[MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No ja też powymieniałem wszystkie wężyki i na razie obroty się nie zawieszją. Ale nie piszę, że naprawiłem, bo wiele razy było tak, że coś tam zrobiłem, coś wymieniłem, trochę pochodzi dobrze, a potem znowu to samo. Wężyki wymieniłem ponad dwa tygodnie temu. Od tego momentu obroty nigdy się nie zaiwesiły. Poczekam kilka miesięcy, aż przyjdą upały - bo zawsze podaczas upalów się zawieszały. Jeżeli przejdzie tę próbę, to wtedy napiszę, że naprawiłem.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Dyziu14021991
- Ma gadane
- Posty: 206
- Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
- Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
- Kontakt:
widze ze temat o nierównych obrotach:) to moze wy mi pomozecie w tym wypadku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155341
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155341
RAJEK
[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]
[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]
Panowie mam maly problem ze swoim PN-em. Puki co nie narzekam na jego dzialanie a nawet jestem zadowolony. Jedyne co mnie czasem niepokoi to to, ze po zapaleniu na zimnym silniku i przejechaniu paru kilometrow obroty wzrastaja maksa do 1800 (najeczesciej do ok 1300).Wtedy wystarczy ze go zgasze i ponownie zapale i jest wszystko ok nawet gdy znow go zostawie aby wystygl. Problem pojawia sie tylko po pierwszym zapaleniu w garazu. Co moze byc przyczyna? Gaznik? wilgoc w garazu? sterownik? Ssanie?
Wieksze prawdopodobienstwo zajscia tego problemu jest gdy np. jade na biegu bez gazu, albo go przymule hamulcem przed skrzyzowaniem, oczywiscie to wszystko na zimnym silniku.
Dziekuje z gory za porade i czekam na wasze podpowiedzi. Pozdravwiam wszystkich serdecznie!
panowie poradzcie mi cos na ten problem? czekam na wasze podpowiedzi....
teraz problem sie troche zmienil, obroty gwaltownie wzrastaja do 3 tys i opadaja, jak by je ktos guzikiem wlaczal, pedal gazu sie przyciska sam. Mialem juz takie cos ale przeczyscilem wszystkie styki i po problemie, teraz problem wrocil mimo wczorajszego wyczyszczenia stykow i masy (silnika i sterownika). Prosze was o porade.
To sterownik pada, czujnik czy moze co w gazniku (np. nastawnik przep.)???
Wieksze prawdopodobienstwo zajscia tego problemu jest gdy np. jade na biegu bez gazu, albo go przymule hamulcem przed skrzyzowaniem, oczywiscie to wszystko na zimnym silniku.
Dziekuje z gory za porade i czekam na wasze podpowiedzi. Pozdravwiam wszystkich serdecznie!
panowie poradzcie mi cos na ten problem? czekam na wasze podpowiedzi....
teraz problem sie troche zmienil, obroty gwaltownie wzrastaja do 3 tys i opadaja, jak by je ktos guzikiem wlaczal, pedal gazu sie przyciska sam. Mialem juz takie cos ale przeczyscilem wszystkie styki i po problemie, teraz problem wrocil mimo wczorajszego wyczyszczenia stykow i masy (silnika i sterownika). Prosze was o porade.
To sterownik pada, czujnik czy moze co w gazniku (np. nastawnik przep.)???
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 14:52 przez tursky, łącznie zmieniany 2 razy.
Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)
-
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: czw maja 08, 2008 17:27
- Lokalizacja: Meszna
- PiszPan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 570
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 09:40
- Lokalizacja: Breslau
- Kontakt:
u mnie było podobnie wskakiwał mi na wysokie obroty jakby ktos za mnie dodawał gazu, poczytałem mnóstwo tematów na temat gaźnika pierburg 2ee i co się okazało że padła włąśnie nastawnik przepustnicytursky pisze:czy moze co w gazniku (np. nastawnik przep.)???
Zrobili mi to kolesie w Brzegu w godz. (zawozisz mi nastawnik a oni go regeneruja) imprezka nie należy do tanich bo chyba 150zł zapłaciłem)
ALe teraz wsio wporządku ... autko pięknie utrzymuje stałe obroty i jak narazie odpukać śmiaga aż miło
Co jest lepszego od Passat 32b Coupe ? ... dwa Passaty 32b Coupe :lol:
Passat 32b Coupe [url]https://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=579845&p=7125610#p7125610[/url] PETROL
Passat 32b Coupe [url]http://forum.oldpassats.com/viewtopic.php?f=10&t=1660[/url] DIESEL
Passat 32b Coupe [url]https://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=579845&p=7125610#p7125610[/url] PETROL
Passat 32b Coupe [url]http://forum.oldpassats.com/viewtopic.php?f=10&t=1660[/url] DIESEL
koledzy to sie okazaly wezyki podcisnienia, a dokladnie ten z prawej strony patrzac od przodu. Mialem niedokrecona obudowe od filtra powietrza i w zaleznosci od ulozenia obudowy i gaznika obroty wzrastaly lub malaly. Kiedy poruszalem przewodem obroty szalaly. Dzieki panowie za podpowiedzi, czujnik juz zmienialem kiedys ale te za 12 zl to sami wiecie jakie sa i wrocilem do 18 letniego, orginalnego pozdravwiam!
Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)
tez mialem problemy z wolnymi obrotami, okazalo sie po konsultacjach z jednym kolesiem ktory tez mial ten prblem ze to membrana w nastawniku wolnych obrotow, na szczescie koles zrobil wiecej takich membtranek na zamowniewie, tydizen temu wyciagnalem stara membrane i okazalo sie ze jest przerwana na dlugosci 4 cm... wymienilem ja i jak narazie ani razu obroty neizafalowaly
Służę pomocą z VAG
membrana gumowa w nastawiku wolnych obrotow... tym czyms poprawej z takim trzpieniem na sprezynie
cala reszta gaznika jest bezawaryjna do tego wymienialem jeszce nastawnik gornej przepustnicy(tzw silniczek krokowy ktory jest po lewej stronie ten taki wiekszy i ten miernik polozenia przepustnicy, ten ponizej... ) warto jeszce rozebrac sam gaznik i przeczyscic wszystkie dusze i kanaliki....
jak narazie cieszesie stalymi obrotami, zero falowan, zadnego gazniecie
aha i tak przy okazji sprawdz wszystkie wezyki podcisnienia
[ Dodano: 24 Maj 2008, 21:46 ]
oto te memrany
http://moto.allegro.pl/item366849007_pi ... od_ss.html
cala reszta gaznika jest bezawaryjna do tego wymienialem jeszce nastawnik gornej przepustnicy(tzw silniczek krokowy ktory jest po lewej stronie ten taki wiekszy i ten miernik polozenia przepustnicy, ten ponizej... ) warto jeszce rozebrac sam gaznik i przeczyscic wszystkie dusze i kanaliki....
jak narazie cieszesie stalymi obrotami, zero falowan, zadnego gazniecie
aha i tak przy okazji sprawdz wszystkie wezyki podcisnienia
[ Dodano: 24 Maj 2008, 21:46 ]
oto te memrany
http://moto.allegro.pl/item366849007_pi ... od_ss.html
Służę pomocą z VAG
witam ja mam taki problem....
pewnego dnia po przejechaniu około 50km... odstawiłem samochód (silnik PN) na parking, gdy rano go zapaliłem zaczoł chodzic jak by na 3 gary.... pochodził tak 10s i gasł... pomyślałem ze świece albo przewody.. po wymianie tych podzespołów(?) nie ma żadnej róznicy nadal to samo....
Co moze byc tego przyczyną! pomocy!!!
pewnego dnia po przejechaniu około 50km... odstawiłem samochód (silnik PN) na parking, gdy rano go zapaliłem zaczoł chodzic jak by na 3 gary.... pochodził tak 10s i gasł... pomyślałem ze świece albo przewody.. po wymianie tych podzespołów(?) nie ma żadnej róznicy nadal to samo....
Co moze byc tego przyczyną! pomocy!!!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Może być coś z nastwnikiem przesłony wstępnej, albo z podgrzewaczem kolektora ssącego, lub podgrzewaczem obejścia w gaźniku.
A ja wypowiem cie może co do tych wężyków, kóre wymieniłem u siebie - po wymianie było lepiej. Ale przyszły ciepłe dni - i obroty znowy się wieszają.... Na razie tak, jakby chodził na ssaniu. Poczekamy do końca wakacji - w ubiegłym roku obroty w lipcu potrafiły się wieszać na poziomie ponad 3tyś.
Do sprawdzenia zostały - serwo hamulca i zawór podciśnienia do filtra węglowego.
A ja wypowiem cie może co do tych wężyków, kóre wymieniłem u siebie - po wymianie było lepiej. Ale przyszły ciepłe dni - i obroty znowy się wieszają.... Na razie tak, jakby chodził na ssaniu. Poczekamy do końca wakacji - w ubiegłym roku obroty w lipcu potrafiły się wieszać na poziomie ponad 3tyś.
Do sprawdzenia zostały - serwo hamulca i zawór podciśnienia do filtra węglowego.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Jeżeli nikt nieruszał śrubki od składu spalin, to nie. Ale słyszałem o takich, którzy próbowali regulować ten gaźnik podginając pływak itp. - to tylko psucie tego gaźnika. Ogólnie to nic nie powinno się w nim kręcić (tej śrubki od składu też nie powinno się ruszać).
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 181 gości