Dymi na niebiesko
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dymi na niebiesko
Czesc
Mam VW Golf II 1,6 Benzyna (gaz) z 1986 225 tys przejechane
mam takie objawy
Jezdze na oleju Mobil 15W 40
Jak sie rozgrzeje, pochodzi na wolnych obrotach po dodaniu gazu puszcza niebieskawo bialy dym (potem to sie uspakaja na wysokich obrotach)
Podejrzewam, ze tak sie dzieje prz naglym obciazeniu silnika
w zeslym roku mial cisnienie przeszlo 11 atm
Nie wiem czy to jest wina uszczelniaczy(takie podejrzewamy), czy pierscionki juz trzeba wymienic
Prosze o porade
Dziekuje
Mam VW Golf II 1,6 Benzyna (gaz) z 1986 225 tys przejechane
mam takie objawy
Jezdze na oleju Mobil 15W 40
Jak sie rozgrzeje, pochodzi na wolnych obrotach po dodaniu gazu puszcza niebieskawo bialy dym (potem to sie uspakaja na wysokich obrotach)
Podejrzewam, ze tak sie dzieje prz naglym obciazeniu silnika
w zeslym roku mial cisnienie przeszlo 11 atm
Nie wiem czy to jest wina uszczelniaczy(takie podejrzewamy), czy pierscionki juz trzeba wymienic
Prosze o porade
Dziekuje
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 17:55 przez Genesis72, łącznie zmieniany 1 raz.
- korzeń
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 19:37
- Lokalizacja: Radom, Piotrków Trybunalski,Łódź
- Kontakt:
moj RPek tez dymil, jak ruszalem to chmura za mna zostawala, oczywiscie jak jezdzilem na gazie tez,oleju musialem dolewac tak z litr na 1000km,ale przy wymianie uszczelki pod glowica gosc wymienil uszczelniacze na zaworach i jak reka odjal, nic nie dymi, teraz oleju dolewam bardzo male ilosci, podejrzewal ze teraz bierze go po pierscieniach,ale tak juz musi byc pozdro
korzeń
[b]WIERZE ZE MASZYNY MAJA SERCA I DUSZE, LUBIE MYSLEC O NICH TAK JAK ZWYKLI LUDZIE O PSACH, MASZYNY NIE UMIEJA CZYTAC ANI PISAC, NIE ROZUMIEJA TEZ CO DO NICH MOWIMY, ROZUMIEJA TO CZEGO OD NICH WYMAGAMY[/b]
[img]http://images28.fotosik.pl/301/b03b31b161b20abemed.jpg[/img]
[b]WIERZE ZE MASZYNY MAJA SERCA I DUSZE, LUBIE MYSLEC O NICH TAK JAK ZWYKLI LUDZIE O PSACH, MASZYNY NIE UMIEJA CZYTAC ANI PISAC, NIE ROZUMIEJA TEZ CO DO NICH MOWIMY, ROZUMIEJA TO CZEGO OD NICH WYMAGAMY[/b]
[img]http://images28.fotosik.pl/301/b03b31b161b20abemed.jpg[/img]
- Cypis876
- Użytkownik
- Posty: 373
- Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
- Lokalizacja: Częstochowa (SC)
- Kontakt:
ja też mieszkam w czestochowie jedyne co znam to marszałek na makuszynśkiego ale bo autoryzowany diler i nie radzę tam jechać ponieważ zapłacisz majatek
Ostatecznie miożesz przedzwonić tu na JAgielońską obok schela co jest ten warsztat co robi wulkazijacje i wymiane oleju i mechanikę alę nie wiem czy oni to zrobia bez zdjęcie głowicy.
Dodam kolego że jedzę na tymsamy oleju Mobil 15W 40 i mi dymi na biało tylko ma troche kołopot z odpałem po nocy trzeba go długo bujać chyba że tutaj spróbój bo widzę że takie coś robia
AUTO SERWIS Jarosław Jurczyński VOLKSWAGEN AUDI
42-200 Częstochowa
Limanowskiego 95/97
Telefon: 0-34 323-21-37, (0602)28-94-98
Czynne :
Naprawa samochodów VW, AUDI oraz innych pojazdów zachodnich. Badania układów odpowiedzialnych za sterowanie pracy silnika oraz układu ABS. Regulacja silników z wtryskiem paliwa. Remony kapitalne silników, zawieszenia oraz skrzynie biegów.
Ostatecznie miożesz przedzwonić tu na JAgielońską obok schela co jest ten warsztat co robi wulkazijacje i wymiane oleju i mechanikę alę nie wiem czy oni to zrobia bez zdjęcie głowicy.
Dodam kolego że jedzę na tymsamy oleju Mobil 15W 40 i mi dymi na biało tylko ma troche kołopot z odpałem po nocy trzeba go długo bujać chyba że tutaj spróbój bo widzę że takie coś robia
AUTO SERWIS Jarosław Jurczyński VOLKSWAGEN AUDI
42-200 Częstochowa
Limanowskiego 95/97
Telefon: 0-34 323-21-37, (0602)28-94-98
Czynne :
Naprawa samochodów VW, AUDI oraz innych pojazdów zachodnich. Badania układów odpowiedzialnych za sterowanie pracy silnika oraz układu ABS. Regulacja silników z wtryskiem paliwa. Remony kapitalne silników, zawieszenia oraz skrzynie biegów.
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
semanko kolego z czestochowy
ja tez mam taki silnik 16 pn gaz.sam zmiemiłem uszsczelniacze na zaworach bo to jest przyczyna dumienia ,czy miałes juz robiona głowice.bo przebieg wskazuje ze raczej tak .jesli miałes to czemu mechanik nie zmienił uszczełniaczy..moze jesli nie miałes robionej głowicy to bardziej sie opłaci zrobic ja tak jak sie należy .noiwa uszczełka pod głowice podocierac zawory (jezdzisz na gazie to sa juz napewno powypalane )zmienic uszczelniacze zaworowe zimering wałka uszczelka dekla i oczywiscie planowanie głowicy.miałbys spokuj na wiele kilometrów.jak bys chciał cos wiecej wiedziec lub pogadac to pisz na gg
pozdro
ja tez mam taki silnik 16 pn gaz.sam zmiemiłem uszsczelniacze na zaworach bo to jest przyczyna dumienia ,czy miałes juz robiona głowice.bo przebieg wskazuje ze raczej tak .jesli miałes to czemu mechanik nie zmienił uszczełniaczy..moze jesli nie miałes robionej głowicy to bardziej sie opłaci zrobic ja tak jak sie należy .noiwa uszczełka pod głowice podocierac zawory (jezdzisz na gazie to sa juz napewno powypalane )zmienic uszczelniacze zaworowe zimering wałka uszczelka dekla i oczywiscie planowanie głowicy.miałbys spokuj na wiele kilometrów.jak bys chciał cos wiecej wiedziec lub pogadac to pisz na gg
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości