olozwirski pisze:KLASSIK pisze:aurel napisał/a:
Sławeg gdzie masz silnik?? nie gadaj ze sprzedałes
robi sie
I co, zrobil sie?
zrobil,pacjent caly i zdrowy i ma sie dobrze
Głowica
Rennmotor
Wykres z Flowbencha przed i po obrobce
Przyrost na ssacym 7.09%, a na wydechowym 16.52%
zrobilem juz ponad 1600km i wszystko jest ok
silnik nie wzial ani grama oleju,zero dymku,brak powazniejszych wyciekow
a o to lista modow mojego silnika
Blok:
-nowe tloki Mahle 80mm
-nowe panewki glowne oraz korbowodowe
-szlif cylindrow z honowaniem
-szlif walu
-wywazanie walu
-wywazanie korb,szlif plus ich naprawa
-mocniejsze korby z Audi
-planowanie bloku 0.1
-odelzone i wywazone kolo zamachowe o 3400g
Glowica:
-walek KENT CAMS 290stopni plus regulowane kolko rozrzadu
-planowanie glowicy 0.25
-frez gniazd oraz ich przerobka(sport)
-szlif zaworow ssacych w dwoch katach
-polerka zaworow
-nowe zawory,prowadnice,uszczelniacze oraz plytki
-polerowanie kanalow ssacych, wydechowych oraz powiekszenie ich do kolektorow
Uklad dolotowy:
-wkladka filtra King Dragon
-podciecta puszka filtra
-power rura Bonrath
-przepustnica z Audi
Uklad wydechowy:
-kolektor wydechowy 4-1
-uklad wydechowy 2"
-jeden koncowy przelotowy tlumik
sprezanie wzroslo z 9.5:1 na 10.1:1
niedlugo hamownia ,regulowanie i sie okaze