Uszkodzony zawór odcinający

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Uszkodzony zawór odcinający

Post autor: elvisPSE » pn cze 23, 2008 23:10

Witam, w jednym z moich wcześniejszych tematów pisałem, że mam dziwne objawy przy zapalaniu i auto ma muła. Dzisiaj na kompie wykazało, że mam uszkodzony mechanicznie zawór odcinający dopływ paliwa N 109.
Teraz nie wiem czy dać cały nastawnik do regeneracji ( 400zł ) czy poprostu próbować samemu wymienić ten zawór.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 24, 2008 07:59

elvisPSE, o masz a co ma wspolnego zawor n109 z nastawnikiem??

zawor n109 masz obok nastawnika i jest on niezalezny. mozna go wymienic bez rozbierania nastawnika


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Post autor: elvisPSE » wt cze 24, 2008 09:07

Myślę czy dać nastawnik do regeneracji bo elektryk mi tak powiedzial, że ma dobrego fachowca na pompy. Dzwonił do niego przy mnie, opowiedział mu co i jak jest ze samochodem, że zawór wyskoczył na kompie, a fachowiec mu odpowiedział że góra pompy szwankuje i robi takie coś za 400 zł. Tylko też dla mnie jest to troche dziwne,skoro tylko na kompie wyskoczyło uszkodzenie mechaniczne zaworu odcinającego paliwo.....



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 24, 2008 09:35

elvisPSE, daruj sobie tego mechanika, wyjmij zawor odcinajacy paliwo i go przeczysc a potem sprawdz czy dziala, jesli nie dzial to go wymien

a jak chcesz robic cos z nastawnikiem to wal do mnie i bedziesz mial taniej i pewniej


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Post autor: elvisPSE » wt cze 24, 2008 10:52

Chętnie bym wleciał do pewnego fachowca, ale dzieli nas niestety jakieś 350 km.
Ostatnio zmieniony wt cze 24, 2008 10:53 przez elvisPSE, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 24, 2008 11:10

elvisPSE, w kazdym razie wymien najpierw n109 a potem ewentualnie bierz sie za nastawnik
nie daj sie wpedzic w koszty bez potrzeby


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 24, 2008 11:52

tu masz ten zawór http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=obrotami



elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Post autor: elvisPSE » wt cze 24, 2008 22:46

no i klapa, wymieniłem zawór N109 odcinający dopływ paliwa na pompie,wczoraj wymieniłem czujnik temperatury i nadal nie ma poprawy. Trzeba bedzie dać do regeneracji nastawnik. Tylko myśle czemu po odłączeniu czujnika temperatury auto normalnie odpala, ale i tak jest zmulone.
No nic w czwartek jedzie do fachowca, chyba że do tego czasu ktos mi rzuci jakis pomysł.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 24, 2008 23:05

elvisPSE, Ty żartujesz :?: co ma do tego nastawnik :?: jedź do normalnego mechanika , a nie takiego co naciąga na kase ... trzeba auto z vagować , a nie od razy nastawnik czyścić
elvisPSE pisze:wymieniłem zawór N109 odcinający dopływ paliwa na pompie
wymieniłeś na nowy :?:

[ Dodano: Wto Cze 24, 2008 23:05 ]
poza tym sprawdź okablowanie i czy styki nie pośniedziały



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 24, 2008 23:53

elvisPSE, dokladnie tak jak mowi Damcio nie wpedzaj sie sam w koszty

a moze masz dawke do dupy ustawiona? jaka masz dawke w grupie 001 pozycja 02 na cieplym silniku (min 80st)??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Post autor: elvisPSE » śr cze 25, 2008 07:20

A dawka może sie sama przestawić? Bo cały czas dobrze było. Ale przez telefon nie wydawało mi sie żeby mechanik chciał mnie wpedzic w koszty, sam powiedział ze troche dziwne objawy jak na nastawnik.
W sklepie jak kupowałem czujnik temperatury to koleś mi dał z niebieska opaską , ja mialem z zółtą, może w tym jest problem, bo jak mówiłem wcześniej po odłączeniu go auto odpala normalnie,ale nadal nie idzie jak powinien.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 25, 2008 07:38

elvisPSE, na moje oko i tak nie jest to wina nastawnika, bynajmniej nie po objawach ktore opisujesz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Post autor: elvisPSE » śr cze 25, 2008 17:03

No mi też jakoś nie chce się wierzyć, że to wina nastawnika. Już myślę na wszystkie sposoby, może filtr paliwa, może przepływka,może wtryski(ale nie kopci)- tylko czemu odpala normalnie na zimnym? A muła ma bez różnicy czy ciepły czy zimny.
Mam nadzieje, że jutro u fachowca sie wszystko okaże....



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 25, 2008 19:30

elvisPSE, porzadna diagnostyka i bedzie wiadomo co mu jest

przez diagnostyke rozumiem sprawdzenie grup pomiarowych na postoju i podczas jazdy a nie tylko zczytanie bledow


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości