Siemka. Mam taki mały problem wczoraj prawdopodobnie za mocno zaciągnęłem hamulec ręczny coś pod wajchą strzeliło i teraz musze go zaciągnąć mocno żeby złapał. Gdzie można go naciągnąć albo coś z tym zrobić. Prosze o odpowiedź bo dziś mam czas to zrobić.
Pozdro
Problem z ręcznym i nawiewem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ręcznym i nawiewem
Ostatnio zmieniony sob cze 14, 2008 16:39 przez Bielu, łącznie zmieniany 1 raz.
witam
rozbierz tunel srodkowy od tego ręcznego (dwa wkręty pod popielniczką) i wyciagnij go...zdaje mi sie ze na regulacji Ci przeskoczył gwint...ale pewny nie jestem...
a reguluje sie takimi dwoma jakby pręcikami z nakrętkami na klucz 10, a jezeli by skonczył Ci sie gwint, to daj jakas tulejke...
mam nadzieje ze jakos pomogłem
pozdrawiam
rozbierz tunel srodkowy od tego ręcznego (dwa wkręty pod popielniczką) i wyciagnij go...zdaje mi sie ze na regulacji Ci przeskoczył gwint...ale pewny nie jestem...
a reguluje sie takimi dwoma jakby pręcikami z nakrętkami na klucz 10, a jezeli by skonczył Ci sie gwint, to daj jakas tulejke...
mam nadzieje ze jakos pomogłem
pozdrawiam
Ok wieczorem spróbuje i dam znac czy było oki. A mam jeszcze jeden mały problem bo ostatnio przekręcałem ustawienie nawiewów na nogi i cos poleciało i zablokowało sie pokrętło tzn. Nie moge przekręcic maks w lewo na miejsce nawiwu na szybe, a i w żadnej pozycji nie wieje w nogi. Jak można temu zaradzić
Pozdrowionka
Pozdrowionka
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Trzeba rozkrecic panel nawiewu i sprawdzic. Pokretla sie sciaga sila, potem sciagasz oslone panela (trzeba popiolke wyjac) i pod nia masz 4 nakretkiBielu pisze:Jak można temu zaradzić
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
co do recznego to podejrzewam ze strzelila jedna z linek i dziala teraz tylko na jedno kolo... takie sa objawy jak wlasnie opisales... wystarczy ze zerkniesz co sie tam dzieje wyjmujac tylna popielniczke... jesli blaszka ktora podciaga obydwie linki po zaciagnieciu robi sie przekoszona to znaczy ze na jednej z linek nie ma oporu = linka uszkodzona...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości