[mk2 PN] Czy po zatkaniu wlotu powietrza silniik gaśnie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

[mk2 PN] Czy po zatkaniu wlotu powietrza silniik gaśnie?

Post autor: paulox » pt paź 21, 2005 13:23

Na benzynie po zatkaniu wlotu powietrza silnik nie gaśnie. Jak przełącze na gaz i zatkam wlot powietrza silnik gaśnie.

Wiem że na gazie to normalka bo spada podciśnienie na mikserze i ciągnie sam gaz.

Ale czemu nie gaśnie na benzynce? Skąd silnik wtedy powietrze bierze skoro na drodze od filtra do wlotu powietrza wszystko zatkane?


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt paź 21, 2005 13:39

Nie gaśnie na wolnych obrotach czy w czasie jazdy...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » pt paź 21, 2005 13:58

Michael G60 pisze:Nie gaśnie na wolnych obrotach czy w czasie jazdy...
Na postoju, podnosze maske zatykam dolot powietrza ręką szczelnie i na benzynie nie gaśnie a na gazie od razu.

Na benzynie przy zatkanym dolocie moge nawet obroty drugą ręką zwiększać (przez otwieranie przepustnicy). Skąd on bierze powietrze?


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pt paź 21, 2005 14:56

Pewnie ciągnie Ci trochę drugą rurą znad kolektora wydechowego - na gazie będzie miał jednak za mało powietrza i zgaśnie, a na benzynce się sam podreguluje do zmniejszonej ilości powietrza.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » pt paź 21, 2005 16:20

Agamek12 pisze:Pewnie ciągnie Ci trochę drugą rurą znad kolektora wydechowego - na gazie będzie miał jednak za mało powietrza i zgaśnie, a na benzynce się sam podreguluje do zmniejszonej ilości powietrza.
Nieeee Bo tą drugą rure zakleiłem wcześniej żeby brało tylko zimne powietrze. Od filtra do konca rury wlotowej nie ma któredy dostawac sie powietrze. Musi skąś indziej.

Agamek12 sprawdź u siebie jeśli możesz czy na benzynie ci nie zgaśnie bo masz ten sam silnik co ja.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pt paź 21, 2005 17:16

paulox pisze:
Agamek12 pisze:Pewnie ciągnie Ci trochę drugą rurą znad kolektora wydechowego - na gazie będzie miał jednak za mało powietrza i zgaśnie, a na benzynce się sam podreguluje do zmniejszonej ilości powietrza.
Nieeee Bo tą drugą rure zakleiłem wcześniej żeby brało tylko zimne powietrze. Od filtra do konca rury wlotowej nie ma któredy dostawac sie powietrze. Musi skąś indziej.

Agamek12 sprawdź u siebie jeśli możesz czy na benzynie ci nie zgaśnie bo masz ten sam silnik co ja.
To może Ci ciągnie z pokrywy zaworów?


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » pt paź 21, 2005 17:48

Agamek12 pisze:
paulox pisze:
Agamek12 pisze:Pewnie ciągnie Ci trochę drugą rurą znad kolektora wydechowego - na gazie będzie miał jednak za mało powietrza i zgaśnie, a na benzynce się sam podreguluje do zmniejszonej ilości powietrza.
Nieeee Bo tą drugą rure zakleiłem wcześniej żeby brało tylko zimne powietrze. Od filtra do konca rury wlotowej nie ma któredy dostawac sie powietrze. Musi skąś indziej.

Agamek12 sprawdź u siebie jeśli możesz czy na benzynie ci nie zgaśnie bo masz ten sam silnik co ja.
To może Ci ciągnie z pokrywy zaworów?
Masz na mysli odmę? Mysle ze z odmy az tyle powietrza nie zaciągnie?


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt paź 21, 2005 19:18

Możliwe, załaduj 5 osób i jedz pod górę... na pewno będzie słąbszy...

Widocznie tyle powietrza wystarcza by nie zgasł na wolnych obrotach...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

grzespu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 21:52
Lokalizacja: Tymce
Kontakt:

Post autor: grzespu » sob paź 22, 2005 13:37

Ja mam taki sprzet i musze powiedziec ze jeżeli odetne mu powietrze to gaśnie !!!!!!, ale jak jest nagrzany, bo na zimnym to bedzie chodzil !! Nie tak równo jak powienien ale bedzie, natomiast na nagrzanym gaśnie.

Ja odcialem powietrze przez zamkniecie nastawnika osłony wstepnej. Nie probowalem zatykac dolotu przed filtrem powietrza.



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pn paź 24, 2005 08:55

paulox pisze:
Agamek12 pisze:
paulox pisze: Nieeee Bo tą drugą rure zakleiłem wcześniej żeby brało tylko zimne powietrze. Od filtra do konca rury wlotowej nie ma któredy dostawac sie powietrze. Musi skąś indziej.

Agamek12 sprawdź u siebie jeśli możesz czy na benzynie ci nie zgaśnie bo masz ten sam silnik co ja.
To może Ci ciągnie z pokrywy zaworów?
Masz na mysli odmę? Mysle ze z odmy az tyle powietrza nie zaciągnie?
Na ciepłym silniku nie gaśnie przy zatkanej odmie i przy zatkanym popływie powietrza do filtra.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

spajder_k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt paź 21, 2005 22:11
Lokalizacja: Chełm

Post autor: spajder_k » pn paź 24, 2005 09:11

Sprawdz czy jest szczelne pomiędzy filtrem, a kolektorem ssącym. anjlepiej to zrobić piskając małą ilośc "starter". Kupisz to w każdym sklepie moto. Jak oboty wzrosńą to znaczy ze jest nieszczelny. a wtedy sprawdz połączenia gumowe.



Jargus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:42
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Jargus » pn mar 17, 2008 18:16

Ja mam mk3 1.4 ABD i tak samo nie gaśnie na wolnych obrotach na benzynie a na gazie odrazu. Musze jeszcze sprawdzic na ciepłym.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 261 gości