Czy warto zakladac uniwersalne szyby elektryczne?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy warto zakladac uniwersalne szyby elektryczne?
Witam wszystkich. Mam pytanko do was, czy ktoś zakładał mechanizmy el. szyb do mk2 ? Jak to działa ? Czy warto wydać 150 zł ?
Mam również problem z szybami, przy jeździe po nierównej drodze strasznie dzwonią...strzelają itp Co zrobić żeby było jak należy ?
Mam również problem z szybami, przy jeździe po nierównej drodze strasznie dzwonią...strzelają itp Co zrobić żeby było jak należy ?
Ostatnio zmieniony wt cze 24, 2008 19:01 przez Muszka.d, łącznie zmieniany 2 razy.
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
tak one ok 150 zł uniwersalne. Padł mi mechanizm szyby kierowcy i teraz patrzyłem na allegro koszt 20 zł, ale zauważyłem elektryczne mechanizmy i dlatego pytam czy warto...
Jakich więcej opinii ?
I co zrobić z tymi wkur****** strzałami szyb.... co tam trzeba zrobić na tych szynach ....
Czy ktoś siedział już w tym temacie i poradził sobie z tym ? Miałem również problem z podnoszeniem szyby w góre - blokowała się i w ten sposób, któregoś dnia nerwy mi nie wytrzymały i mechanizm nie wytrzymał nacisku
Jakich więcej opinii ?
I co zrobić z tymi wkur****** strzałami szyb.... co tam trzeba zrobić na tych szynach ....
Czy ktoś siedział już w tym temacie i poradził sobie z tym ? Miałem również problem z podnoszeniem szyby w góre - blokowała się i w ten sposób, któregoś dnia nerwy mi nie wytrzymały i mechanizm nie wytrzymał nacisku
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
cześć,
Podnośniki od seicento podobno są niezłe i do tego niedrogie. Pasują niemal bez przeróbek. Gdzieś nawet była fotoporada odnośnie ich montażu.
Co do dzwonienia szyb. Pewnie są luźne w miejscu gdzie łączą się z podnośnikiem. Trzeba tam zadziałać. Tak jak ktoś już napisał. A żeby ładnie chodziły - przesmarować mechanizm.
Podnośniki od seicento podobno są niezłe i do tego niedrogie. Pasują niemal bez przeróbek. Gdzieś nawet była fotoporada odnośnie ich montażu.
Co do dzwonienia szyb. Pewnie są luźne w miejscu gdzie łączą się z podnośnikiem. Trzeba tam zadziałać. Tak jak ktoś już napisał. A żeby ładnie chodziły - przesmarować mechanizm.
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
co do uniiwersalnych zestawow to przezyly 4 miesiace
zimy nie przetrwaly moje wrocilem to serji na korbke
teraz bede polowal na zestawik od seicento
co do szyb to po pierwsze gdzie dzwoni na goze czy na dole
jak na goze to zabawa w przesuniecie usczelek troszke
jest to wykonalne
podklejenie cos po nie np
jak na dole to na dzien donry spróbuj podgiac szyny
i na dile jest taki fajny elemencik w ksztalcie litery L
obkleja sie go tasma
gdzies na forum jest porada tylko nie moge jej jakos teraz na szybko znalezc
ja robilem swoje wg tej foto porady
zimy nie przetrwaly moje wrocilem to serji na korbke
teraz bede polowal na zestawik od seicento
co do szyb to po pierwsze gdzie dzwoni na goze czy na dole
jak na goze to zabawa w przesuniecie usczelek troszke
jest to wykonalne
podklejenie cos po nie np
jak na dole to na dzien donry spróbuj podgiac szyny
i na dile jest taki fajny elemencik w ksztalcie litery L
obkleja sie go tasma
gdzies na forum jest porada tylko nie moge jej jakos teraz na szybko znalezc
ja robilem swoje wg tej foto porady
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
Zakładam standard korbka i bez kombinowania. ew. od seicento jak cos znajde.
Teraz czeka mnie zabawa przy drzwiach, zlikwidować te strzały szyby
Teraz czeka mnie zabawa przy drzwiach, zlikwidować te strzały szyby
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
- sebastian
- www.vwdolnyslask.pl
- Posty: 346
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 22:00
- Lokalizacja: Bielawa
- Kontakt:
Kurde wszyscy odradzają te uniwersalne ale wiedzę że tylko jedna osoba miała z nimi kontakt, przeglądałem stare tematy na forum i każdy piszę że słyszał że to lipa ale nikt ich niema u siebie??
Raz ktoś napisał że ma je od dwóch lat i jest cacy, może to zależy od firmy która to produkuje, albo od montażu? Może ktoś źle założył i dlatego szlak je trafił.
Raz ktoś napisał że ma je od dwóch lat i jest cacy, może to zależy od firmy która to produkuje, albo od montażu? Może ktoś źle założył i dlatego szlak je trafił.
A co Ci dokładnie siadło?? Może coś źle podłączyłeś i dlatego silniki się spaliły albo gdzieś Ci blokowała szyba i silniki nie dawały rady?? Napisz coś więcej na ten tematwasiak pisze:co do uniiwersalnych zestawow to przezyly 4 miesiace
zimy nie przetrwaly moje wrocilem to serji na korbke
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2145
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: ni ma
- Silnik: nima
aby założyć uniwersalne szyby trzeba mieć sprawne manualne podnośnik , bo do nich się je zakłada , wszystkie luzy powodują przeciążenia silników i przez to się psują
macie tu link na allegro - podnośniki od sieja :
http://moto.allegro.pl/item386272343_po ... ento_.html
macie tu link na allegro - podnośniki od sieja :
http://moto.allegro.pl/item386272343_po ... ento_.html
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2145
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: ni ma
- Silnik: nima
ja osobiście nie ale na Forum Kaczor4011ma i chwali sobie , tylko jak wyżej napisałem manualne podnośniki muszą chodzić niezawodnieA miałeś z tymi uniwersalnymi doczynienia?? Też uważasz że nie warto??
co do elektrycznych szyb to przekażników nie trzeba , za to przyciski do sterowania muszą spełniać swoją rolę , a mianowicie być ori lub zamiennik seata na 6 pinów - są takie na allegro po 30 zeta
ja mam tak samo uniwersalne w czterech drzwiach od czterech lat i nie mam problemu z nimi , kolega napisał że to wszystko zależy od staranności zamontowania , i to jest prawda , fakt jest taki że chodzą wolniej od orginału , zwłaszcza z przodu , więc jak komuś to przeszkadza , to orginalne niech zakłada , mi to nie przeszkadza
- sebastian
- www.vwdolnyslask.pl
- Posty: 346
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 22:00
- Lokalizacja: Bielawa
- Kontakt:
No racja, bez tego to się szybko taki mechanizm zepsuje.majster heniek pisze:tylko jak wyżej napisałem manualne podnośniki muszą chodzić niezawodnie
Tak właśnie myślałem, że nieraz ktoś coś źle podłączy, a później pisze że lipa. Sam nie wiem co kupie, ale jak ktoś miał je zamontowane niech pisze o swoich doświadczeniach z 'uniwersalnymi'miś fazi pisze:kolega napisał że to wszystko zależy od staranności zamontowania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 293 gości