a to da sie zle pasek zalozyc? mysle moze,bo teoretycznie młopatki mogą sie pogiac albo polamac ale sadze ze nie powinno jesli tylko na chwile tak bylo, a na ile bylo?marlbor pisze:powiem z mina nie tęgą ze niestety u mnie tez pompa wodna i mam pytanie dodatkow czt moze zle zalozony pasek klinowy doprowadzuc do awarii pompy wodnej (krecila sie w lewa strone) pozdrawiam ***
mk3 ubytki plynu chlodniczego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
- Lokalizacja: gdańsk
płyn
a jakie maga byc objawy ze uszczelko pod glowica s....dala plyn-spaliny koloru np bialego czy jakos tak
mnie tez ubywało. miesiac szukałem ale znalazłem. ubywało tylko jak silnik był gorący i jak kapneło to zaraz parowało i śladu nie było. doszedłem po białym osadzie który pozostawał po odparowaniu cieczy. kapało z plastykowego króćca co wychodzi z bloku silnika. wymiana pomogła i jest git
pytanie jak to odkręciłeś ,ja próbowałem śrubka raz strzeliła i dalej nie szło boję się że pęknie,czy pod tym króćcem jest jakaś uszczelka bo mi cieknie spod górnej śrubki też poznałem po białym nalocie.
pytanie jak to odkręciłeś ,ja próbowałem śrubka raz strzeliła i dalej nie szło boję się że pęknie,czy pod tym króćcem jest jakaś uszczelka bo mi cieknie spod górnej śrubki też poznałem po białym nalocie.
-
- Użytkownik
- Posty: 294
- Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
- Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie
no ja odkręcilem normalnie. chyba imbus byl z tego co pamietam. jak strzelilo to niedobrze. musisz uwazac zeby nie zerwac sruby. a co do uszczeliki to jest tam razem z kroccem oring. on uszczelnia wszystko[/i]cezary pisze:mnie tez ubywało. miesiac szukałem ale znalazłem. ubywało tylko jak silnik był gorący i jak kapneło to zaraz parowało i śladu nie było. doszedłem po białym osadzie który pozostawał po odparowaniu cieczy. kapało z plastykowego króćca co wychodzi z bloku silnika. wymiana pomogła i jest git
pytanie jak to odkręciłeś ,ja próbowałem śrubka raz strzeliła i dalej nie szło boję się że pęknie,czy pod tym króćcem jest jakaś uszczelka bo mi cieknie spod górnej śrubki też poznałem po białym nalocie.
Mam to samo.Kapie na ciepłym silniku,gdy zrobi sie cisnienie w układzie.Wymieniłem oring pod tym króćcem,niestety kapie tak samo .Moze króciec sie zniekształcił troche i trzeba go też wyminic.W ASO powiedzieli 50 zł za niego.Zastanawiam sie czy silikon nie pomoze.alepka pisze:mnie tez ubywało. miesiac szukałem ale znalazłem. ubywało tylko jak silnik był gorący i jak kapneło to zaraz parowało i śladu nie było. doszedłem po białym osadzie który pozostawał po odparowaniu cieczy. kapało z plastykowego króćca co wychodzi z bloku silnika. wymiana pomogła i jest git
mk3 1.8 GT
90km 93r
monowtrysk
90km 93r
monowtrysk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 263 gości