
[ Dodano: Pią 13 Cze, 2008 ]
Do zcego dokładnie służą te dwa czujniki poniżej króćca wodnego?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
dlatego pupa bo czujnik potrzebuje mase z bloku, kabelek sluzy do pomiaru oporu wzgledem masy, mase jak wiadomo mozna skadkolwiek, mozesz sprobowac jeszcze raz, ale podlacz czajnik do masy (o ile jest metalowy) albo po prostu wode nalej do metalowego naczynia i postaw na bloku/kolektorze.skwaros pisze:Ja wczoraj odebrałem czujnik, zagotowałem wodę w czajniku i wziąłem ją se sobą w butelce, odłączałem kbeki z 3 czujników co są z boku i podłaczałem czujnik i wsadzałem do wody i za każdym razem pupa. Potem zobaczyłem ze ten czujnik ma oprawke koloru brązowego, a miała być czarna, dzisiaj ide wymienić na dobrą.
czyli proponujesz żeby odłączyć kabelki z czujników i połączyć z kabelkiem który bedzie masą np. - z aku czy tam blok silnika ?nezzo pisze:co do sprawdzania linii to ja preferuje inny sposob. bierzesz sadzasz pomocnika do auta, kazesz mu obserwowac dany wskaznik, a ty kazdy kabelek od czujnika do masy jeden po drugim.
to chyba norma... bo mi tez tak samo.skwaros pisze:btw, mi lampka ta czerwona od wody co jest nad wskazówką działa, przy uruchamaniu silnika chwilke pomryga i gaśnie.
wszystkie czujniki posprawdzałem i pupanezzo pisze:co do sprawdzania linii to ja preferuje inny sposob. bierzesz sadzasz pomocnika do auta, kazesz mu obserwowac dany wskaznik, a ty kazdy kabelek od czujnika do masy jeden po drugim.
możesz je miernikiem posprawdzać... od wskaźnika napewno jest któryś z tych dwóch na jeden kabelek... jak niedziałą a czujniki dobre to moze poprostu wskaźnik niedziałaskwaros pisze:wszystkie czujniki posprawdzałem i pupa , na żadnym zero reakcji. Juz daje sobie spokój z ta popierniczoną strzałką, bedę działał na temp. oleju
mi się nie udałoMarszall pisze: A tak jak jesteśmy przy temacie czujnika rozruchowego to czy próbował ktos wykręcić ten czujnik bez odkręcania plastikowego krócca?
a biały czujnik sprawny??czarek1982 pisze:Problem z odpaleniem polega na tym, że na zimnym silniku musze pokręcić parę razy żeby załapał. Mało tego jak już złapie, to bardzo mocno się krztuśi i przeważnie gaśnie - tak jak by miał za mało paliwa. Dodatkowy wtrysk wkręcany w bok kolektora jest sprawny bo już sprawdzałem, więc zakładam że robi tylko 1 strzał i przestaje pracować.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości