przeszczep silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No ale nie zmienia faktu to że kolo silnika większego niż miał tak se zmienić nie może.No nie tak dedukuję ale może się mylę a jeśli się mylę to wsadzam se 2.0 gti,ale chyba w d...pę bo mi zawiecha nie da rady.no ale jeśli ktoś tak cwany se zrobi to co dale czy można tak zrobić i dlaczego będzie płacić mając motor 2.0 za 1.6 to bez sensu.Odpowiedźcie jeśli wiecie?
Musisz mieć :silnik jak silnik to skrzynia, półośki jak półośki to całe macpersony,potem całą wiązke z komp. nie wiem jaka jest różnica z mech. zmiany biegów może się różnić tak samo z mocowaniem do sanek mogą być różne łapy musisz mieć praktycznie cały przód 2.0 16v nie wiem czy to sie opłaci no i zmiana pojemności, przerabiałem już to astra 2.0 8 zaw. potem silnik 1.4 16v tam doszła cała wiązka ze zdięciem deski w vw jest prościej bo komp. jest w kom. silnika ja robiłem to ponad tydzień czasu sam tylko miałem całą astre rozbitą miałem z czego wybierać.Zapamietaj czym wieksza moc tym wieksze sprzegło,skrzynia,półosie piasty,hamulce i tak w koło. Powodzenia życze
skrzynie chce zalozyc sportowa,reszte mam,mam takze twardsze sprezyny na przodziesyncro2 pisze:skrzynie masz ? sterownik ? okablowanie ?
chodzi mi o to czy bedzie pasowal w mocowania i czy bede musial wymienaic inne gadzety takie jak np.zegary.
ps.odpowiadam wszystkim ktorzy odbiegli od tematu:
BEDE PRZEREJESTROWYWAL AUTO
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Bigol pisze:witam
przymierzam sie do przeszczepu silnika w golfie III 1.6 na 2.0 16v
czy ktos moze mi udzielic jakichs porad?
czy mocowania pasuja?
co z elektryka?
co z zawieszeniem?
co bede musial jeszcze dodatkowo wymienic?
z gory dzieki za pomoc!
Jeśli chodzi o stronę prawna to nie ma żadnych przeciwskazań... Jeśli o strone techniczną to jest wiele... Do wymiany idą silnik z osprzetem (mocowania pasują), skrzynia biegów, sprzegło, układ wydechowy, układ przeniesienia napedu (półoski, przeguby), kompletny układ hamulcowy, kompletne zawieszenie,
Wiesz co ja mam silnik 1,4 ABD i tez już myślałem nad zmianą silnika na jakiś większy, ale… musiałbym
- przerabiać mocowania silnika
- wymienić całą zawieche
- wymienić układ kierowniczy
- układ hamulcowy i jeszcze parę innych drobiazgów nie wliczając zabawy papierkowej
Ktoś mi polecił żebym kupił jakiegoś rozbitka i poprzekładał z niego bebechy, bo wtedy taniej wyjdzie. Jedak po głębszych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem i może najtańszym byłoby sprzedać tego, co mam dołożyć trochę grosza i kupić golfa z większym silnikiem, który będzie miał podzespoły przystosowane do takiej pojemności. Bezpieczniej taniej i szybciej. Jeżeli odrzucasz taką opcje, bo już coś wpakowałeś w swojego golfera to przemyśl to. Ja też na początku nie brałem takiej opcji a teraz zmieniłem zdanie.
POWODZENIA
- przerabiać mocowania silnika
- wymienić całą zawieche
- wymienić układ kierowniczy
- układ hamulcowy i jeszcze parę innych drobiazgów nie wliczając zabawy papierkowej
Ktoś mi polecił żebym kupił jakiegoś rozbitka i poprzekładał z niego bebechy, bo wtedy taniej wyjdzie. Jedak po głębszych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem i może najtańszym byłoby sprzedać tego, co mam dołożyć trochę grosza i kupić golfa z większym silnikiem, który będzie miał podzespoły przystosowane do takiej pojemności. Bezpieczniej taniej i szybciej. Jeżeli odrzucasz taką opcje, bo już coś wpakowałeś w swojego golfera to przemyśl to. Ja też na początku nie brałem takiej opcji a teraz zmieniłem zdanie.
POWODZENIA
Loża szyderców & ABF slow and low squad [img]http://img80.imageshack.us/img80/2782/chmuraba4.gif[/img]
VW Klub Polska #444
VW Klub Polska #444
Niewypłacisz się za benzyne! takie silniki nie są na polskie warunki i aktualne ceny benzolu.
Chyba ze bedziesz autkiem jeździl tylko w niedziele do kościułka. W innym wypadku po 5 dyszek na 2 dni jazdy.
A jak chcesz juz na sile miec 2.0 to lepiej kup go w całości bo po tych wszystkich wlasnych przerobkach moze sie okazac ze wogole nie bedzie jezdzil i nie bedziesz mial ani 1.6 ani 2.0.
Chyba ze bedziesz autkiem jeździl tylko w niedziele do kościułka. W innym wypadku po 5 dyszek na 2 dni jazdy.
A jak chcesz juz na sile miec 2.0 to lepiej kup go w całości bo po tych wszystkich wlasnych przerobkach moze sie okazac ze wogole nie bedzie jezdzil i nie bedziesz mial ani 1.6 ani 2.0.
Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości