Przerobienie 1.6 D na 1.6 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob cze 14, 2008 23:43

DAB pisze:nie muszę nic nikomu udowadniać , wiem co mam..... trzymajcie sie ''ambitniejsi'' :)
Nie musisz, bo nie masz czego :) Trzymaj się "148 kucyków" :rotfl:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 14, 2008 23:50

DAB, bajki ładne ... ale chyba pomyliłeś tematy :P



DAB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw maja 01, 2008 16:37
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: DAB » ndz cze 15, 2008 01:43

wymiana wtrysków ,wałka rozrządu+koło,wydech własnego pomysłu,''poprawiona'' pompa i na końcu strojenie ecu.... ot cała ''bajka''



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz cze 15, 2008 02:22

DAB pisze:na końcu strojenie ecu.... ot cała ''bajka''
a ty myslisz, że strojenie ecu to nie jest chipowanie, na tym właśnie polega chiptunning na strojeniu kompa a nie tylko przelutowaniu układu, widocznie sam nie wiesz co masz robione w autku. W 1Z nie da sie osiągnąć tych 140Km bez ingerencji w komputer !!



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 15, 2008 07:08

DAB pisze:ja mam z 1z 148 kucyków bez chipowania
DAB pisze:strojenie ecu

szkoda slow :panna:
zdecyduj sie ambitny
Ostatnio zmieniony ndz cze 15, 2008 07:10 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz cze 15, 2008 10:42

szkoda slow :panna:
zdecyduj sie ambitny
Wiesz souler, chłopak chciał zabłysnąć, ale zlekka mu nie wyszło :rotfl:



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » ndz cze 15, 2008 10:48

DAB pisze:nie muszę nic nikomu udowadniać , wiem co mam..... trzymajcie sie ''ambitniejsi''
pokaż wykres :bajer:


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 15, 2008 11:43

bez chipowania ale ze strojeniem hehe ciekawe co na to tunerzy :D czy oni nie wiedza ze stroja a nie chipuja? :P

to sie nie powinno chip tuning nazywac a stroj tuning :panna: :panna:
Ostatnio zmieniony ndz cze 15, 2008 11:43 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 15, 2008 12:38

DAB,
DAB pisze:i na końcu strojenie ecu
to 3a być "wyjątkową osobą" zeby mówić ze sie ma baz chipa :P
dobrze ze siedze bo bym sie przewrócił ...



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz cze 15, 2008 13:22

panowie panowie spokoknie :pub: temat jest o zaturbieniu 1.6d a wy sie tu klucicie przez dwie strony na temat tdika :grrr:

spawacz, zaczeles cos robic??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz cze 15, 2008 17:22

To tak wydech GTI jest , na 2 tlumikach przlotowcyh(1 zostal usuniety) , chlodnica olejowa z GTI jest ,chlodnica z 1,6 TD z termostatem jest , przygotowanie pod turbo czyli kolektor dolotowy z TD i i podstawa filtra z wyjsciem na TD jest , wspawany w miske splyw jest , gover MOD i timing MOD sa, kolo zamachowe z stoczonym ciezarem na wiencu z 1,8 GTI jest , zostala mi glowca do zrobienia , proba byla ale za slabo to jedzie, wiec VNT z AFN trzeba szukac zamiast T3 lub T4 wsadze , wtryskiwacze w SB DS274 sa -niestety nie mialem czasu zalozyc, silnik przy 0.7 bar sie nie przegrzewal nie przechodizlo wiecej niz ok.85st. wiec bedzie ok. w tym tygodniu sciagam glowice i tu sie zastanowimy co zrobic. Mialem taki nawet glupi pomysl zeby glowe porzerabiac na wtrysk pol-bezposredni ale odprezenie bedzie za duze.. nie wiem jeszcze ale cos zrobie tym kierunki w kazdym badz razie te malutnie zawory napewnio nie zostana co to jest 34/31 wiekie G , a 1.8 ma 40/34


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 15, 2008 17:33

glowice daj z 1.9 d/td jesli tak bardzo martwisz sie wielkoscia zaworow. vnt15 z afn to zly wybor, za mala. jesli juz chcesz pakowac vnt to minimum gt18-20, no chyba, ze max doladowanie nie bedzie wieksze niz 1.3 bara. kolo zamachowe z gti, zeby tylko nie okazalo sie za lekkie, bo zeby to jakos pracowalo to obr biegu jalowego beda musialy byc powyzej 1000.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 15, 2008 18:22

zawory napewnio nie zostana co to jest 34/31 wiekie G , a 1.8 ma 40/34
a gdzie tam upchniesz takie duze?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 15, 2008 18:31

spawacz pisze:proba byla ale za slabo to jedzie,
spawacz pisze:silnik przy 0.7 bar sie nie przegrzewal nie
hmm to moze podnieś mu to cisnienie najpierw :P

A czy ja wiem czy opłaca sie pchać w to VNT ?? sam kiedyś o tym myslałem... duzo zabawy z wysterowaniem będzie.
nie lepiej zrobić (dać do zrobienia) pompe 10mm :P do tego zdrowe T3 i tez pojedzie ??
Ostatnio zmieniony ndz cze 15, 2008 18:32 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 132 gości