Brak iskry w KR
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak iskry w KR
Panowie mam nastepujacy problem
sprawa wyglada w ten sposob ze nie ma iskry. Jak wyciagne kabel WN ktory idzie od cewki do kopolki i od strony kopolki zblize do masy to po przekreceniu kluczyka jest jedna mala iskierka a potem jak zaczynam krecic silnikiem to nie ma nic. Nie wiem co jest przyczyna moze ktos ma schemat instalaci do KR. Podmienialem cewke i nadal to samo ratujcie.
pozdrawiam i z gory dziekuje
sprawa wyglada w ten sposob ze nie ma iskry. Jak wyciagne kabel WN ktory idzie od cewki do kopolki i od strony kopolki zblize do masy to po przekreceniu kluczyka jest jedna mala iskierka a potem jak zaczynam krecic silnikiem to nie ma nic. Nie wiem co jest przyczyna moze ktos ma schemat instalaci do KR. Podmienialem cewke i nadal to samo ratujcie.
pozdrawiam i z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony pt cze 20, 2008 17:45 przez GTI KR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
Przed sprawdzeniem czujnika sprawdź jeden "myk".A mianowicie:do modułu idzie czarny kabel który dzieli sie na dwa czarne...Jeden ma być podłączony do masy silnika,a drugi bezpośrednio do minusa akumulatora.Ja tak miałem że słaby był zacisk i spadł z minusa... A ile się wcześniej nasprawdzałem i wk...em a tu takie małe gó....no Także sprawdź to mniej roboty
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Zdejmujesz wtyczke z aparatu zaplonowego. Ma 3 piny, na skrajnych masz +12V i masę. W środkowy pin wtyczki wpinasz przewód. Przekręcasz zapłon w pozycję "włącz". Przewod ze środkowego pinu stykasz z masą. W momencie zetknięcia przewodu z masą na przewodzie wychodzącym z cewki powinna pojawić się iskra (oczywiście jeśli przewod będzie odpowiednio blisko masy). Jeśli iskra będzie przeskakiwać to hall zwalony. Jeśli nie będzie, to masz dziure w innym miejscu układu zapłonowego.GTI KR pisze:napięcie do cewki po włączeniu zapłonu dociera cewka na 100 dobra.
Ps jak sprawdzić czujnik halla
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Chyba przy przy rozłączaniu.bugalon pisze:W momencie zetknięcia przewodu z masą na przewodzie wychodzącym z cewki powinna pojawić się iskra (oczywiście jeśli przewod będzie odpowiednio blisko masy)
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Dzieki panowie za pomoc za chwile ide walczyc. Ps z tego co pamietam jak wczoraj szukalem przeczyn to na tej kostce trzy pinowej na skrajnych nie bylo zadnego napiecia, a jak dotknalem zarowka srodkowego to wlaczyla sie pompka paliwa co mnie calkiem zaskoczylo. za chwile postaram sie cos zdzialac. Pozatym sprawa wyglada tak ze ten moj KR nie od pewnego czasu nie jezdzil tak jak powinien przy 5000 tys obr dostawal takiego mula ze miazga a powinien ciagnac do ponad 7000. Pozatym czasem palil malo a jak mu sie zle ulozylo to juz wpgole nie chcial jechac i palil jak smok. Ja winilem za to KJETa a to moze chyba tutaj byc przyczyna. no nic narazie wielki dzieki i ide dzilalac
BB (borówka, bandit ...)
Tylko nie sprawdzaj Halla żarówką bo go uwalisz. Na złączu apartu zpł. są opisane piny + 0 -
Pomiędzy - a + powinno być zasilanie. 0 to wyjście impulsów z Halla. Można sprawdzić impulsy woltomierzem lub diodą LED z opornikiem. Metoda była kilkukrotnie opisywana między innymi przeze mnie. Użyj szukajki.
Pomiędzy - a + powinno być zasilanie. 0 to wyjście impulsów z Halla. Można sprawdzić impulsy woltomierzem lub diodą LED z opornikiem. Metoda była kilkukrotnie opisywana między innymi przeze mnie. Użyj szukajki.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
a wiec sprawa wyglada w ten sposob ze po wlaczeniu zaplonu z cewki przeskakuje taka jedna mala iskierka, natomiast gdy wypne kostke od czujnika i srodkowy pin dostkne do masy to przeskakuje taka mocna iskra normalna. jak przetrzymam ten przewod to bedzie caly czas przeskakiwac tylko w nierownym tempie raz szybciej raz wolniej. Zastanawiam sie czy to moze byc czujnik czy modul, czy moze cos z komputerem cos nie tak??? i czy to moglo miec wczesniejj wplyw na to jak jezdzil???
[ Dodano: 20 Cze 2008 13:48 ]
rozebralem aparat zaplonowy, w srodku wszystko jest kompletnie zalane olejem pewnie powinien byc jakis simering albo oring ale nic tu takiego nie ma. W czujniku kable ledwie ssie kupy trzymaja i ogolnie wszystko w oplakanym stanie. No nic bede szukal narazie czujnika mam nadzieje ze to to. Zastanawia mnie tylko czy to moglo miec wplyw na to jak auto jezdzilo.
[ Dodano: 20 Cze 2008 13:48 ]
rozebralem aparat zaplonowy, w srodku wszystko jest kompletnie zalane olejem pewnie powinien byc jakis simering albo oring ale nic tu takiego nie ma. W czujniku kable ledwie ssie kupy trzymaja i ogolnie wszystko w oplakanym stanie. No nic bede szukal narazie czujnika mam nadzieje ze to to. Zastanawia mnie tylko czy to moglo miec wplyw na to jak auto jezdzilo.
BB (borówka, bandit ...)
to jak masz olej w aparacie to nie dobrze .. wyczysc aparat jakas bezyna albo "cleaner ipa" jak masz i uszczelnij jak hall ruszy to bedzie dobrze . napisz jaki masz halla (na kabelkach, czy chermeytczny )jak iskara skacze jak zlaczasz do masy to masz wszystko w porzadku. hall daje sygnal komp reguluje a cewka daje wysokie napiecie i pali autko.
Panowie dzieki za pomoc KR odpalil. Zalożylem na sztuke halla. Jutro kupie nowego wymienie oring i jeszcze raz wszystko poskladam. Ciekawi mnie tylko czy to moglo miec wplyw na to ze lapal mula przy wyzszych obrotach no ale nic okarze sie jutro. pozdro
[ Dodano: 24 Cze 2008 22:36 ]
witam panowie ponownie, nie chce zakladac nowego postu a wiec pisze tutaj. Dodam ze uzylem szukajki ale niestety nie udalo mi sie znalezc nic ciekawego.
Sprawa wyglada w ten sposob ze zamontowalem czujnik autko swietnie odpala rowno pracuje. Myslalem jednak zemjak zrobie ten czujnik to znikna inne usterki ale niestety nie.
tu wiec pojawia sie moje pytanie:
-co moze byc przyczyna tego ze auto raz normalnie raaguje na dodanie gazu, a czasem jak mu sie cos zle ulozy to totalny mul,
-drugie pytanie to to czemu nie wkreca sie na obroty, przy 5000obr kiedys dostawal kopa takiego ze miazga az do ponad 7000 a teraz 6000tys obr to max
-i jeszcze jedno czy po wymianie halla trzeba zaplon ustawiac, bo jak mu depne na gaz, potem puszcze i znow depne to strzela z wydechu ciemnym dymem
panowie pomozcie z gory dziekuje
[ Dodano: 24 Cze 2008 22:36 ]
witam panowie ponownie, nie chce zakladac nowego postu a wiec pisze tutaj. Dodam ze uzylem szukajki ale niestety nie udalo mi sie znalezc nic ciekawego.
Sprawa wyglada w ten sposob ze zamontowalem czujnik autko swietnie odpala rowno pracuje. Myslalem jednak zemjak zrobie ten czujnik to znikna inne usterki ale niestety nie.
tu wiec pojawia sie moje pytanie:
-co moze byc przyczyna tego ze auto raz normalnie raaguje na dodanie gazu, a czasem jak mu sie cos zle ulozy to totalny mul,
-drugie pytanie to to czemu nie wkreca sie na obroty, przy 5000obr kiedys dostawal kopa takiego ze miazga az do ponad 7000 a teraz 6000tys obr to max
-i jeszcze jedno czy po wymianie halla trzeba zaplon ustawiac, bo jak mu depne na gaz, potem puszcze i znow depne to strzela z wydechu ciemnym dymem
panowie pomozcie z gory dziekuje
BB (borówka, bandit ...)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 264 gości