jak to odkrecić?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jak to odkrecić?

Post autor: sas_gti » śr paź 19, 2005 19:06

Prosze was bardzo o pomoc, nie moge odkrecic górnej śruby mocowania amora, w srodek wchodzi ampul 6, dookoła jest nakrętka 21, tak mocno jest to dokręcone i zapieczone ze ampule sie gną i nie moge odkręcic kontry,

psikam tam wd40 i nic.
przedluzam sobie ampul rurką ale sie ukreca i bynajmniej nie dlatego ze jest za slaby, raczej zaden tego nie wytrzyma bo uzywalem na prawde duzej sily....masakra

prosze o jakas porade bo nie mam juz sily z tym walczyc
sytuacja jak na foto
Obrazek



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » śr paź 19, 2005 19:43

ten "ampul" (inaczej zwany imbusem) musi być "mocny", najlepiej nasadka dobrej firmy i wtedy nic się nie urwie/zegnie/ukręci a do nakrętki 21 klucz oczkowy odsadzany (kopytkowy) i pomoc drugiej osoby jest wskazana. Można jeszcze młotkiem opukać nakrętkę (poprzez "coś" stalowego) i musi puścić



adams26
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt paź 18, 2005 20:39
Lokalizacja: dzierzoniow
Kontakt:

Post autor: adams26 » śr paź 19, 2005 19:58

mozesz jeszcze to zrobic na cieplo (podgrzac palnikiem) albo drastyczny sposob przetnij nakretke np: wiertarka z jakims malym wiertlem a potem coraz wiekszym



Awatar użytkownika
kamdob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 22:02
Lokalizacja: Sztum
Kontakt:

klucz pneumatyczny

Post autor: kamdob » śr paź 19, 2005 20:12

witam, podjedź do jakiegoś warsztatu to ci odkręcą kluczem pneumatycznym (udarowym), idzie jak burza, sam tak robiłem i było ok



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw paź 20, 2005 00:33

podjechaniedo warsztatu odpada bo stoi z rozkreconym zawieszeniem, ale nie wątpie że w sekunde by to odkrecili

klucz ampulowy/imbusowy kupilem specjalnie do tego Cr-V firmy TOPEX i sie gnie ,
mam palnik na gaz to moze rozgrzeje faktycznie i pusci

ze złapaniem nakretkie nie mam problemu tylko ze cała goleń (czy tam cos , chodzi mi o tą sztyce amortyzatora) kreci sie i nie idzie tego złapac kluczem ampulowym,

dorobilem taka koncówke z przedłużki do klucza, jutro zobaczeczy czy dam rade, dzieki za rady pozdro



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » czw paź 20, 2005 00:40

topexa sobie odpusc to slabe klucze jak chcesz mocny to np. kingtone to sa naprawde mocne klucze


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw paź 20, 2005 02:08

dobre klucze sa firmy Yato, nabijałem je i zero sladu zuzycia



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » czw paź 20, 2005 08:02

Noo jak TOPEX nie dal rady to juz nic nie pomoze;-))
A tak powznie to uzyj naprawde dobrych kluczy a nie marketowej "górnej półki"
kolega dobrze pisze o YATO albo proponuje SEPRO!



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw paź 20, 2005 19:00

widze ze kolega ARCTURUS mnie chyba nie docenił, nigdy nie kupuje kluczy w markecie, a ten TOPEX to tylko taka próba na szybko była bo taki byl w sklepie blisko mnie....
Dzis kupilem imbus na nasadce 1/2 YATO i niestesty tez sie "skręca"
pozostaje jutro palnik

a tak apropos to uwazam ze dobry sklep z narzedziami w Warszawie to np www.wimaspj.pl



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » czw paź 20, 2005 21:26

niestety,potwierdzam za kolegą-tylko pneumat/bezproblemowo/



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » czw paź 20, 2005 21:43

uwazaj z tym palnikiem :) ja kiedys w mk II rozcialem najprosciej ta nakretke naklucz 21 i ten dekielek metalowy co trzyma amora ale nie mialem wujscia bo byly dziowne amorki bez mozliwsci przytrzymania imbusem od srodka.. P.S. cos mi to sie nie widzi zeby porzadny imbus sie ukrecal hmmm a mam lepszy sposob skoluj siebie te blachy co sa na amorku gdzies i tylko je poroscinaj wyjdzie Ci amorek i z takim skocz do kogos kto ma pneumata i odkreci amorek nei ucierpi nic :)



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt paź 21, 2005 08:01

No ie miałem nic powaznego na mysli z tym TOPEXem to taki zarcik tylko a powaznie to chyba sprobowac trzeba pneumatyka albo rozcięcia nakrętki a palnik to juz bym traktowal jako ostateczność!!
Pozdrowienia :pub:



marekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn cze 06, 2005 09:16
Lokalizacja: Lyski - Rybnik
Kontakt:

Post autor: marekk » pt paź 21, 2005 10:26

a odkrecasz zeby wywalic amora do smieci czy nie????



Awatar użytkownika
Ziibii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 19:18
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Ziibii » pt paź 21, 2005 14:17

na wszystko jest zawsze jakiś sposób a może coca cola?


Szerokiej drogi ,gumowych słupów i jak najdalej od smerfów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości