zabudowa audio mk3 krok po kroku (nowe foty 26.10)
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
A więc tak. Tapicer wziął 140 zeta za obklejenie obu boczków. Materaił to skaj (niestety) oraz materiał tapicerski. A bezpośrednio na boczek przykleił warstwę gąbki (5mm).
A co do drugiego pytania. To koło zapasowe wyciąga się z samochodu Po prostu mam dojazdówkę w ładnym pokrowcu i wozi się ze mna w samochodzie. MOże w przyszłości przerobię troche tą podłaogę żeby wszystko było na swoim miejscu ale na dzień dzisiejszy nie mam na to czasu pozdr
[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 10:18 ]
A więc tak;) Boczki są w końcu na swoim miejscu Bagażnik też już jest poskładany. Zostały mi w nim tylko poprawki kosmetyczne Pleksi i pochowanie kabli
A tutaj sa foty :
Tak wyglądają skończone drzwi. Starałem się swtorzyć zamkniętą komorę i chyba mi się udało
Boczek od strony wewnętrznej. Wyklejony watoliną żeby jak najbardziej sredukować drgania.
Gotowy boczek ;D
No i bagażnik
Teraz się zabieram za zamocowanie tweeterów
Kolejne zdjęcia wkrótce.
Co myślicie ??
A co do drugiego pytania. To koło zapasowe wyciąga się z samochodu Po prostu mam dojazdówkę w ładnym pokrowcu i wozi się ze mna w samochodzie. MOże w przyszłości przerobię troche tą podłaogę żeby wszystko było na swoim miejscu ale na dzień dzisiejszy nie mam na to czasu pozdr
[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 10:18 ]
A więc tak;) Boczki są w końcu na swoim miejscu Bagażnik też już jest poskładany. Zostały mi w nim tylko poprawki kosmetyczne Pleksi i pochowanie kabli
A tutaj sa foty :
Tak wyglądają skończone drzwi. Starałem się swtorzyć zamkniętą komorę i chyba mi się udało
Boczek od strony wewnętrznej. Wyklejony watoliną żeby jak najbardziej sredukować drgania.
Gotowy boczek ;D
No i bagażnik
Teraz się zabieram za zamocowanie tweeterów
Kolejne zdjęcia wkrótce.
Co myślicie ??
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Ach to ok tylko obawiam się tych mat jeśli to te z allegro budowłane APP to w zimie nie przesadzaj z głosnością bo zachowują się jak opłatek ogólnie bardzo dobra robota.szklarek pisze:NIe ;D Zrobiłem tak. Przykleiłem jedna matę od wewnątrz. Na to przykreciłem blachę a na to druga warstwa maty myślę, że powinno byc oka Nie widasć tego na zdjęciach bo nie miałem aparatu
TUTENHAMON
A mnie się zawsze wydawało że tasme dekarska to materiały budowlane a APP i BOLL to maty motoryzacyjne czyżbym się mylił .Ach to ok tylko obawiam się tych mat jeśli to te z allegro budowłane APP to w zimie nie przesadzaj z głosnością bo zachowują się jak opłatek
Wracaąc do tematu tłumienie mat jest wprost proporcjonalne do ich masy a taśmy dekarskie sa prawie dwa razy cieńsze i prawie połowe lżejsze wiec chcac uzyskac zblizone tłumienie trzeba nałożyć dwie warstwy dodatkowo są one bardzo elastyczne i zaklejanie nimi otworów ma tylko sens gdy stosujemy blachy wypełniajace otwory (tak jak przedstawił to na fotkach TUTENHAMON) bez blach będą wydymac się jak folia w takt basu nie spełniajac swojej roli.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Tak ale ogólny cieżar stosują taśmę dekarską z blachą bedzie mniejszy wygrywają tylko maty profesjonalne z ciężarem (dynamat). ale ich cena już odstrasza. APP to budowlanka ale motoryzacyjne też są jednak na ich krzyść wygrywa zwykła taśma dekarska soundalband lub tytan rolka 10m x 15 cm starcza bez oszczędzania na pare drzwi w mk3 i jeszcze 2,5 metra zostaje. Poza tym jest odporna nawet na największe mrozy (to dla tych co trzymają autko pod chmurką) co z tym idzie nie kruszeje i nie łamie się. Poza tym tasma jest dużołatwiejsza w układaniu czego nie uzyskamy przy APP.
TUTENHAMON
"APP to budowlanka ale motoryzacyjne" jakoś nie bardzo rozumiem to porównanie, porównujesz APP do budowlanki a sam proponujesz pape budowlanąAPP to budowlanka ale motoryzacyjne
To żaden argument na korzyść papy dekarskiej to że jest tańsza wynika z mniejszej ilosci materiału w niej zawartej (prawie połowę cieńsza) więc za tą samą kasę bedziemy jej mieć wiecej.na ich krzyść wygrywa zwykła taśma dekarska soundalband lub tytan rolka 10m x 15 cm starcza bez oszczędzania na pare drzwi w mk3 i jeszcze 2,5 metra zostaje.
Przecież asfalt jaki by nie był jest odporny na mróz a maty bitumiczne to asfalt z dodatkitm uplastyczniaczy poza tym APP i BOOL handluja matami z przeznaczeniem motoryzacyjnym wiec nie wierze że ktos pozwolił by sobie na handel towarem nie odpornym na ujemne temperatury (groziło to by masowymi reklamacjami i sporymi stratami dla firmy).Poza tym jest odporna nawet na największe mrozy (to dla tych co trzymają autko pod chmurką) co z tym idzie nie kruszeje i nie łamie się.
To też zaden argument wolę żeby się trudniej układała ale lepiej tłumiła a łatwiejsze układanie wynika to z jej mniejszej grubości cieńsze łatwiej sie zgina i dopasowuje do kształtu.Poza tym tasma jest dużołatwiejsza w układaniu czego nie uzyskamy przy APP.
Co do zalet papy które zauważyłem
- to jest bardzo plastyczna i nałożenie dwu warstw bedzie lepiej tłumić ale przy znacznie wyższych kosztach lepiej wtedy zastosować polimerowe maty
-do zaklejania otworów się sama nie nadaje za to w połaczeniu z blacha będzie lepsza bo lżejsza i mozna okleic nią obie strony blachy nie zwiekszajac zbytnio ciężaru.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Dalej nie podałeś żadnego argumentu, to co ludzie pisza na forach nie jest wyznacznikiem jedni chwala alhardy inni buszmeny...
Pękanie mat wynika ze złego doboru maty np wiekszość stosuje maty twarde a te są przeznaczone do wytłumiania płaskich podłoży gdzie mata naklejona jest w 100% do sztywnego niepracujacego podłoża jeżeli ktoś zakleja tą matą otwory i dziwi się że pęka to jego sprawa.
W praktyce do wytłumień Car audio w drzwiach nadają się tylko maty miekki i polimerowe tymi matami tłumiłem CC dBdragowe z wynikiem 152dB i starował przez 6lat w wielu zawodach i jak go rozbierałem nigdzie nie zanalazłem popękanej maty owszem na dachu się troche odklejały ale przy jego amplitudzie ...
Pękanie mat wynika ze złego doboru maty np wiekszość stosuje maty twarde a te są przeznaczone do wytłumiania płaskich podłoży gdzie mata naklejona jest w 100% do sztywnego niepracujacego podłoża jeżeli ktoś zakleja tą matą otwory i dziwi się że pęka to jego sprawa.
W praktyce do wytłumień Car audio w drzwiach nadają się tylko maty miekki i polimerowe tymi matami tłumiłem CC dBdragowe z wynikiem 152dB i starował przez 6lat w wielu zawodach i jak go rozbierałem nigdzie nie zanalazłem popękanej maty owszem na dachu się troche odklejały ale przy jego amplitudzie ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości