Wspomaganie buczy :(
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
i ja sie dolacze moze ktos podac te wymiary,lepiej miec juz kupione nie pozniej zostac z rozlozona pompaWitam proszę o podanie wymiarów simmeringa do pompy wspomagania łożysko już mam 6203zz dziękuje
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 12:43 przez Mirekmiro, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Miałem podobny problem w Passacie b4: pompa cały czas wyła jak syrena strażacka i wspomaganie było kiepskie. Podstawiłem 5 różnych pomp i wszystkie wyły! Podstawiłem przekładnie i nic sie nie zmieniło . Winowajcą był załamany wąż od zbiorniczka z płynem . Jeśli macie podobne problemy to sprawdzcie wszystkie węże. Powodzenia
Był Gofer MK3 variant:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204961
Był MURZYN B4 AAZ:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3478098#3478098
Był Biedron B5 ALH:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=356686
Jest Passat B4 GL 1Z
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204961
Był MURZYN B4 AAZ:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3478098#3478098
Był Biedron B5 ALH:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=356686
Jest Passat B4 GL 1Z
Potrzebuję szybko pomocy (informacji) niedawno 2-3dni temu zaczęła mi buczeć pompa wspomagania przy skręcaniu ale tak od 1000 obr/min. było to słyszalne w aucie. Poziom płynu ok. Buczy tylko przy rozgrzanym silniku. Dodam jeszcze że około miesiąca temu rozszczelniła się przekładnia (maglownica) zszedł cały płyn. Po czym zrobiłem około 15 km żeby zjechać do domu. Płyn był wymieniony przy zakładaniu maglownicy wszystko było ok po jakimś czasie dolałem parę ml płynu. Wspomaganie cały czas działa. Dziś na kanale sprawdzałem lecz było minimalne buczenie po poluzowaniu paska wyczuwalny luz osiowy około 2mm.Czy wymieniać łożysko, simering i inne uszczelnienia. Przewody niepozaginane, układ szczelny w płynie nie robią się pęcherzyki powietrza tylko na powierzchni minimalnie piana.
Auto golf 4 1,9 tdi 2000 rok.
I czy simering będzie tu taki sam jak podawany
Simering 19X36x6,5 koszt około 37zł
Tylko czy będzie pasował do tej pompy
Auto golf 4 1,9 tdi 2000 rok.
I czy simering będzie tu taki sam jak podawany
W łodzi znalazłem zestaw naprawczy za 200 zł wiec odpadaPitrekT pisze:Wg informacji zaczerpniętych z neta oryginalny simmering 26025152 ma wymiary 19 X 36 X 6.6
Simering 19X36x6,5 koszt około 37zł
Tylko czy będzie pasował do tej pompy
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 13:08 przez banankb, łącznie zmieniany 3 razy.
jak by można było prowadzić po pijaku, to by w nocy były korki na mieście
u mnie było podobnie. Zaczęło wyć łożysko. Przy wjeździe do garażu zeby wymontowac pompe zablokowało mi silnik (od łożyska w pompie-kulki sie spotkały). Przy tej okazji wyżygało mi płyn ze zbiorniczka. W moim przpadku pomogła tylko wymiana łożyska
Był Gofer MK3 variant:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204961
Był MURZYN B4 AAZ:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3478098#3478098
Był Biedron B5 ALH:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=356686
Jest Passat B4 GL 1Z
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204961
Był MURZYN B4 AAZ:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3478098#3478098
Był Biedron B5 ALH:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=356686
Jest Passat B4 GL 1Z
Wlasnie przez te 15km bez plynu zatarles pompe. Pracowala na sucho przez ten czas przeciez. Ogolnie wymien ten simmering i lozyska, wyszlifuj bieznie i powinno byc OK, objawy masz standardowe.
Jezeli chcesz zaoszczedzic, to byc moze (jezeli pompa nie jest spocona przy kole pasowym) to mozesz simmeringu nie wymieniac.
U Ciebie najprawdopodobniej najwazniejsza bedzie polerka biezni, są one zatarte, ale wspomaganie dziala, wiec sadze, ze nie bedzie jeszcze z nimi bardzo zle.
Jezeli chcesz zaoszczedzic, to byc moze (jezeli pompa nie jest spocona przy kole pasowym) to mozesz simmeringu nie wymieniac.
U Ciebie najprawdopodobniej najwazniejsza bedzie polerka biezni, są one zatarte, ale wspomaganie dziala, wiec sadze, ze nie bedzie jeszcze z nimi bardzo zle.
Mam ten sam problem z pompą, musze wymienić simmering byłem w sklepach i mają tylko:PitrekT pisze:Wg informacji zaczerpniętych z neta oryginalny simmering 26025152 ma wymiary 19 X 36 X 6.6
35 lub 37, czy napewno do pompy w golfie jest 36 ? Jaki mam wziąść
Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 11:07 przez minio70, łącznie zmieniany 1 raz.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
Simmeringu nie wywróży nikt z fusów, jeśli ktoś rozbierał pompę z mk4 to pewnie będzie wiedział, można podejrzewać tylko, że nie zmieniła się konstrukcja pompy i dalej jest ten sam, ale głowy nie dam.
minio70 , simmering zastosowany w pompie wspomagania specjalnie jest dobrany z poza normy by ciężej było go kupić i by wymieniać całą pompę. Podobnie BOSCH zrobił ze swoimi pompami zębatymi używając uszczelnień z poza normy- nie chodzi tu jednak o rozmiar ale o jego konstrukcję, dlatego mało kto podejmuje się naprawiać takie pompy, a da się te pompy naprawić znając kilka myków- nawet znalazłem ostatnio źródło w którym mógłbym zamówić komplet gum do BOSCHa zębatego, ale cena jest tak wysoka, że trzeba będzie korzystać z myków nadal
minio70 , simmering zastosowany w pompie wspomagania specjalnie jest dobrany z poza normy by ciężej było go kupić i by wymieniać całą pompę. Podobnie BOSCH zrobił ze swoimi pompami zębatymi używając uszczelnień z poza normy- nie chodzi tu jednak o rozmiar ale o jego konstrukcję, dlatego mało kto podejmuje się naprawiać takie pompy, a da się te pompy naprawić znając kilka myków- nawet znalazłem ostatnio źródło w którym mógłbym zamówić komplet gum do BOSCHa zębatego, ale cena jest tak wysoka, że trzeba będzie korzystać z myków nadal
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 01:56 przez t-tas, łącznie zmieniany 1 raz.
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Dziś rozebrałem pompę w moim golfie. Pompa nr 1J0 422 154 A ES nie ma tam łożysk do wymiany. Simering 17x29,9x7 CR 09. Kilka oringów i jedna uszczelka. W zdjęciach paragon za oringi z wymiarami w zdjęciach najmniejszy powinien być trochę cieńszy lecz nie było więc jest minimalnie grubszy.
Zdjęcia
Pompa przykręcona na 4 śruby. 3 śruby od strony kółka paska aby je odkręcić pierw trzeba odkręcić 3 imbusy aby zdjąć kolo paska. Pasek wieloklinowy musi być poluzowany u góry na napinaczu. Jedna śruba po przeciwnej.
Aby rozłożyć pompę trzeba odkręcić 4 śruby. Na wałku znajduje się pierścień zabezpieczający który trzeba zdjąć.
Zdjęcia
Pompa przykręcona na 4 śruby. 3 śruby od strony kółka paska aby je odkręcić pierw trzeba odkręcić 3 imbusy aby zdjąć kolo paska. Pasek wieloklinowy musi być poluzowany u góry na napinaczu. Jedna śruba po przeciwnej.
Aby rozłożyć pompę trzeba odkręcić 4 śruby. Na wałku znajduje się pierścień zabezpieczający który trzeba zdjąć.
Ostatnio zmieniony pt lip 17, 2009 19:23 przez banankb, łącznie zmieniany 5 razy.
jak by można było prowadzić po pijaku, to by w nocy były korki na mieście
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
takie retoryczne pytanie, jesli u mnie buczy ale nigdzie nie cieknie, to wystarczy że łożyska wymienie bez simmeringow ?? czy ma to jakiś wpływ na prace.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 20:56 przez kret077744, łącznie zmieniany 1 raz.
ponawiam pytanie kolegi, co można zrobić z zawieszającym się zaworkiem? Czy przez to że był zawieszony wspomaganie mogło nie działać?dj241 pisze:wspomagani było i niema ( stwierzam to po tym iz gdy mialem wyjętą pompę to przy wciskaniu go zawieszał się) . przeszlifowałem go papierkiem ale niestety nadal się zawiesza ... co z tym zrobic ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 86 gości