Przerobienie 1.6 D na 1.6 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz cze 15, 2008 18:47

obroty 1100 sa specyjalnie podwyzszone ale na nominalnych tez dziala ok, praca o dziwo bardzo rowna. Zawory da sie wieksze wstawic ale trzeba gnaizda od nowa napawac , co chyba nie jest za dobrym pomyslem, w/g ksiazki Glowa z 1.9 TD powinna byc odpowiednia ,a VNT dobra sprawa jednak geometria sie przydaje, 2 rzecz jest taka ze org. kkk26 ,czy tam garett T3 maja straszna zwezke przy wejsciu do czesci cieplej, co akurat mi nie odpowiada , przez to auto z dolu za duzo straci nim turbinka wyrowna , chyba zeby hybrydowac no sam nie wiem , moze ktos podpowie co mozna by w tym slinku zrobic ciekawego oprocz swapa oczywiscie, bo sie w sumie pomysly zaraz skoncza. A wroce jeszcze do tego nieszczesnego tloczka 10mm, glowica z iveco by byla niezla bo tam chyba nawet 12mm jest, a to nie jest merytom , ulomnosc tego silnka tkwi w jego glowcy, za male zawory i posredni wtrysk, jak zaloze glowe z 1,9 do zawory juz mam z glowy , ale czy cos by nie pokombinowal zeby zmienic faze wybuchu ropki? tzn . komore posrednia?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 15, 2008 20:56

za duzo kombinujesz. tyle tylko powiem. zajmujesz sie czyms co zupelnie powinienes olac. daj 2 bary i podlej zeby troche dymka puszczal to ci silnik z ramy wyrwie obojetne na jakich zaworach i turbinie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz cze 15, 2008 21:42

Kurcze, spawacz, ale masz plany :chytry: Ile ty chcesz z diesla wyciągnąć ??

Bo jak dobrze pobawisz sie z pompa, dasz konkretną dawkę paliwa, ciśnienie na 1.3 bara, wydech przelotowy z przerobionym downpipem i będzie miał luzacko 100KM. A ty widzę, że konkret mody :)

Malutki OT: o co chodzi z wtryskami od SB, są lepsze niż od JR ?? Bo ja jak zmieniałem u siebie głowicę na tą z SBka to zostawiłem wtryski od JR, a mam je jeszcze :). Jaka między nimi jest różnica ??
Ostatnio zmieniony ndz cze 15, 2008 21:46 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz cze 15, 2008 22:03

wtryski 135bar i 165 bar te w SB duzo lepiej miesznke rozpylaja i wiecej podaja. Daj z SB ja masz takie. Souler on ma sie szybko zbierac na obroty , a ze i koni tam troszke bedzie to juz zupelnie inna historia , 1,3 to max dmuchne tyle wystarczy moze nawet 1,1 zobacze , a kombinuje bo to by bylo za proste podkrecic turbinke i magiczna srobke mocy w pompie. Postaram sie dac jutro filmik jak smiga bez turbinki na wolno ssaku.A Wcale to tak glupio nie wyglada.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 15, 2008 22:06

dawaj filma :food:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz cze 15, 2008 22:41

a trzeba zmieniać całe wtryski czy można same końcówki wtryskiwacza?? Bo przymierzam się do wymiany końcówek i bym kupił te od SBka, pasowały by do tych wtrysków z JRa, czy musi być cały wtryskiwacz od SB??



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz cze 15, 2008 23:11

Same koncowki mozesz przelozyc. Sluchajta pany , Adv. timing moga tak zrobilem , 2 podkladki o 1/2 grubosci nominalnej -wiadomo o ktore chodzi , zafrezowane wieczko o 2mm i deczko mieksza sprezynka - tak to pownno byc? Czy nie tak ?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn cze 16, 2008 00:42

Lukas-182 pisze:Jaka między nimi jest różnica ??
końcówki z SB są badziej wydajne niz z JR :)
Wystarczy jak wymienisz sam końcówki :) jak ja wymieniałem to mi koleś zwrócił uwage ze to nie od tego modelu itd... a ja mówie wiem zakładać na moją odpowiedzialność :P i założył wyjścia nie miał :)

spawacz, Tutaj masz troche info o Adv. timing i linki doangielskich stron :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142284



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn cze 16, 2008 08:15

A wiem ,juz czytalem wszystko co bylo mozliwe ,jestem ciekawy co by na to TROCHIM powiedzial.

[ Dodano: Pon 16 Cze, 2008 ]
co prawdza tloczka nie toczylem, tylko wieczko zafrezowalem , ciekawi mnie wieczko wTDI bo tam ma duzo brdziej wypukle ,co oznacza ze tloczek sie bardziej przestawia :)


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn cze 16, 2008 14:03

spawacz pisze:jestem ciekawy co by na to TROCHIM powiedzial.
nie wiem ale napisze Ci do jakiego wniosku ja doszedłem ;P
Nie potrzebnie sie bawiłeś z tymi Timing modem bo skork nie checsz auta ciągnąć po obrotach to jest on bez użyteczny :)



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn cze 16, 2008 15:55

duża różnica w mocy ?? :chytry: Bo holender zafascynowało mnie to...Ja myślałem, że JR i SB mają takie same końcówki...



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn cze 16, 2008 16:03

jest roznica wbrew pozorom ,i to nie mala , to prawda ze nie bede katowal auta , ale czasmi sa potrzebne wyzsze obr. a wtedy qpa , bo kat za niski i auta zamiast wypalac paliwo wyrzuca z tylu robiac czarna chmurke :D , kąt daje to ze przy 4800- 5600 auto nie traci momentu , bo caly czas jest kat przyspieszony .


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn cze 16, 2008 16:24

spawacz pisze:kąt daje to ze przy 4800- 5600 auto nie traci momentu
O ile uklad wtryskowy pozwoli Ci podac taka dawke paliwa, w co watpie...

Ciekawe jaki jest kat wtrysku max w TD, trzeba by to zbadac oscyloskopem, albo porownac wybebeszone obudowy pomp, i same przestawiacze kata wtr


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw cze 26, 2008 18:45

a chyba 17st. max jest w TDI. Sorki ze nie dalem filmu ,ale pogoda byla badziewna ,wiec sobie glowice sciagnolem , mam glowe z 1.9 TD ktora przechodzi porting i doprezenie na 22/3:1 z 19:1 jak ma fabrycznie. Mysle ze tak na PN pownina byc zalozna odpalona. Zdjecia soon ...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości