czym rozni sie glowica z diesla od td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

czym rozni sie glowica z diesla od td

Post autor: ronuch » pt cze 20, 2008 19:20

mowa oczywiscie o mk2 interesuje mnie oczywiscie glowica na hydraulice. A pozatym wiecie moze jak bedzie sie zachowywal silnik td gdyby mial nieszczelnosc na zaworach (nie domykaly sie). Robilem jakis czas temu remont jr i od remontu auto dziwnie chodzi tak dzwinie klepie i miekko wchodzi na obroty (szybko reaguje na dodanie gazu) ale brak mu mocy. po napinaniu paska przeskoczyl rozrzad i tloki zaparly sie o zawory i od tamtej pory jest problem. Auto caly czas jezdzi nie kopci, troszke jak sie mi depnie na czarno i dosyc glosno slychac turbine. oleju nie ubywa



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 20, 2008 19:34

wielkoscia zaworow pewnie i katami walka rozrzadu. innych roznic chyba nie ma.

mozesz miec zgiety zawor, dlatego klepie i dziwnie chodzi. szarpie troche silnikiem?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pt cze 20, 2008 19:49

nie nic nie szarpie. pali od strzala pracuje rowno ale np jak sie wylaczy swiatla to wzrosna mu obroty i tak jak pisalem brak mu mocy. Jak zdiagnozowac czy to zawory skrzywone bez zdejmowania glowicy. Zdjolem dzis waz co idze od turba do kolektora ssacego i zapalilem silnik to bylo slychac takie klepanie jak w starych dieslach bez filtra powietrza i potem zdjolem w swoim 1v i u mnie bylo cichutko.

[ Dodano: 20 Cze 2008 19:51 ]
aha a gdzie znajde jakies nr glowicy zeby bylo wiadomo czy ta co ja mam jest z d czy td


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt cze 20, 2008 23:03

ronuch, to ile ci ten rozrzad przeskoczył ze oparl sie o zawory????o 4 zeby musi chociaz!!


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » sob cze 21, 2008 08:40

nie wiem o ile bo autko zapalilem i chodzilo ladnie chcialem pozakladac pozostale oslony wiec zgasilem auto a potem juz go nie zapalilem bo silnika nie dalo sie obrocic tylko cos blokowalo tloki. sprawdzilem rozrzad i byl przestawiony nie sprawdzalem o ile tylko od razu ustawialem go na nowo


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » sob cze 21, 2008 09:49

ronuch, no to proponuje jeszcze raz sprawdzic rpozrzad tzn rozpiąć go i sprawdzić dolne kółko cz czasem nie scioles tego klina/wypustu!!!! pozatym co 2 rozrzad sie to powinno wymieniac


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » sob cze 21, 2008 10:11

klina nie sciolem bo silnik chodzi i juz nic sie nie przestawia (zonie doscy czesto gasnie przy ruszaniu). Co chcesz przez to powiedziec?:
tberent pisze:pozatym co 2 rozrzad sie to powinno wymieniac


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » sob cze 21, 2008 13:01

ronuch, cp druga wymiane paska rzrzadu dole kolo sie wymienia


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » sob cze 21, 2008 19:29

aha teraz juz wiem nie doczytalem tego co napisales wczesniej


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości