1.8 16v pompa paliwa

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

1.8 16v pompa paliwa

Post autor: CSR_GTI » wt cze 10, 2008 23:00

W 1.8 16V mam tak ze są dwie pompy paliwa - jedna w baku druga pod spodem. Jak przerobic układ k-jetronic tak zeby pracował na jednej pompie w baku? Da wogóle rade?


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » wt cze 10, 2008 23:42

jesli znajdziesz pasujaca do tego baku pompe wewnatrzna ktora wypchnie 6BAR to jak najbardziej.


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw cze 19, 2008 11:48

Tylko pompe 6 bar? I to by było wszystko - wsadzic taką pompe i działa tak?


18K4F inside... RWD car :)

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » czw cze 19, 2008 14:33

no ja mialem w MK1 z KRem tak ze byla jedna pompa(ta pod spodem, bez zasobnika a filtr przy rozdzielaczu jak to w MK1) i powiem Ci ze dawala rade :)

a czy znajdziesz do baku 6Bar to nie wiem :jezor: :)


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » czw cze 19, 2008 19:36

pewnie ze są, a jesli nie znajdzie to moze sobie zamontowac jakas inna do kosza ktory juz ma.

co do tego ze w mk1 jest jedna pompa i to zewnetrzna, w mk1 spust paliwa jest na samym spodzie baku, w mk2 przez wieko baku, dlatego tez potrzeba pompe cisnieniowa w baku albo dwie pompy, podajaca w baku i cisnieniowa pod autem :P


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw cze 19, 2008 21:29

a z jakiego innego auta - niekoniecznie VW by mozna taką wyciągnać zeby miałą 6b? jakies pomysły?


18K4F inside... RWD car :)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt cze 20, 2008 08:30

Poszukaj w mercedesach, tam było sporo k-jeta. W porshe tez były mechaniczne wtryski. Wątpię jednak aby była produkowana pompa do baku, która daje 6 barów. Pamiętajcie, że do takich ciśnień potrzebne są metalowe przewody paliwowe. Jak zamierzacie je układać w baku ?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt cze 20, 2008 08:52

nawet w audi sa 9 barowe do zbiornika:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt cze 20, 2008 17:43

Każdy sprzedawca którego spytałem o pompe wewnetrzną 6b mowił ze niema takiej.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt cze 20, 2008 18:12

to zmien sprzedawcow albo sam otworz katalog

[ Dodano: Pią Cze 20, 2008 18:24 ]
hmm tak pomyslalem ze moge sprzedac pompe wewnetrzna 6..9 bar o sporym wydatku tylko nowe ori bosch,

a propo bo nikt nie napisal wady jednej pompy w ukladzie paliwowym
przysrednim i malym poziomie paliwa moze sie zakrzusic na zakrecie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt cze 20, 2008 19:40

hmm tak pomyslalem ze moge sprzedac pompe wewnetrzna 6..9 bar o sporym wydatku tylko nowe ori bosch,
Prosze o cene na PW :bajer:



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob cze 21, 2008 00:48

evolution pisze:zmien sprzedawcow
i tak tez zrobiłem...
Ostatnio zmieniony sob cze 21, 2008 20:28 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 2 razy.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » czw wrz 17, 2009 00:23

Odgrzeje trochę temat, odnośnie zastąpienia 2 pomp jedną np z audi 100 (6,5bara daje), czy podejdzie do baku z mk2?
evolution pisze:a propo bo nikt nie napisal wady jednej pompy w ukladzie paliwowym
przysrednim i malym poziomie paliwa moze sie zakrzusic na zakrecie
A wiesz może jak to jest rozwiązane w audi 100, abf`ie lub t4? Tam występuje tylko wysokociśnieniowa w baku no i nie krztuszą się auta na zakrętach.


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » czw wrz 17, 2009 17:11

Ostry! pisze:Odgrzeje trochę temat, odnośnie zastąpienia 2 pomp jedną np z audi 100 (6,5bara daje), czy podejdzie do baku z mk2?
evolution pisze:a propo bo nikt nie napisal wady jednej pompy w ukladzie paliwowym
przysrednim i malym poziomie paliwa moze sie zakrzusic na zakrecie
A wiesz może jak to jest rozwiązane w audi 100, abf`ie lub t4? Tam występuje tylko wysokociśnieniowa w baku no i nie krztuszą się auta na zakrętach.
pompy sa umieszczone w plastikowych obudowach (zbiornikach) w ktorych jest ok. 0.5 l paliwa , non stop..........................


T4 Doka ACV 130ps..................

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości