Nie musisz, bo nie masz czego Trzymaj się "148 kucyków"DAB pisze:nie muszę nic nikomu udowadniać , wiem co mam..... trzymajcie sie ''ambitniejsi''
Przerobienie 1.6 D na 1.6 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
a ty myslisz, że strojenie ecu to nie jest chipowanie, na tym właśnie polega chiptunning na strojeniu kompa a nie tylko przelutowaniu układu, widocznie sam nie wiesz co masz robione w autku. W 1Z nie da sie osiągnąć tych 140Km bez ingerencji w komputer !!DAB pisze:na końcu strojenie ecu.... ot cała ''bajka''
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
DAB pisze:ja mam z 1z 148 kucyków bez chipowania
DAB pisze:strojenie ecu
szkoda slow
zdecyduj sie ambitny
Ostatnio zmieniony ndz cze 15, 2008 07:10 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
bez chipowania ale ze strojeniem hehe ciekawe co na to tunerzy czy oni nie wiedza ze stroja a nie chipuja?
to sie nie powinno chip tuning nazywac a stroj tuning
to sie nie powinno chip tuning nazywac a stroj tuning
Ostatnio zmieniony ndz cze 15, 2008 11:43 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
panowie panowie spokoknie temat jest o zaturbieniu 1.6d a wy sie tu klucicie przez dwie strony na temat tdika
spawacz, zaczeles cos robic??
spawacz, zaczeles cos robic??
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
To tak wydech GTI jest , na 2 tlumikach przlotowcyh(1 zostal usuniety) , chlodnica olejowa z GTI jest ,chlodnica z 1,6 TD z termostatem jest , przygotowanie pod turbo czyli kolektor dolotowy z TD i i podstawa filtra z wyjsciem na TD jest , wspawany w miske splyw jest , gover MOD i timing MOD sa, kolo zamachowe z stoczonym ciezarem na wiencu z 1,8 GTI jest , zostala mi glowca do zrobienia , proba byla ale za slabo to jedzie, wiec VNT z AFN trzeba szukac zamiast T3 lub T4 wsadze , wtryskiwacze w SB DS274 sa -niestety nie mialem czasu zalozyc, silnik przy 0.7 bar sie nie przegrzewal nie przechodizlo wiecej niz ok.85st. wiec bedzie ok. w tym tygodniu sciagam glowice i tu sie zastanowimy co zrobic. Mialem taki nawet glupi pomysl zeby glowe porzerabiac na wtrysk pol-bezposredni ale odprezenie bedzie za duze.. nie wiem jeszcze ale cos zrobie tym kierunki w kazdym badz razie te malutnie zawory napewnio nie zostana co to jest 34/31 wiekie G , a 1.8 ma 40/34
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
glowice daj z 1.9 d/td jesli tak bardzo martwisz sie wielkoscia zaworow. vnt15 z afn to zly wybor, za mala. jesli juz chcesz pakowac vnt to minimum gt18-20, no chyba, ze max doladowanie nie bedzie wieksze niz 1.3 bara. kolo zamachowe z gti, zeby tylko nie okazalo sie za lekkie, bo zeby to jakos pracowalo to obr biegu jalowego beda musialy byc powyzej 1000.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
spawacz pisze:proba byla ale za slabo to jedzie,
hmm to moze podnieś mu to cisnienie najpierwspawacz pisze:silnik przy 0.7 bar sie nie przegrzewal nie
A czy ja wiem czy opłaca sie pchać w to VNT ?? sam kiedyś o tym myslałem... duzo zabawy z wysterowaniem będzie.
nie lepiej zrobić (dać do zrobienia) pompe 10mm do tego zdrowe T3 i tez pojedzie ??
Ostatnio zmieniony ndz cze 15, 2008 18:32 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 101 gości