[mk2] tłoczek tylnego bebna POMOCY!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] tłoczek tylnego bebna POMOCY!!!!
witam!
Chcialem wymienic sobie tloczek bo mi puszczał. I nie moge okrecic tej cienkiej metalowej rurki ktora idzie plyn hamulcowy od tloczka..... Siedze nad tym pol soboty i nie nie posuwam sie do przodu nic a nic..... Czy tam nie jest lewy gwint przypadkiem? Jak mam to odkrecic????????????
Chcialem wymienic sobie tloczek bo mi puszczał. I nie moge okrecic tej cienkiej metalowej rurki ktora idzie plyn hamulcowy od tloczka..... Siedze nad tym pol soboty i nie nie posuwam sie do przodu nic a nic..... Czy tam nie jest lewy gwint przypadkiem? Jak mam to odkrecic????????????
- tomyart
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jak wymieniasz tłoczek na nowy to najlepiej jest to miejsce podgrzać np. palnikiem i powinno puścić albo takim środkiem który zamraża np. loctite 8040 ew.wcześniej spróbuj WD40, gwint jest raczej prawy. ale chyba podgrzać delikatnie jest najlepszym rozwiązaniem w tym wypadku tylko cza uważać żeby rurki nie ukręcić
PS. nagrzej (aż się lekko czerwone zrobi) i polej wodą
PS. nagrzej (aż się lekko czerwone zrobi) i polej wodą
czekaj czekaj... nie wiem czy myslimy o Tym samym..., tloczek czyli masz na mysli cylinderek. Jak u mnie puszczal to nie bawilem sie w jakies regeneracje tylko pojechalem do sklepu i za cale 27 zeta sprawilem sobie nowy Przewod wpinasz pod cylinderek i dalej w uklad
http://misza1982.digart.pl
www.fotomisza.yoyo.pl
moje wypociny :)
www.fotomisza.yoyo.pl
moje wypociny :)
- tomyart
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jak rozwalisz, ukręcisz itd. stary przewód to już nic z nim nie zrobisz dlatego musisz kupić nowy i wstawic w miejsce starego.b8tz pisze:A gdzie ten nowy przewod pozniej mam wpiac?Misza pisze:a jak nagrzewanie nie pomorze to tnij i koniec... nowy przewód kosztuje w granicach od 10 do 30 zeta, uniwersalne wybierasz tylko dł. i już
I co włściwie wymieniasz tłoczki czy kompletny cylinderek, bo jak tłoczki to nie musisz przewodu odkręcać tylko wyciągnąc je z cylinderka.
Opowiem cala historie.... chcialem zrobic badanie techniczne, poejchalem na stacje a tam sie okazalo ze nie ma hamulca w tylnym prawym kole:/ kupilem cylinderek kompletny i pojechalem do domku robic.... Cylinderka nie udalo mi sie odlaczyc od przewodu, wiec wlozylem same tloczki z gumkami. Ale to nie pomoglo bo dalej cieklo wiec musze wymienic caly cylinderek z tloczkami. Niestety braklo mi czasu bo dzien coraz krotszy wiec mam przerwe do poniedzialku zeby to przemyslec.....
- tomyart
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Mówie ci kup sobie jeszcze przewód (nie pamiętam co tam w 2 przychodzi gietki?, czy rurka?) Podgrzej ten stary przewód (gwint) wykręć go, jak się nie rozleci to ok, wymieniasz cylinderek i po sprawie.Do podgrzania wystarczy ci palnik na Propan-Butan, możesz spróbować innych sprawdzonych środków na zapieczone śruby (cola, płyn hamucowy).
A pytałeś jakiegoś mechanika w okolicy ile za to by chciał? może grosze
A pytałeś jakiegoś mechanika w okolicy ile za to by chciał? może grosze
Z tego co widzialem tam jest przewod metalowy do belki, na belce jest kawalek wezyka, a za belka do cylinderka idzie znowu metalowy.....
OK mowicie zeby zalozyc klucz oczkowy.... .tylko powiedzcie mi jak skoro z jednej strony jest cylinderek a z drugiej metalowy przewod? zostaje tylko plaski albo ciecie:/
OK mowicie zeby zalozyc klucz oczkowy.... .tylko powiedzcie mi jak skoro z jednej strony jest cylinderek a z drugiej metalowy przewod? zostaje tylko plaski albo ciecie:/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości