[mk3] Gwint, opinie.

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
minio70
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 21:45
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[mk3] Gwint, opinie.

Post autor: minio70 » ndz cze 15, 2008 13:25

Co sądzicie o gwincie niemieckiej firmy AMB od TA- technix. Czy ktoś może jeździł na tym i jak tam z wytrzymałością ? Cena 1000zł.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » ndz cze 15, 2008 20:04

Więc kilku kolesi ma go i jedni są zadowoleni, a inni skarzą się ze za miękki. Zależy od upodobań. Jak nie chcesz taczki to polecam. Za tą cenę nic nie kupisz lepszego, a to nówka więc pośmiga trochę ;)


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
minio70
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 21:45
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: minio70 » ndz cze 15, 2008 21:34

Właśnie najbardziej obawiałem się tego, że będzie sztywny i będzie się wszytsko straszie tłukło na naszych drogach dziurawych.



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » pn cze 16, 2008 09:22

Jak nie chcesz mieć twardego auta to kup kit sportowy. Mniejsza kasa i nie bedzie taki twardy jak gwint ( no jeszcze zależy jaki). Ale z reguły Ta technic nie jest twardy.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pn cze 16, 2008 13:24

kurde
czytam i czytam
w kilku tematach to samo ciagle sie pojawia,a mianowiecie,wiekszosc uwaza ze gwint to od razu beton jest,a w cale tak nie jest
jezdzilem na kitach i byly duzo twardsze niz niejeden gwint

najlepszy do jazdy codziennnej jest gwint FK,takie moje zdnaie i nie tylko


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » pn cze 16, 2008 13:34

KLASSIK pisze:najlepszy do jazdy codziennnej jest gwint FK,takie moje zdnaie i nie tylko
Tak ale najtańszy kosztuje 2 tysie :chytry: I widomo że kit może byc twardszy bo zależy z jakiej firmy, a gwint nie każdy jest taczka ale z reguły jest twardy i taki ma być jak chcesz szerokiego buta włożyć.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pn cze 16, 2008 13:59

Cieluś pisze:
KLASSIK pisze:najlepszy do jazdy codziennnej jest gwint FK,takie moje zdnaie i nie tylko
Tak ale najtańszy kosztuje 2 tysie :chytry: I widomo że kit może byc twardszy bo zależy z jakiej firmy, a gwint nie każdy jest taczka ale z reguły jest twardy i taki ma być jak chcesz szerokiego buta włożyć.
nie trzeba kupowac nowego

100razy wole uzywanego FK niz jakies no name

mam FK bez reg twardosci w mk1 na feldze 8/13 i nic nie przyciera,a jest badzo nisko

FK to FK,a jak jest jescze na amorach koni z reg twardosci to juz bajka

uzywane FK dluzej wytrzyma niz nowka no name
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 14:00 przez KLASSIK, łącznie zmieniany 2 razy.


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn cze 16, 2008 17:12

Cieluś pisze:KLASSIK napisał/a:
najlepszy do jazdy codziennnej jest gwint FK,takie moje zdnaie i nie tylko


Tak ale najtańszy kosztuje 2 tysie :chytry:
Żółty FK edition kosztuje około 1.5 tyś
Niebieskie od 2 tyś .
A w DE niebieskie z regulacją twardości około 650 Ewro :)

KLASSIK pisze:uzywane FK dluzej wytrzyma niz nowka no name
I tu się zgadzam z Klassikiem :pub:
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 17:18 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » pn cze 16, 2008 20:28

Ok panowie tylko kup w Polsce gwint używany żeby był dobry. Jak masz możliwości oglądnąć i sprawdzić to ok, ale jak nie to często gwint po 3miechach jest dentka.
Kolega jak nie chce miec taczki to tylko FK ale ostroznie musi szukać żeby nie wtopić kasy w błoto.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pn cze 16, 2008 20:36

Cieluś pisze:Ok panowie tylko kup w Polsce gwint używany żeby był dobry. Jak masz możliwości oglądnąć i sprawdzić to ok, ale jak nie to często gwint po 3miechach jest dentka.
w PL tez da sie kupic gwint uzywany w bdb stanie

mozna zawsze na ebay.de kupic

FK nawet jak bedzie wylany to da sie to szybko i tanio naprawic


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pn cze 16, 2008 20:38

KLASSIK pisze:FK nawet jak bedzie wylany to da sie to szybko i tanio naprawic
I jeżeli fachowiec jest na prawdę "fachowiec" to nie ma problemu żeby go skonfigurować pod danego użytkownika... ja mam np beton ;)



Awatar użytkownika
minio70
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 21:45
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: minio70 » pn cze 16, 2008 22:14

A co wtedy jeżeli założmy wydam te 2 tyś na gwint i po jakimś czasie mi jeden amorek padnie to co znowu cały nowy komplet ? Czy jest taka możliwość:
nawet jak bedzie wylany to da sie to szybko i tanio naprawic
Gdzie ? a np. jak kupie inny niż FK to co juz tak łatwo i tanio nie da się naprawić?
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 22:20 przez minio70, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pn cze 16, 2008 22:29

nie wszystkie gwinty maja wymienne wklady,ale nawet jak nie maja to i tak sie da zregenerowac

nowy gwint ma gwarancje,wiec jak cos sie stanie do bedziesz zlozysz reklamacje
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 22:30 przez KLASSIK, łącznie zmieniany 1 raz.


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » wt cze 17, 2008 09:25

KLASSIK pisze:tak sie da zregenerowac
Tylko nie wiadomo ile pojeździ taki amor. U nie których jeździ pół roku, a innych 2 miesiące. Najlepiej wymienić wkład bo to pewne, ale takie tanie nie jest. Załóżmy że kupisz gwint za 700 zł używany i będziesz musiał choć dwa zregenerować to już masz dodatkowo 600 zł + koszty ewentualnej wysyłki.

[ Dodano: 17 Cze 2008 09:27 ]
KLASSIK pisze:nowy gwint ma gwarancje,wiec jak cos sie stanie do bedziesz zlozysz reklamacje
Dlatego też jak kolega nie ma więcej pieniędzy, a chce pewniaka gwint to technic jest ok, nie słyszałem żeby ktoś miał z nim problemy (chyba że marudzą ze za miękki). Dwa lata gwarancji kusi :)


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości