Jak nazywa się ten wąż

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

carter19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:47
Lokalizacja: Rzeszów

Jak nazywa się ten wąż

Post autor: carter19 » sob cze 21, 2008 09:33

Witam cieknie mi płynem chłodniczym przez wąż pokazany na zdjęciu, nie wiem jak się on nazywa, ile moze kosztowac? Cieknie na łączeniu, tam gdzie jest ten czujnik (niebieska strzałka), czy da sie to jakos zakleic??Probowałem już silikonem żaroodpornym ale nic z tego. Może jest jakis sposób żeby ominąć wymiane??
Obrazek



Awatar użytkownika
e2rdd23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr lut 27, 2008 16:27
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: e2rdd23 » sob cze 21, 2008 10:46

to jest KROCIEC z wejsciem na czujnik temperatyry kosztuje ok 10 zł nie warto naprawiac bo kupiusz nowy krkuciec i wymienisz i masz po klopocie

Jak chcesz sie bawic w naprawe to tylko czerwonym silikonem odpornym na temperature ale ro na dlugo nie pomoze lepiej kupic nowy



MOJE GTI

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=161546
Ostatnio zmieniony sob cze 21, 2008 10:52 przez e2rdd23, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 21, 2008 10:47

Nie mam tego czujnika u siebie w 2E. Sądzę że tam jest plastykowy trójnik, oblany gumą i nie pokliesz tego skutecznie. Trzeba szukać takiego weża na szrocie, a wrazie problemów ze znalezieniem czunik można chyba będzie włożyć zamiast zaślepki którą widać w króćcu z przodu głowicy, a wąż zastąpić takim bez miejsca na czujnik. Właściwie nie wiem co to za czujnik, na pewno to jest silnik 2E? Mógłbyś podać kolory kabelków do niego? Pytam tak z ciekawości bo nie bardzo widać na fotce.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » sob cze 21, 2008 13:20

Paweł Marek pisze:a wrazie problemów ze znalezieniem czunik można chyba będzie włożyć zamiast zaślepki którą widać w króćcu z przodu głowicy, a wąż zastąpić takim bez miejsca na czujnik. Właściwie nie wiem co to za czujnik, na pewno to jest silnik 2E?
A problemy na pewno wystąpią ze znalezieniem takiego węża z trójnikiem.
Wiem bo sam szukałem, nawet nigdzie na szrotach nie mieli, poza tym taki ze szrotu...
pęknie w czasie jazdy i tylko kosztów się narobi.

Ja u siebie miałem podobny wąż z trójnikiem ale w silniku 1.8 ABS (ten gruby między chłodnicą a głowicą) i u mnie ten czujnik okazał się być czujnikiem 3-go biegu wentylatora (tak, okazało się że mam nietypowy, 3 biegowy wentylator chłodnicy).
Wstawiłem ten czujnik zamiast zaślepki jak Paweł Marek radzi dawno temu i jest wszystko OK, a wąż zamieniłem na typowy.


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
CzapCzap
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
Lokalizacja: Athlone
Kontakt:

Post autor: CzapCzap » sob cze 21, 2008 13:26

Jak cos to kupowalem zaslepke taka w interteam , za kilka zlociszy z uszczelka


Obrazek <--------

Golf 3 GL 1.6 AFT - sprzedany :(
Golf 4 GTI 1.8T AGU - Jest :)
Jetta 2 CL 1.6D - Jest :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 21, 2008 13:32

Cefaloid, jeszcze tak dla podreparowania mojej wiedzy: ten czujnik jest podłączony pewnie pod sterownik wentylatorów pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

carter19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:47
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: carter19 » czw cze 26, 2008 16:53

są dwa kabelki:
jasno niebiesko - czerwony
ciemno niebiesko -brązowy

mówicie o tej zaślepce z lewej strony zdjęcia?

Wydawało mi się że widziałem gdzieś na silniku napis 2E ale teraz nie moge znaleźć, w razie czego gdzie to pisze? bo nalepki w bagażniku i w drzwiach są zdarte... A jakie jeszcze były dwulitrówki 8v oprócz 2E?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 26, 2008 17:08

carter19 pisze:jasno niebiesko - czerwony
ciemno niebiesko -brązowy
dzięki
carter19 pisze:mówicie o tej zaślepce z lewej strony zdjęcia?
tak
carter19 pisze:A jakie jeszcze były dwulitrówki 8v oprócz 2E?
ADY, AKR AGG, wystarczy jak dasz większa fotę obejmująca silnik


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

carter19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:47
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: carter19 » czw cze 26, 2008 17:40

a ma ktoś pomysły co to może byc za czujnik??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 26, 2008 22:10

a przeczytałeś co Cefaloid napisał wcześniej, przecież wyjaśnił.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

carter19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:47
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: carter19 » pt cze 27, 2008 12:12

hmmm czyli narazie przyjmuje wersje kolegi o 3-biegowym wentylatorze...
postaram sie przesledzic kabelki....czyli jezeli sa czujnikiem 3-go biegu wentylatora to powinienem szukać przy wentylatorze?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 27, 2008 20:04

to wentylator ma wtyczkę na 4 kable a nie trzy jak dwubiegowy, i patrz czy masz sterownik wentylatorów pod zbiorniczkiem płynu chłodzacego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 365 gości