Cieknie z pompy TDI AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Cieknie z pompy TDI AFN

Post autor: Turbonalepa » wt cze 17, 2008 22:52

Witam.

Cieknie mi z pompy wtryskowej spod części, która zaznaczyłem na zdjęciu. Wiem, że jest tam pierścień uszczelniający i mam pytanie jak go wymienić, tzn. czy mogę jakoś wykręcić tą część, żeby wymiany dokonać?? Dodam, że pompa jeest cały czas w aucie i jest to Audi A4 B5 1.9 TDI AFN.

Oto fotka:

http://img88.imageshack.us/my.php?image=vp37bt2.jpg

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr cze 18, 2008 07:41

Musisz jechac do pompiarza na uszczelnienie pompy, i przy okazji mozna wymienic wszystkie uszczelnienia.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr cze 18, 2008 08:30

No właśnie plan jest taki, żeby wymienic uszczelniacz pod tą śrubką na środku (w IC 1,42 zł) i oring pod tą większą częścią. Pytanie czy mogę to odkręcić i nic nie poprzestawiam w pompie??

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 18, 2008 09:05

Turbonalepa, tak jak Ci mowilem , jesli tylko ten srodek wykrecisz to ok

ale jesli chcesz cala czesc wysokiego cisnienia zdjac to sie pompa rozsypie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr cze 18, 2008 09:29

Chodzi mi tylko o tą zaślepkę nie o część wysokiego ciśnienia, bo jutro zamierzam wymienić uszczelniacz pod śrubką i o-ring pod zaślepką.

Bałem się, że coś przestawi jka to wykręce.

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości