GTO czy dobrze rozumiem ze chodzi ci o to ze zawór blow-off nie jest taki szybki jak system przepustnic??GTO pisze:pomysl jak działa system przepustnic w G60 ,a jak ten zaworek to zrozumiesz czemu seria jest bardzo dobra.
Chyba że już coś jest ukulane w serii lub cisnienie takie duże ze panują nieszczelności wtedy zaspawanie bypass'a i założenie tego zaworka pomoże, w przeciwnym wypadku bym nie zakładał.
Bo cisnienie w układzie musi wzrosnac zeby blow-off sie otworzyl i bylo psssyt?, a przez to obciaza sie bardziej przepustnice? a moze i sprezarke?
Sadze ze przepustnica dziala po prostu szybciej i powoduje mniejsze skoki cisnienia i dlatego jest bezpieczniejsza od blow off?
Moze faktycznie chwilowy wzrost cisnienia w przewodach IC (zanim blow off zdazy je uspuscic) moze obciazac sprezarke jak sie tak zastanowic, dobrze rozumuje? albo jaka jest inna przyczyna szkodliwosci blow offa??