozyzej -3 bez gazu.silnik byl w super stanie 55tys. przebiegu, corsa miala 3 lata,takze silniczek brzytwa.palila nawet przy -17 ale wtedy gaz byl w podlodze.
to cos musiał o byc z nia nie tak skoro musiałes trzymac gaz...jest takie cos jak czujnik tem kótry daje impuls do kompa aby podał jakąs ilosc beznyny...ja w golfie nawet przy -20 odpalam i nie daje rzadnego gazu....po drugie w vento tdi tak samo tylko jak jest mocny mróz to musi ze 2-3 obroty wykonac....
ta corsa to byl diesel a nie benzyna i przytakiej temperaturze bez gazu w podlodze to bym se krecil i krecil.silnik byl bez turbiny i to nie byl bezposredni wtrysk takze calkiem co innego niz twoje vento.takze wiesz...calkiem inna baja.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
-
Corvax
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » pn paź 24, 2005 17:43
auto zdiagnozowac pod wzgledem kąta wtrysku. Paradoksalnie to o czym piszesz jest niemożliwe, poniewaz połozenie pedalu gazu w czasie rozruchu jest pomijane przez ECU - rozruchem steruje komp,a dodanie gazu jest mozliwe dopiero po zakończeniu sekwencji startu. Fajny efekt jest jak jest zupełnie rozjechany kat wtrysku - auto potrafi chodzić nawet i parę minut bez mozliwości dodania gazu i jazdy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dopuki sekwencja startu nie zakończy się.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
ćwikła
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 977
- Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
-
Kontakt:
Post
autor: ćwikła » wt paź 25, 2005 09:26
piotr marzec pisze:ćwikła pisze:piotr marzec pisze:moim zdaniem diesel przy zapalaniu(jak jest zimno) czasem musi dostac wiecej paliwa.kiedys mialem corse 1.5d silnik isuzu i jak byl mroz ponizej -4 to juz dawalem gazu zeby zapalilc .pozyzej -3 bez gazu.silnik byl w super stanie 55tys. przebiegu, corsa miala 3 lata,takze silniczek brzytwa.palila nawet przy -17 ale wtedy gaz byl w podlodze.
to cos musiał o byc z nia nie tak skoro musiałes trzymac gaz...jest takie cos jak czujnik tem kótry daje impuls do kompa aby podał jakąs ilosc beznyny...ja w golfie nawet przy -20 odpalam i nie daje rzadnego gazu....po drugie w vento tdi tak samo tylko jak jest mocny mróz to musi ze 2-3 obroty wykonac....
ta corsa to byl diesel a nie benzyna i przytakiej temperaturze bez gazu w podlodze to bym se krecil i krecil.silnik byl bez turbiny i to nie byl bezposredni wtrysk takze calkiem co innego niz twoje vento.takze wiesz...calkiem inna baja.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
i tak sadze ze cos jest nie tak bo u ojca w 16-letnim peugocie 1,9d auto nawet przy 20 stoponiowym mroznie pali na dotyk tylko trzeba czekac bo dłuzej swiece sie grzeją!!!!!!!!
-
jarek65w
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 104
- Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
- Lokalizacja: Łódż
Post
autor: jarek65w » wt paź 25, 2005 12:44
Witam, tak przy okazji zmieniał ktos sam w 1Z świece żarowe.Dużo to roboty? i co za klucze potrzeba.Przed zimą zmienię chyba komplet bo nie chce rannych niespodzianek.Co tam trzeba dokładnie ściągnąć ,tylko zasilanie?jak to siedzi .pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości