Stukot jakby popychacze sie tlukły lub zawory i bierze olej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Tylko jak zaleje się castrol to jest małżeństwo do remontu silnika bo doszczelnia silnika .
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Souler, nie zwracaj uwagi na budowe zdan ktore pisze bo jestm dyslektykiem i zawsze mialem fory z tego powodu na lekcjach! A co do oleju to mysle ze pomimo tego ze gdzies sie minolem z prawda to i tak mam racje co do zmiany oleju na polsyntetyk!
A co do Ciebie Bidon to itak radzil bym zmienic olej na polsyntetyk jezeli bedziesz mial rozebrany rozrzad to simering na wale rozrzadu wymienisz bez problemu, a na wale korbowym odkrecisz jedno czy dwa kola pasowe i tez wymienisz bez problemu!
A co do Ciebie Bidon to itak radzil bym zmienic olej na polsyntetyk jezeli bedziesz mial rozebrany rozrzad to simering na wale rozrzadu wymienisz bez problemu, a na wale korbowym odkrecisz jedno czy dwa kola pasowe i tez wymienisz bez problemu!
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
mam takie pytanko mam golfa 3 1Y 1.9d i jak juz mi sie motor rozgrzeje to zaczyna stukac w klawiaturze , nie kopci rowno pracuje ,nie bierze olejuz(jezdze na mobil 1 polsyntetyk) 215tys km,znajomy mowil ze to plytki regulujace popychaczy czy jakos tak ,a wiec czy to jest przyczyna i ile naprawa tego moze kosztowac?
........VW............
Jak słychać pod deklem klawiatury cykanie zaworów czy popychaczy to zerknijcie do tego tematu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3246 i sprawdźcie co macie pod tym deklem u siebie.
ale Wy Tu onomatopeje piszecie, migracja z olejami zawsze w dół nigdy w górę, jeśli ktoś twierdzi żę można to niech określi dlaczego mineral jest gorszy od semi, skład chemiczny współczynnik tbn, zachowanie i lepkosc przy określonych temperaturach! Surel może się wykazać ale pewnie zapoda jak zwykle mineral do koparek bez uzasadnienia bo mu się tak podoba hehe. jeśli coś klapie w silniku typu hydraulika to nie doszukiwał bym się winy w oleju, ale raczej w zużyciu! normalna rzecz. olej zalewać z normami zalecanymi przez producenta, na polskie warunki klimatyczne jest zalecana lepkośc 10w lub 15w tak zwane oleje wielosezonowe, wystarczy zerknąć w instrukcję obsługi VW choć by. marka oleju to już indywidualna sprawa, ja wolę zalewać taniej, ale często wymieniać, a przekonanie wlania np. mobil czy inne badziewie i wydłużenie wymiany oleju z 7 czy kkm do 15 to już szczyt głupoty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości