[MK III] Pompa czy wtryski?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adamek007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 13, 2005 16:02
Lokalizacja: Kuropatnik
Kontakt:

[MK III] Pompa czy wtryski?

Post autor: adamek007 » śr paź 19, 2005 11:19

Witam

Potrzebuję opinii fachowców od diesli, bo coś boli mojego grzechotnika.
Pierwszy objaw to była chmura dymu po odpaleniu silnika, nie ważne czy z gazem czy bez czarno-siwy obłok oblewał tylną szybę, sporadycznie pojawiały się też problewmy z odpaleniem, kolejny objaw to czarny dymek przy gwałtowniejszym wciśnięciu pedału gazu, no i ostatnia bolączka najbardziej doskwierająca to spadek mocy i przerywanie na wyższych obrotach tak jakby mu brakowało paliwa. Dodatkowo lekkie puszczenie gaz przy wciesnietymw podłoge skutkuje wyraźnym zmuleniem silnika, dalsze zwalnianie gazu powoduje już równomierny spadek ciągu. I tutaj moje pytanie czy to wina wtrysków (kopcenie) czy może pompa (przerywanie na wyższych obrotach) czy jedno i drugie?

Z góry dzięki za wszelkie opinie.



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » śr paź 19, 2005 13:24

Wymiana filtra i regulacja wtrysków powinna ci pomóc bo pewnie leją pompa odpada.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

adamek007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 13, 2005 16:02
Lokalizacja: Kuropatnik
Kontakt:

Post autor: adamek007 » śr paź 19, 2005 13:48

Dzięki za odpowiedź, dobrze że pompa odpada (wczoraj wymieniłem sprzęgło więc kolejne wydatki mnie nie kreca :(
Orientuje się może ktoś gdzie regulucją wtryski w południowych okolicach Wrocka?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr paź 19, 2005 20:03

Zdjagnozuj auto VAGiem, najlepiej dynamicznie (podczas jazdy, hamownia)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr paź 19, 2005 21:14

Gitner pisze:Zdjagnozuj auto VAGiem, najlepiej dynamicznie (podczas jazdy, hamownia)

Pozdro
Gitner
To jest TD - nie można Vagiem...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr paź 19, 2005 21:29

flanel pisze:Wiesz co najpierw zmien filtr powietrza moze jest tak zawalony ze wali ci na czarno a jeslli chodiz o pzrerywanie to zmien filtr paliwa i ppamietaj ze zmienia sie go co 1000tys km lub raz w roku najlepiej przed zimą
Dla diesla to chyba jest 60 000...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr paź 19, 2005 21:45

Michael G60 pisze:
Gitner pisze:Zdjagnozuj auto VAGiem, najlepiej dynamicznie (podczas jazdy, hamownia)

Pozdro
Gitner
To jest TD - nie można Vagiem...
Oppsss to gdzie ja te "I" widzialem?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr paź 19, 2005 22:22

moze byc juz i turbina kaput ! Skoro dymi autko na czarno


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

adamek007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 13, 2005 16:02
Lokalizacja: Kuropatnik
Kontakt:

Post autor: adamek007 » śr paź 19, 2005 23:16

aw69 pisze:moze byc juz i turbina kaput ! Skoro dymi autko na czarno
ty mnie nawet nie strasz jeszcze tylko mi awarii turbiny brakuje :grrr:... ale to chyba fałszywy trop bo jak rozkręce silnik do jakiś 2,5 tys obotów to po chwili sam się rozkręci bez dodawania gazu

dzięki wszystkim za rady jutro wymienie filtr paliwa (nie był wymieniany od prawie 20 tys :oops: ) dam znac jaki to przyniesie efekt



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » śr paź 19, 2005 23:37

Mi jak dymil na czarno zmienilem koncowki wtryskiwaczy - koszt 140zl za 4 szt. Zmienilem rowniez uszczelniacze pod szkalnkami. Pomoglo bo obcenie nie ma za mna czarnej chmury :jezor:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 336 gości