Jak regulować Korektor siły hamowania?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Jak regulować Korektor siły hamowania?

Post autor: stonefree » śr paź 19, 2005 23:13

WItam wszystkich.
Proszę o pomoc w takiej kwestii.
Wymieniłem korektor sily hamowania na tyle w golfie 2 1,6TD.Niedrogi bo 150 zł nwy.Ale od oryginała różni sie tym,ze w dzwigni nie ma sruby regulacyjnej.Mozna tylko pokręciż śruba mocuującą sprężynę.I tu moje pytanie:jak to zrobić?czy trzeba obciążyć tył konkretną masą i na hamowni?Czy ktoś to robił?Jeżeli tak proszę o pomoc!Thanks!



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » śr paź 19, 2005 23:39

Ja bym go nie montowal bo nie jest do nizego potrzebny. Wlancza sie przy duzym obciazeniu tylu samochodu, ale skoro chcesz go zalozyc to niestety nie pomoge



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw paź 20, 2005 02:00

jakby nie byl potrzebny to w fabryce by go nie wkladali



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » czw paź 20, 2005 07:57

Najlepiej wyregulowac go srubą mocowania do belki zawieszenia ;-)) -wykrecic srube całkowicie, wy........lić korektor, zastapic go wesem elastycznym- tak wyregulowany korektor powinien działac jak nalezy he! he!
Pozdrowienia :pub:



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » czw paź 20, 2005 10:34

daaroo pisze:jakby nie byl potrzebny to w fabryce by go nie wkladali
Tak jak pisalem zaczyna on dzialac przy pelnym obicazeniu - tj 5 osob + bagaz.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw paź 20, 2005 20:51

Też wyjszłem z założenia,że jak helmut wymyślił.to jakieś to zadanie ma spełniać.A czy ktoś sprawdził,co się będzie działo,kiedy po wywaleniu tego korektora lecisz 120 w zakręt i musisz ostro hamowac?Boję się,że tył wyprzedzi przód?
A odnośnie regulacji-przy 5 osobach i bagażu ma dopiero hamować tył?Czy z jakąś określoną siłą?



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » czw paź 20, 2005 21:20

przy 5 osobach i bagażu korektor przestaje działać-puszcza wtedy bez korekcji całe ci śnienie z pompy.co do ustawienia to proponuję tak aby sprężyna buła jekko napięta na nieobciążonym aucie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 289 gości