Pozwolę sobie zauważyć, że seryjny silnik 1,9TD posiada stopień sprężania 22,5.
Po założeniu głowicy od 1,9TD do 1,6TD stopień sprężania spada do 20,5. Doprężanie nie jest zalecane... Wręcz przeciwnie.
Przerobienie 1.6 D na 1.6 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
a sorki w/g ksiazki wychodzilo 19:1, to nie wiem. Chyba ze dla 1,9D to bylo, ale nie wydaje mnie sie jutro jeszcze sprawdze. Wazne zeby jechal odpowiednio ,i nie zapominaj ze jak odprezasz silnik to mozesz wiecej dmuchac, ale i tez spada mocno jak w dolnym zakresie obrotow.
[ Dodano: 26 Cze 2008 22:11 ]
a ja mam zwyklego D a nie TD wiec raczej nie spadnie do 20:1.
[ Dodano: 26 Cze 2008 22:11 ]
a ja mam zwyklego D a nie TD wiec raczej nie spadnie do 20:1.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
nie wiem czy to coś w ogóle dało czy tłoczek może się aż tak wysunąć bez rzeźby mogłeś zastosować wieczko z pompy 1.9 od francuza ma w środku wnękę 2mm na tłoczek , cieniutkie podkładki i 2 sprężynyspawacz pisze:co prawdza tloczka nie toczylem, tylko wieczko zafrezowalem , ciekawi mnie wieczko wTDI bo tam ma duzo brdziej wypukle ,co oznacza ze tloczek sie bardziej przestawia
Ostatnio zmieniony ndz sie 10, 2008 19:59 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości