Wymiana uszczelki pod glowica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pn cze 16, 2008 19:23

KaRBoW pisze:Wlasnie jak spuscic plyn z chlodnicy?
Zrzuć dolnego węża chłodnicy z obudowy termostatu + ewentualnie możesz zrzucić kolanko gumowe łączące obudowę termostatu z przewodem , który idzie do pompy pod kolektorem ssącym. płyn powinien zejść poniżej linii bloku. To co zostanie nie powinno przeszkadzać.


JaroW

Awatar użytkownika
dyzio86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
Kontakt:

Post autor: dyzio86 » sob cze 28, 2008 13:40

guti pisze:KaRBoW, ja mialem okazje grzebac pod maska w ABU , olej tez sie lal jak sie patrzy na wprost auta to na lewym dolnym rogu głowicy lalo sie ciurkiem minute po odpaleniu. Nie uwierzycie ale winny był czujnik cisnienia oleju ztyłuz a silnikiem, przykryty gumowym kaprurkiem , Olej sie saczył przez czujnik spływał do przodu kolo rozrzadu i wydawało sie ze leje sie spod głowicy,


u mnie tez po wymianie silnika zobaczylem ze olej zaczyna uciekac- myslalem ze to od uszczelki ale po paru dniach zobaczylem ze od oleju jest 1 swieca i czujnik oleju , olej wydawal sie ze splywa spod uszzcelki przy pasku rozrzadu.wytarlem i znowu to samo wymienilem czujnik z poprzedniego silnika i jest tam sucho przy czujniku ale mokro jest przy uszczelce.teraz to niewiem czy skapuje ten olej czy caly czas cieknie z uszczelki.
dodam ze od czasu wymiany silnika od ktorej minelo z 3tyg zgubilem ponad polowe oleju .teraz wlasnie nie wiem co robic...


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz

Awatar użytkownika
KaRBoW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 04, 2005 15:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: KaRBoW » sob cze 28, 2008 17:04

Witam ponownie.
Znalazlem troche wolnego czasu i zabrales sie za mojego golfika.
Daje troche fotek bo mam maly problem
Pierwsze:
Po zdjeciu pokrywy zaworow zobaczylem brak jednej sruby trzymajacej glowice. Czy moze miec to jakies nieodwracalne skutki?

Obrazek

Druga sprawa czy kropka na kole od zaworow powinna pokryc sie ze strzalka na obudowie jezeli chce ustawic silnik w pozycji "zerowej"?

Obrazek


Golf III 1.6 ABU (LPG)

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » sob cze 28, 2008 19:07

KaRBoW pisze:Po zdjeciu pokrywy zaworow zobaczylem brak jednej sruby trzymajacej glowice. Czy moze miec to jakies nieodwracalne skutki?
Przez brak jednej zruby, mogło np wypalic ci uszczelke między 2 i 3 cylindrem stą masz białą maś i wycieki oleju. Tak czy siak, uszczelke musisz wymienic i kupic nowe sruby do głowicy.


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob cze 28, 2008 20:28

KaRBoW pisze:Po zdjeciu pokrywy zaworow zobaczylem brak jednej sruby trzymajacej glowice. Czy moze miec to jakies nieodwracalne skutki?
moze miec takie wlasnie jak napisal kolega wyzej , głowica musi przylegac rowno cala plaszczyzna, wiec jak tutaj nie trzyma to głowica moze ulec odkształceniu pod wpłwem temperatury
co do drugiego pytania to jezeli to jest wyrazna strzalka a nie jakis znak technologiczny to istnieje wielkie prawdopodobienstwo ze one musza sie pokrywac ze soba, jezeli nie ma innych znaków na kole oraz obudowie.
i kolejna sprawa to nie smaruj silikonem uszczelek !!! olej na nie zle dziala , przy kontakcie z olejem silikon sie rozpuszcza, pozniej poleci Ci taki farfocel do kanalów olejowych , z nim drugi, trzeci i zobaczusz jak fajnie sie zatwardzenie zrobi, jezeli chcesz naprawde na silikon to sa takie specjalne do kontaktów z olejem, troszke podobno kosztuja , ale nie smierdza jak ocet i po tym mozna je odroznic.

[ Dodano: Sob Cze 28, 2008 8:30 pm ]
a kto Ci tak zmasakrowal to koło ?
tłukles czyms ? Kola nie lubia młotków, mesli , rur itd, to ejst stworzone ze stopu pyłow o ile dobrze pamietam wiec baardzo kruche. :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 330 gości