1.8 20v bierze olej i ucieka płyn chłodniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 20v bierze olej i ucieka płyn chłodniczy
Witam
Auto zakupiłem niedawno, na początku jeździłem nim do 170km/h i po przejechaniu może 1000 - 1500 km oleju prawie nie było na bagnecie (dolałem litr oleju 10W40).
Przy prędkościach rzędu 100 - 130km/h i w jeździe miejskiej na 1000 km bierze mniej niż 200 ml. Dodam jeszcze, że ubywają śladowe ilości płynu chłodniczego.
Przy przegazówach wogóle nie dymi na siwo. Pracuje bardzo równo, że w zasadzie nie widać ani nie czuć na kierownicy drgań. Wydaje mi się, że przyspieszenia są ok jak na takie dosyć ciężkie auto.
Zastanawiam się czy ubytek oleju nie jest spowodowany zużytymi uszczelniaczami zaworów a uciekający płyn przygrzanym silnikiem??? Z góry dziękuję za pomoc.
Auto zakupiłem niedawno, na początku jeździłem nim do 170km/h i po przejechaniu może 1000 - 1500 km oleju prawie nie było na bagnecie (dolałem litr oleju 10W40).
Przy prędkościach rzędu 100 - 130km/h i w jeździe miejskiej na 1000 km bierze mniej niż 200 ml. Dodam jeszcze, że ubywają śladowe ilości płynu chłodniczego.
Przy przegazówach wogóle nie dymi na siwo. Pracuje bardzo równo, że w zasadzie nie widać ani nie czuć na kierownicy drgań. Wydaje mi się, że przyspieszenia są ok jak na takie dosyć ciężkie auto.
Zastanawiam się czy ubytek oleju nie jest spowodowany zużytymi uszczelniaczami zaworów a uciekający płyn przygrzanym silnikiem??? Z góry dziękuję za pomoc.
1.8 20v bierze olej i ucieka płyn chłodniczy
Dziękuję za odpowiedzi . Co do temperatury silnika jest ok, nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości. Przebieg auta to około 155 000 km, ale kto wie... Pytałem się w jednej z napraw we Wrocławiu o cenę wymiany uszczelniaczy ze ściągnięciem głowicy i podali mi koszt naprawy łącznie z robocizną 1000zł, czy jest to dobra cena?
najprościej - pomiar ciśnienia potem pomiar ciśnienia z próbą olejową - wyjdzie czy to uszczelniacze czy uszczelniacze + pierścienie.
Płyn chłodniczy - najpierw obejrz czy gdziekolwiek nei widać śladów (nie mówię o wycieku) tylko śladów po odparowanym płynie + obwąchać (to nie żart) cały przód jak silnik jest gorący (w moim Caddy wysącza się powoli chłodnica i odparowuje- zero śladów wycieku a płynu ubywa - tyle że czuć)
Płyn chłodniczy - najpierw obejrz czy gdziekolwiek nei widać śladów (nie mówię o wycieku) tylko śladów po odparowanym płynie + obwąchać (to nie żart) cały przód jak silnik jest gorący (w moim Caddy wysącza się powoli chłodnica i odparowuje- zero śladów wycieku a płynu ubywa - tyle że czuć)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości