Jak regulować Korektor siły hamowania?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Jak regulować Korektor siły hamowania?
WItam wszystkich.
Proszę o pomoc w takiej kwestii.
Wymieniłem korektor sily hamowania na tyle w golfie 2 1,6TD.Niedrogi bo 150 zł nwy.Ale od oryginała różni sie tym,ze w dzwigni nie ma sruby regulacyjnej.Mozna tylko pokręciż śruba mocuującą sprężynę.I tu moje pytanie:jak to zrobić?czy trzeba obciążyć tył konkretną masą i na hamowni?Czy ktoś to robił?Jeżeli tak proszę o pomoc!Thanks!
Proszę o pomoc w takiej kwestii.
Wymieniłem korektor sily hamowania na tyle w golfie 2 1,6TD.Niedrogi bo 150 zł nwy.Ale od oryginała różni sie tym,ze w dzwigni nie ma sruby regulacyjnej.Mozna tylko pokręciż śruba mocuującą sprężynę.I tu moje pytanie:jak to zrobić?czy trzeba obciążyć tył konkretną masą i na hamowni?Czy ktoś to robił?Jeżeli tak proszę o pomoc!Thanks!
- dzikusek99
- Użytkownik
- Posty: 254
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- dzikusek99
- Użytkownik
- Posty: 254
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Też wyjszłem z założenia,że jak helmut wymyślił.to jakieś to zadanie ma spełniać.A czy ktoś sprawdził,co się będzie działo,kiedy po wywaleniu tego korektora lecisz 120 w zakręt i musisz ostro hamowac?Boję się,że tył wyprzedzi przód?
A odnośnie regulacji-przy 5 osobach i bagażu ma dopiero hamować tył?Czy z jakąś określoną siłą?
A odnośnie regulacji-przy 5 osobach i bagażu ma dopiero hamować tył?Czy z jakąś określoną siłą?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 301 gości