Maly remoncik silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Wymień uszczelniacze na zaworach --> to podstawa, potem jeśli nadal żre olej, to wymień pierścienie na tłokach, bo pewnie olejowy puszcza (u mnie wymieniłem uszczelniacze i pierścienie i przestało żreć olej ), i chyba najważniejsze zmień olej !! Do silnika z turbo tylko półsyntetyk, mineralny jest za gęsty, za radą kolegi jaro4444 zalałem ostatnio olejem Texaco Havoline Extra i mogę go z całego serca polecić !!, (bańka 5l 90-100zł) i jestem pod wrażeniem, silniczek ciszej chodzi, klekot jakby łagodniejszy, po prostu kultura pracy silniczka się poprawiła przed nim miałem zalane Castrolem Diesel i Texaco bije go na łeb...
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
a jest sens robic pomiar kompresji przy wywalonej uszczelce pod glowica?? wywala plyn na zewnatrz bloku, nie miesza sie olej z plynem ani plyn z olejem, w zbiorniczku wyrownawczym tez nie widac babelkowania, spaliny nie sa niebieskie... czy wynik bedzie miarodajny??
Olej zmienie napewno na inny, ale chyba raczej mineral...
[ Dodano: Czw Maj 08, 2008 1:52 pm ]
i jeszcze jedno : mechanik chce za wymiane uszczelki pod glowica, czyszczenie i docieranie zaworow, wymiane uszczelniaczy zaworowych, simmeringow, uszczelki pod deklem, paska rozrzadu i rolki, plynu chlodniczego i oleju 300zł. Mi sie wydaje cena ok, co o tym sadzicie;>
Olej zmienie napewno na inny, ale chyba raczej mineral...
[ Dodano: Czw Maj 08, 2008 1:52 pm ]
i jeszcze jedno : mechanik chce za wymiane uszczelki pod glowica, czyszczenie i docieranie zaworow, wymiane uszczelniaczy zaworowych, simmeringow, uszczelki pod deklem, paska rozrzadu i rolki, plynu chlodniczego i oleju 300zł. Mi sie wydaje cena ok, co o tym sadzicie;>
dlaczego?chyba najważniejsze zmień olej !! Do silnika z turbo tylko półsyntetyk, mineralny jest za gęsty,
to nie uzasadnienie kolego, zrobiłem przeszło 200kkm jeźdżąc na oleju mineralnym, i do tego na lotosie 15w 40 diesel termalcontrol. w sumie auto miało przejechane deczko po nad 300 kkm, oleju nie żarł, turbo od nowości jedno i to samo. jak to wytłumaczysz? auto już dawno poszło na handel, nowy właściciel jeździ nim dalejj na tym samym oleju i sobie bardzo chwali silnik olej (bo tani).
MaSa_Golf pisze:a jest sens robic pomiar kompresji przy wywalonej uszczelce pod glowica?? wywala plyn na zewnatrz bloku, nie miesza sie olej z plynem ani plyn z olejem, w zbiorniczku wyrownawczym tez nie widac babelkowania, spaliny nie sa niebieskie... czy wynik bedzie miarodajny??
Olej zmienie napewno na inny, ale chyba raczej mineral...
[ Dodano: Czw Maj 08, 2008 1:52 pm ]
i jeszcze jedno : mechanik chce za wymiane uszczelki pod glowica, czyszczenie i docieranie zaworow, wymiane uszczelniaczy zaworowych, simmeringow, uszczelki pod deklem, paska rozrzadu i rolki, plynu chlodniczego i oleju 300zł. Mi sie wydaje cena ok, co o tym sadzicie;>
Cena akurat nic nie przegięta.Sam rozrząd u mnie wołają 100-150zł,uszczelka drugie tyle,więc cena spoko
Też mnie czeka podobny remont,bo mam takie same objawy.Mniej oleju mi wciąga tylko...zacznę właśnie od uszczelniaczy,no ale najpierw sprzęgło do wymiany bo mi w sobotę się skończyło...
viewtopic.php?f=87&t=349007 Mój mk2 rost
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości