Pytanie o kolor spalin

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

przemooo8905
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
Lokalizacja: Malanow
Kontakt:

Post autor: przemooo8905 » ndz cze 15, 2008 12:38

bizak pisze:
przemooo8905 pisze:kazdy diesel przy odpalaniu lubi sobie puscic malego dymka, nawet silniki nowej generacji typu tdi, dci, cdi.
a filtr czastek stalych??
to niby oczyszcza ale wez sobie zapal takiego np 1.9dci rano, to dymka zobaczysz. Moj wuja ma hdi-ka ,przebiego 180tys z groszem i tez lubi przykopcic. Pracuje w warsztacie elektro-mechanicznym.



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » ndz cze 15, 2008 16:10

tberent pisze:EasyRider, ty wez mi powiedz co to jest kat wtrysku a co zaplon w dieslu bo chyba sie nie rozumemy?
:green_fuck:


Zadałem konkretne pytanie: Czy przy zbyt wczesnym zapłonie możliwe jest zakopcenie na biało/siwo podczas odpalania.



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » ndz cze 15, 2008 22:57

:rotfl: :pub:
souler pisze:spaliny nie maja koloru i pytasz co jest tego powodem? ciezko odpowiedziec tak w jednym zdaniu. zacznijmy od poczatku. podobno najpierw byla ciemnosc, potem wielki wybuch i masz - powstala ziemia. od komorki do komorki, od pterodaktyla po t-rexa, od krokodyla po mamuta i pojawil sie czlowiek. uczeni poczatkow naszego gatunku upatruja w malpeczkach. byc moze i maja racje. wszak darwin uczonym czlowiekiem byl. biblia w tej kwestii ma troche inne zdanie. ot bog stworzyl wszystko, lacznie z adamem i ewa. kobieta puch marny jablko od szatana zezarla i w ten sposob wszelaka doskonalosc na ziemii w pisdu wzielo... przez to nasze silniki biora olej :helm:

ojcu powiedz, zeby piwa sie napil, a nie gadal o kolorach spalin. masz wszystko ok ze spalinami, tak ma byc. jak zacznie na postoju kopcic na jakikolwiek kolor to znaczy, ze cos jest nie tak. ty tez sie napij piwa.



arwam

Post autor: arwam » wt cze 17, 2008 17:55

EasyRider pisze:
tberent pisze:EasyRider, ty wez mi powiedz co to jest kat wtrysku a co zaplon w dieslu bo chyba sie nie rozumemy?
:green_fuck:


Zadałem konkretne pytanie: Czy przy zbyt wczesnym zapłonie możliwe jest zakopcenie na biało/siwo podczas odpalania.
Nie
na biało kopci przy zbyt puźnym kącie wtrysku lub przy padniętych świecach
Diesel nie ma prawa wydalać z siebie spalin w innym kolorze niż czarny ale to tylko przy maksymalnym sandale

[ Dodano: 17 Cze 2008 17:57 ]
na niebiesko zakopcić może jeszcze wtedy jak masz padnięte uszczelniacze zaworowe ale tylko przez moment po odpaleniu.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt cze 17, 2008 20:34

arwam pisze:na biało kopci przy zbyt puźnym kącie wtrysku lub przy padniętych świecach
wtedy kopci na siwo-niebieskawo


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt cze 17, 2008 21:28

Załóżmy że nie kopci nie widać spalin a pali mi w trasie 5.7 L za co sięwziąść

Kat wtrysku?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt cze 17, 2008 21:48

Zacznij od kata wtrysku, sprawdz czy nie ma wyciekow, regulacja pompy, pozniej opory na kolach itp...


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » wt cze 17, 2008 22:02

Dario84 pisze: wtedy kopci na siwo-niebieskawo
I taką właśnie chmurkę puszczał mi przy rozruchu przed ustawieniem zapłonu. Teraz chmurka tylko przy bucie jest :bigok:



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt cze 17, 2008 22:27

Dario84 pisze:regulacja pompy,
Co pompiarz może jeszcze wyregulować tam oprucz kąta wtrysku?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt cze 17, 2008 22:33

Co pompiarz może jeszcze wyregulować tam oprucz kąta wtrysku?
wydatek szczatkowy, wydatek glowny itp itd


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 189 gości