Kolektor wydechowy z 2.0 8V do 1.8 Rp.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » pt cze 20, 2008 16:53

toffic, chodzi o pisanie normalnych wypowiedzi... większych niż kilka słów zapewne.


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz cze 22, 2008 22:30

yahoo_p, Superbeasto pisze na poprzedniej stronie wyraźnie
GTH pisze:Te 4 przewody to nic innego jak masa, sygnal i 2 przewody grzalki
grzałka jak sama nazwa wskazuje to grzałka... musi miec zasilanie... teraz pokąbinuj żeby sie tak wpiąć żeby działała.

[ Dodano: 22 Cze 2008 22:30 ]
szukajka niegryzie... ale to juz wklejak naprawde dla opornych :helm: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 714b326ad2


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » ndz cze 22, 2008 22:46

CSR_GTI pisze:grzałka jak sama nazwa wskazuje to grzałka... musi miec zasilanie... teraz pokąbinuj żeby sie tak wpiąć żeby działała.
:rolleyes:

CSR_GTI, masz plusa ode mnie, za link dla opornych. Nie można było tak od razu napisać, gdzie ją podpiąć? :bigok: np: ot podepnijcie ją sobie... pod zasilanie pompki paliwa. Wreszcie ktoś się zlitował nad opornymi i chwała mu za to.

[ Dodano: 22 Cze 2008 22:51 ]
evolution pisze:myslec
ciężko... :bigok:


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz cze 22, 2008 23:06

Superbeasto pisze:CSR_GTI, masz plusa ode mnie
ale odpowiedz była i tak strone wczesniej :bigok:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » ndz cze 22, 2008 23:36

Ja doceniam, każdego, kto udziela się na forum i dzieli się swoją wiedzą, ale niech nikt z siebie nie robi mistrza Pajmej... są oporni, tacy jak ja, którym trzeba, jak krowie na miedzy, a nie sypać łamigłówkami :bigok: a plus za link.


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn cze 23, 2008 17:04

Superbeasto pisze:są oporni,
opornosc a niechec do jakiegokolwiek myslenia, czy wrecz czytania ze zrozumieniem to dwie rozne sprawy a tu wystarczy na prosta logike pojsc i nie trzeba pytac....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » pn cze 23, 2008 19:21

Już mi się nie chce dochodzić... pozdrawiam.

[ Dodano: 23 Cze 2008 21:20 ]
A takowa sonda sie nada? Widzę tu dwa przewody od grzałki te białe i jeden czarny od sygnału sondy. Jak już wywnioskowałem te dwa białe pod np. zasilanie pompy i biały normalnie, tam gdzie powinna być sonda w Rp. Jeśli tak, to idę dalej. Żeby podłączyć sondę w miejscu gdzie portki schodzą sie w całość, trzeba przedłużyć kable o kilkanaście cm, gdyż miejsce oryginalnej sondy jest nieco bliżej. Czy będzie to miało jakis wpływ na poprawne działanie sondy? Obrazek

[ Dodano: 23 Cze 2008 21:22 ]
i co najaważniejsze nie ma 4 spornych kabelków tylko 3. Chyba, że znowu coś źle interpretuję?


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn cze 23, 2008 22:20

Superbeasto pisze:Jak już wywnioskowałem te dwa białe pod np. zasilanie pompy i biały normalnie, tam gdzie powinna być sonda w Rp.
chyba czarny normalnie miales napisac,
ale merytorycznie masz racje biale grzalka, czarny sygnal, jak sie szary trafia masa sygnalowa

[ Dodano: Pon Cze 23, 2008 22:21 ]
a i normalni ludzie nie kupuja uzywanych sond lambda

[ Dodano: Pon Cze 23, 2008 22:25 ]
Superbeasto pisze:Żeby podłączyć sondę w miejscu gdzie portki schodzą sie w całość, trzeba przedłużyć kable o kilkanaście cm, gdyż miejsce oryginalnej sondy jest nieco bliżej. Czy będzie to miało jakis wpływ na poprawne działanie sondy?
a tym mnie zirytowales... na pierwszej stronie bylo napisane dlaczego trzeba dac taka sonde a nie inna... i dlaczego inna niz w rp'ku w zwiazku z tym closed :green_fuck: :green_fuck:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości