Golf mkII, przekładnia kierownicza bez wspomagania. W najbliższych dniach bedę wymieniał końcówki drążków, gdyż jedna z nich ma luz. Sprawdzając stan drążków zauważyłem, że gumy na maglownicy (te harmonijki) są poprzerywane - więc przy okazji je też wymienię. Pod tymi gumami widać listwę zębata. W tej chwili jest ona suchutka - zero jakiegokolwiek smaru. Czy przed założeniem nowych gum trzeba tę listwę nasmarować? Jakim smarem?
Macie może jakieś wskazówki, ktore pomogą mi w w/w sprawach (o ustawieniu zbieżności to wiem, ściągacz do końcówek mam)?
Moze można coś zrobić przy okazji?
Druga sprawa - jakie są objawy zużycia i ewentualnie jak sprawdzić stan łożysk gornych w kolumnie McPersona?
Smarowanie maglownicy i sprawdzenie łożysk w McPersonie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Smarowanie maglownicy i sprawdzenie łożysk w McPersonie
Ostatnio zmieniony śr cze 18, 2008 21:55 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- bewerber39
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 18:59
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
Przy nawracaniu, krenceniu kierownicą słychać dziwny stuk... coś jakby sprężyna odskakiwala. Ten odgłos jest zupełnie inny niż odgłos przegubów i występuje głównie przy kręceniu gdy auto stoi lub wolno sie toczy.Druga sprawa - jakie są objawy zużycia i ewentualnie jak sprawdzić stan łożysk gornych w kolumnie McPersona?
Zna go każdy kto ma konkretną glebe.
-
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
- Lokalizacja: Malanow
- Kontakt:
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A może ktoś się wypowie na temat smarowania listy zębatej -trzeba - czy nie trzeba?
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
- Lokalizacja: Malanow
- Kontakt:
jak masz dojscie to nasmaruj, nic jej to nie zaszkodzi a wrecz przeciwnie, jak bedzie w smarze chodzic to bedzie miala lepiej bo i wspolczynnik tarcia mniejszy a co za tym idzie troche moze lepiej sie krecic bedzie i dluzej posluzy. a smar zwykly. lepiej zeby chodzilo na mokro niz na suchoLipek81 pisze:A może ktoś się wypowie na temat smarowania listy zębatej -trzeba - czy nie trzeba?
Ostatnio zmieniony pn cze 23, 2008 01:28 przez przemooo8905, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 343 gości