Mam ogromny problem z GOLFEM VR6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MARTINO-VR6

Mam ogromny problem z GOLFEM VR6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: MARTINO-VR6 » sob paź 22, 2005 13:19

Witam.
Mam taki problem:
auto gasnie na wolnych obrotach, zimny silnik na benzynie kuleje ale chodzi natomiast gdy sie zagrzeje gaśnie na biegu jałowym.to samo robi po przełączeniu na gaz(LANDI RENZO).na benzynie idzie mułowato a raz jak dzik rwie do przoduzależy przy jakich obrotach.
Byłem z autem na kompie i miałem podejrzenie co do sondy lambda ale okazało sie że chodzi.mechanior który sprawdzał auto na kompie wywnioskował że to walnięty przepływomierz.nie jestem jednak co do końca taki pewny czy to aby przepływomierz bo czy jego usterka może powodować że auto nie trzyma wolnych obrotów?to że auto raz idzie jak dzikie do przodu a raz muł to sie zgodze ale to gaśnięcie??????
czy ktos miał podobny problem???
czy ktos może mi udzielic jakichs porad i wskazówek na co zajrzeć?
czekam na reakcję



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » sob paź 22, 2005 14:29

nie jestem pewien ale to moze byc przeplywomierz.jak jest walniety to moze narobic duzo problemow.problemow takich ze nie wiadomo co sie dzieje, alke wcale nie oznacza to tragedii.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » sob paź 22, 2005 16:39

Na początek sprawdź silnik krokowy i przepustnice.Przeczyść je, ja obstawiam, że tu jest właśnie przyczyna


Black

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » sob paź 22, 2005 17:30

jeżeli nie łapie "lewego" pwietrza po przepływomierzu to skłaniałbym się tak jak piotr marzec do tego że to przepływomierz padł.

Prawdopodobnie zacina się przepustnica w przepływomierzu (klapka) najprościej to sprawdzić dostając sie do przepływomierza od strony filtru powietrza i patrząc, czy klapka się swobodnie otwiera/zamyka (nie wiem jaki VR6 ma przepływomierz)



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » sob paź 22, 2005 21:00

Wydaje mi się że przepływka,spróbuj odpiąć wtyczke od przepływki potem zapal go czy jest różnica będziesz miał porównanie czy lepiej czy gorzej odpisz jak tam

[ Dodano: Sob Paź 22, 2005 21:15 ]
Nie ma tam żadnej klapki jest tam '' gorący drut'' zobacz czy nie jest przerwany.Nie strzelał przypadkiem na gazie?strzał mógł go zniszczyć,na gazie też nie ma kopa?powinien mieć, gaz jest z komp.? czy na srube



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości