po 3000 obrotow - muł....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 22, 2005 16:55

jak dla mnie elektrozawor sterujacy turbina (N-75) takie male cykajace :D
to tak na 90% bo mam u siebie to samo i nie zawsze jest to 3000 obrotow. czasem 2800.
Zalezy jak wysila sie turbina.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Re: dzieki za podpowiedz

Post autor: figurel » ndz paź 23, 2005 19:23

t.w pisze:dzieki za podpowiedz, mam pytanko do ciebie, gdzie ten elektrozawor jest umiejscowiony.... gdzie go szukac... :) ew. jak wyglada....
Nie podałeś jaki silnik. Może to?

[img]http://figurel.w.interia.pl/silnik_osprzęt.jpg[/img]



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 23, 2005 22:09

hmmm u mnie przy silniku 1Z jest to tam gdzie widac na zdjeciu

Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Post autor: elektro » pn paź 24, 2005 19:35

Jeśli dawno nie wymieniałeś filtru paliwa wymień może być zabródzony i ogranicza przeplyw paliwa.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn paź 24, 2005 21:07

Najprosciej bedzie zrobic diagnoze dynamicznie, chyba ze masz sklep z częściami - wtedy możesz podstawiac sprawne pozespoły i patrzyc czy się poprawi :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości