KR trzyma obroty

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

KR trzyma obroty

Post autor: skwaros » śr cze 25, 2008 16:05

Odpalam autko, pojechałem na cpn, autko juz sie rozgrzało i skubany trzyma mi obroty na jałowym jakieś 1200-1300 i nie spadają, gdzie zawsze było w granicach 1000.

Co może być przyczyną? Silniczek krokowy? Gdzie on jest, może go przeczyścić?

pozdro :okej:
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 19:07 przez skwaros, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr cze 25, 2008 17:31

A może po prostu oring w śrubce regulacyjnej jest już lichy i śrubka w czasie drgań się powoli wykręca. U mnie nawet wypadła ale już wkręciłem nową i zasilikonowałem ją żeby się nie odkręcała.



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » śr cze 25, 2008 18:34

TAZ, a powiedz mi gdzie ona się znajduje. Ja ogarniam tylko podstawy :bigok:

Mogę dodać że jednocześnie przestał mi działać klakson :goof: . Wczoraj auto działało i trąbiło, a dzisiaj coś je poryło :grrr: .

[ Dodano: 25 Cze 2008 19:06 ]
oraz coś jeszcze zauważyłem, wentylator zawsze właczał się przy 102 stopniach, a teraz jak jest na mfa 94 to sie już włacza, może cos z elektryka?


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr cze 25, 2008 21:58

Może wystarczy kostki przelać jakimś środkiem do elektryki. A śrubka jest na przepustnicy. Patrząc z przodu auta to centralnie na przodzie :helm: Sprawdź też bezpieczniki.



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » śr cze 25, 2008 22:15

Obrazek

teraz TAZ możesz mi ładnie zaznaczyć :hmm: , bo tam dużo śróbek jest. A jest też jakaś regulacia przy przepływce ponoć.

Ale dziwne jest to ze siadł klakson i mfa cos świruje :panna:

A może wszytsko to przez rozpórkę, bo jak ją zamontowałem to zaczeło się pierdzielić, może jakaś magia :smoke:
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 22:18 przez skwaros, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr cze 25, 2008 22:20

1 - sruba na przepustnicy
2 - sruba na rozdzialczu - jest w takiej rureczce małe w głebi - nieruszaj dopóki silnik działa
3 - silniczek krokowy
4 - tutaj jest regulator ciśnienia - przykrecony do głowicy

Obrazek

[ Dodano: 25 Cze 2008 22:23 ]
to ze obroty tak trzyma może też byc winą regulatora ciśnienia paliwa... gdzies w "16V" jest juz cos o tym pisane - poszukaj.
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 22:26 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw cze 26, 2008 08:26

Skoro MFA zaczęło świrować to może gdzieś masz uwalony przewód podciśnieniowy i zasysa ci lewe powietrze. Poszukaj tego bo faktycznie może to być głupota. Chodzi mi o to, że jak MFA głupieje to najpierw sprawdź przewód co idzie do licznika, bo może mieć pęknięcie.



Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » czw cze 26, 2008 09:27

klapka przeplywomierza sie powiesila, zdejmij te gume z przeplywomierza i poruszaj klapka, jesli ociera o scianki przeplywomierza to ja odkrec i przykrec tak zeby nie ocieralo.


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw cze 26, 2008 10:41

Najważniejsze to nic nie kręcić tymi wszystkimi śrubkami. W pierwszym kroku trzeba sprawdzić, ćzy podciśnienia są odpowiednio podłączone. W drugim kroku sprawdzić szczelność dolotu (czy nie lapie powietrza między klapą a przepustnicą lewego). Potem sprawdzić zawor przy rozdzielaczu (najlepiej zaślepic wąż powietrzny od niego).

Poza tym wszyscy mówią, że śrubą w przepustnicy reguluje sie obroty. Mogę Wam nagrać film, że nią się reguluje tylko skład mieszanki. Jeśli układ sterujący biegiem jałowym jest sprawny to kręcenie tą śrubą przy przepustnicy nie zmienia prawie w ogole obrotow (no może w granicach +-100 obrotów w skrajnych położeniach). Jeśli zapłon jest dobrze ustawiony a regulator termiczny i układ sterowania biegiem jałowym sprawny, to można sobie kręcić ile wlezie a elektronika i tak nie pozwoli podkręcić obrotow wyżej niż 1100


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » czw cze 26, 2008 15:55

byłem po siedziałem przy tym rupieciu i nic nie znalazłem.

były 3 kabelki które szły do wtyczki roztopione przez kolektor wydechowy, to je obciąłem i połaczyłem na nowo, zaizolowałem i nic nie pomogło :grrr: . Wogule od czego jest ta wtyczka?

Obrazek

Posprawdzałem bezpieczniki (wszystkie ok), zdjąłem elementy gumowe, klapka od przepływki chodzi ok nic nie obciera, te klapki przy kolektorze tez chodzą dobrze.
Wszystkie rureczki, kabelki poprzyczepiane, powietrza raczej nie bierze lewego.
Mnie ciągle dobija ze w jednym momencie zaczął źle chodzić, nie działa klakson i mfa świruje (dokładnie temp. oleju).

Może to któryś komputer siadł? Ile ich tam wogule jest? Jeden chyba w podszybiu i jest cos chyba przy filtrze powietrza.

Przez takie gówna odechciewa mi sie normalnie samochodu :crazy: .

Sądze ze mechanik tez za bardzo nie pomoże.
Ostatnio zmieniony czw cze 26, 2008 15:56 przez skwaros, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
Balast
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw maja 12, 2005 18:55
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Balast » czw cze 26, 2008 18:37

Ta wtyczka jest od pełngo otwarcia i zamkniecia przepustnicy daje sygnał do kompa czy jest pełen gaz czy wolne obroty.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości