Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								Semian							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 887
 		- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
 		
		
																- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Semian » wt cze 10, 2008 14:33
			
			
			
			
			zakupilem dzisiaj klocki do g60 , firmy Jurid i zastanawiam sie czy beda dobre martwi mnie to ze sa strasznie grube dokladnie  19,6 mm  podejda mi czy musze wymienic na ciensze ??nie chce sie bawic w zadne szlifowanie wkoncu to ma hamowac
			
									
									
		
		
				projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Browix							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 75
 		- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
 		
		
											- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Browix » wt cze 10, 2008 16:26
			
			
			
			
			Adamm pisze:pompa 25 mm od T4 zalozona
na tyle hamulce tarczowe z golfa II
z przodu zestaw od S2 tarcze 280
caly uklad hamulcowy nowy
plyn ferrodo 5.1
hamowanie - rewelacja 

 
Witam a servo jakie ?? te od T4 ? pedały nie są za twarde ?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » wt cze 10, 2008 20:57
			
			
			
			
			Browix,  serwo zostalo oryginalen z TDI 1Z
hamulce sa git 

 
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BARANMC1							
 
						- _

 			
		- Posty: 1275
 		- Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
 		
		
											- Lokalizacja: GDYNIA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BARANMC1 » czw cze 12, 2008 14:11
			
			
			
			
			Przerabiał ktos kwestie 312mm z Mk4 GTi + zaciski 2 toczkowe z S2, jarzma i zaciski sa chyba takie jak w 288mm
			
									
									
		
		
				GOLF MK3 VR6  http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA  http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								w0jta5							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 117
 		- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 13:01
 		
		
																- Lokalizacja: Jelenia Góra (DJE)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: w0jta5 » pn cze 16, 2008 11:58
			
			
			
			
			Mam pytanie, czy zaciski i jarzma od 280mm (były zamontowane na zwrotnicy na 5x100 mk3)  będą pasować na zwrotnice w mk2 na 4x100? 
I czy do tego interesu wystarczy dokupić tylko tarcze 280 i to już wszystko, czy trzeba jeszcze jakiś części ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								CYBER							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 154
 		- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
 		
		
											- Lokalizacja: Cz-wa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CYBER » pn cze 16, 2008 18:46
			
			
			
			
			nie wiem jak z pasowaniem do MK2 ale pasowałem to do MK1 i może to Ci cokolwiek pomoże. jarzma, zaciski i tarcza na pewno nie pasują na zwrotnicę z MK1. tarcza ma bardzo małe odsadzenie i trzeba by robić dystans piasta-tarcza no i dodatkowo mocowanie jarzma też jest inne.
			
									
									
		
		
				Pozdrawiam!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								CSR_GTI							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
 		
		
																- Lokalizacja: z turbo dziury  (ELW)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CSR_GTI » sob wrz 06, 2008 01:43
			
			
			
			
			odświeże troche temat i spytam: jak załoze teraz tą pompe 25 (obecnie mam 22) na tarcze 256 to bedzie czuć coś lepiej te hamulce czy tylko twardszy pedał bedzie? 

 
			
									
									
		
		
				18K4F inside... RWD car :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								toffic							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3845
 		- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
 		
		
																- Lokalizacja: RKR
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: toffic » sob wrz 06, 2008 02:49
			
			
			
			
			to drugie + pedał będzie jeszcze wyżej brał
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								CSR_GTI							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
 		
		
																- Lokalizacja: z turbo dziury  (ELW)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CSR_GTI » sob wrz 06, 2008 09:24
			
			
			
			
			Musze zmienić servo więc sie spytam czy zakłądac ori czy cos kombinować i może od czegoś innego szukać?
PS: czy do mk2 gti 16v podjedzie jakies servo z jakiegoś mk3 czy czegos?
			
									
									
		
		
				18K4F inside... RWD car :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								toffic							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3845
 		- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
 		
		
																- Lokalizacja: RKR
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: toffic » sob wrz 06, 2008 13:29
			
			
			
			
			szukaj z automatu, jest naprawde duże. pompe mozesz 22 dac
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								CSR_GTI							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
 		
		
																- Lokalizacja: z turbo dziury  (ELW)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CSR_GTI » sob wrz 06, 2008 14:10
			
			
			
			
			ok, dzieki... bed emusiał coś właśnie tak pokombinować
nowe servo - 1000zł ... 600zł - zamiennik 
  
 
edit:
kolejne pytanie 
cowboy pisze:w każdym razie w mk3 GTI 8V i G60 (280/22) był zacisk Girling 54 - taki sam jak u mnie przy tarczy 256/20
 czyli zeby przejsc z 256 na 280 potzrebne są tylko tarcze i jarzma?
 
			
													
					Ostatnio zmieniony sob wrz 06, 2008 20:09 przez 
CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				18K4F inside... RWD car :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » ndz wrz 07, 2008 16:14
			
			
			
			
			CSR_GTI pisze:czyli zeby przejsc z 256 na 280 potzrebne są tylko tarcze i jarzma?
no i super cieniutkie klocki ~14mm 
zacisk z 256/20 jest mniejszy (mieści 2xklocki po 16mm+ tarcza 20) niż z 280/22 który mkieści klocki 2x19mm + grubsza tarcza 22mm
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								CSR_GTI							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
 		
		
																- Lokalizacja: z turbo dziury  (ELW)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CSR_GTI » ndz wrz 07, 2008 16:19
			
			
			
			
			cowboy pisze:(280/22) był zacisk Girling 54
 mam girling 54 
cowboy pisze:zacisk z 256/20 jest mniejszy (mieści 2xklocki po 16mm+ tarcza 20) niż z 280/22 który mkieści klocki 2x19mm + grubsza tarcza 22mm
 ale to były jakies różnice meidzy girling 54 stosowanym na 256mm i girling 54 stosowanym w 280mm?
 
 
 
			
									
									
		
		
				18K4F inside... RWD car :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								toffic							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3845
 		- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
 		
		
																- Lokalizacja: RKR
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: toffic » ndz wrz 07, 2008 22:44
			
			
			
			
			CSR_GTI pisze:ale to były jakies różnice meidzy girling 54 stosowanym na 256mm i girling 54 stosowanym w 280mm? 
szerokości, ja zresztą w 280 widzialem tylko Lucasy
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości