nie moge odpalic auta...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

nie moge odpalic auta...

Post autor: luki07 » pn cze 16, 2008 19:35

wiatm,

dzis rano wyjechale przed garaz by zmienic waz odmy w moim mk3 GTI,autko ladnie odpalilo, zmienilem stara podziurawiona odme na nowa ori,zapalilem autko wszystko ladnie chodzilo,wjechalem do garazu i poszedlem na obiad.

po jakis 4h wrocilem bo mialem jechac po swoja kobiete odebrac ja z pracy,wsiadam do auta,przekrecam kluczyk i... nie chce zapalic,wszystko normalnie kreci ale nie zapala,paliwa mam pol baku,sprawdzilem bezpieczniki sa ok,kable i swiece mam nowe,pozniej z kuzynem sprawdzalem iskre i niestety nie ma jej,nie mam pojecia co moze byc przyczyna,posprawdzalem wszelkie wtyczki i wpinki w komorze i sa ok

niestety nie wiem co mam dalej zrobic,mam immobilizer i zastanawiam sie czy czasem to moze jego wina?dodam ze sprawdzalem sobie plyny i za akumulatorem jest taka piramidka chyba czujnik otwarcia maski zachaczylem o niego ale sprawdzalem go i niby ok

pomozcie :foch:
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 20:03 przez luki07, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » pn cze 16, 2008 20:07

cewke sprawdzales? Przerabialem podobny temat jakos na poczatku tego roku. Wszystko cacy, a iskry nie bylo i okazalo sie ze cewka.



Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: luki07 » pn cze 16, 2008 20:23

nie sprawdzalem, nie mam swiatla w garazu wiec najwyzej jutro z rana bede patrzec

moze glupie pytanie ale nie jestem elektrykiem a ciesze sie golfem od miesiaca i jeszcze dobrze go nie znam

jak sprawdzic cewke i czy to mozliwe ze tak nagle by padla jesli to wina cewki?



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » pn cze 16, 2008 23:50

jak sprawdzic cewke
Elektrykiem tez nie jestem wiec jedyne co Ci moge poradzic to skombinowac druga sprawna i podlaczyc na chwile (moze np. na jakims szrocie poprosic zeby na chwile pozyczyli) do siebie i zobaczyc co bedzie.
czy to mozliwe ze tak nagle by padla jesli to wina cewki?
Mozliwe. Mi padla w trakcie jazdy. Dobrze, ze to bylo ok. 1km od domu i holowanie krotko trwalo. Podobno to cewki w Golfach Mk3 i Polo lubia padac. Z tego co ja zauwazylem to w tej mojej co sie zepsula popekana byla ta plastikowa obudowa wiec moze jakies przebicia sie zaczely robic i w koncu padla na amen. Jesli to rzeczywiscie cewka Ci padla to ode mnie tyle, ze funkiel nowke tyle, ze zamiennik kupilem za bodajze 120zl wiec tragedii nie ma. Wymiana to 5-10min w zaleznosci od zdolnosci manualnych ;). Tylko musisz sie upewnic czy to na pewno cewka ale skoro jej nie sprawdzales, a mowisz, ze caly uklad WN masz sprawny to ja wlasnie stawiam ,ze to wina cewki.
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 23:51 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: luki07 » wt cze 17, 2008 13:38

otworzylem dzis aparat zaplonowy, przeczyscilem styki bo byly zasniedziale pozniej szedlem po kablach i czyscilem kolejne styki,niestety nic to nie dalo,kreci kreci i nic wiecej,mam o tyle kiepsko ze nie mam nikogo do pomocy zeby nawet sprawdzic ta durna cewke,tesciowa zadzwonila do znajomego elektryka ma podjechac i sholowac auto na warsztat...zobaczymy co bedzie dalej...

cewke mam chyba 3pinowa bo wchodzi do niej wtyczka z trzema kablami

cos takiego:

http://www.allegro.pl/item382454803_cew ... 115ps.html
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 13:44 przez luki07, łącznie zmieniany 1 raz.



Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » wt cze 17, 2008 15:07

witam,
ja mialem ten sam motyw z cewka ale rok temu - jezdzilem i wszystko ok a tego samego dnia po kilku godzinach odpalam i lipa nie zapala (pompe slychac jak podaje paliwo a auto nic) sprawdzalem iskre i nie ma - padla cewka a modul by ok ale niestety jest to razem :(
a co do immobilazera to on dzial tak ze auto odpala ale na chwile i potem gasnie



dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » wt cze 17, 2008 15:26

to ja zadam male pytanie a pewnie koledze tez pomoze .
pewnie masz model gti 2E bo napisałeś ,
gdzie i jak mozna sprawdzić czy impulsy na cewkę idą żeby mieć pewność ze to ona walnęła
i ze " przed nią " wszystko jest dobrze?
bo rozumiem ze z aparatu idzie jakis taki przewód na cewkę ...



Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » wt cze 17, 2008 15:34

moje sprawdzenie polegalo na tym ze podskoczylem do sklepu z czesciami i dogadaniu sie ze sprzedawca ze jak to nie bedzie cewka to zwroce towar i zostawilem kase - przelozylem i zapalil :)



Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: luki07 » wt cze 17, 2008 15:52

Ja_Sha_Taan pisze:Napięcie we wtyczce bez przyrządów sprawdziłem zwykłym drucikiem robiąc zwarcie, iskrzyło więc prąd szedł :) , oczywiście na właczonym zapłonie :P Polecam bardzo cieńki drucik żeby nic nie spalić.
ja dzis sprawdzalem ze znajomym tesciowej i od cewki nie idzie iskra,odlaczylem kabel WN od aparatu zaplonowego i krecilem i nic,zasugerowal mi ze to cewka ale napiecia przed cewka nie sprawdzalem bo nie mialem juz czasu,w pt bede jeszcze walczyl,jak narazie koluje cewke od znajomego tez z golfa 3 ale nie gti tylko z wersji chyba CL

czy podejdzie?



Awatar użytkownika
kograman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw paź 05, 2006 13:34
Lokalizacja: Grupa Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: kograman » wt cze 17, 2008 18:52

luki07 pisze:jak sprawdzic cewke i czy to mozliwe ze tak nagle by padla jesli to wina cewki?
Też miałem taki patent tylko że zimą o gdzinie 23 w nocy.
Na drugi dzień wszystkich znajych mechaników obskoczyłem (w tym kuzyna Dragona, którego w tym momencie pozdrawiam :beah: )
Padła cewka. Ja miałem o tyle dobrze, żeznajomy ma teżgolfa 1.4 a co za tym idzie identyczną cewkę więc zrobiłem tylko podmiankę i wyjaśniła się spawa.
Pozdrawiam


Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
http://www.wagenwerks.net/video/h208.html - [b]coś wspaniałego[/b]

Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: luki07 » wt cze 17, 2008 19:11

wlasnie wrocilem z garazu,sprawdzilem kostke ktora wpinana jest do cewki bo ktos tam pisal zeby sprawdzic czy jest podawane napiecie,jest podawane sprawdzilem za pomoca diody z rezystorem i dioda swieci wiec wydaje mi sie ze na 99% jest to cewka ale...znajomy powiedzial ze rownie dobrze mogl strzelic pasek rozrzadu :goof: i ze mam sprawdzic czy w aparacie palec sie kreci jak krece stacyjka,jesli tak to nie rozrzad jesli nie to pasek strzeli...ja pierdziele....

i teraz pytanie do fachowcow czy silnik 2.0 od GTI 8V jest nazwijmy to bezkolizyjny czyli zmieniamy pasek i jedziemy czy tez kolizyjny czyli pasek strzela i mamy sieke w silniku tak po krotce ale zrozumiale

prosze o pilna odpowiedz


EDIT:


yes yes yes :bigok:

zalatwilem od znajomego cewke na 15min z jego golfa i autko odpalilo za pierwszym razem :okej:

dziekuje wszystkim za pomoc i cenne wskazowki :pub:
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 20:56 przez luki07, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości