Zamiennik dla KKK k14

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Zamiennik dla KKK k14

Post autor: MaSa_Golf » pt cze 13, 2008 13:32

Witam, jakie turbo mozna bez przerobek zalozyc w miejsce k 14 ??
Moje niestety zdechlo (duzy luz w osi wirnika, brak luzow poprzecznych, wali olejem w dolot tak ostro ze golf kopci na niebiesko, a przy mocniejszym przyspieszeniu robi ogromna chmure)

mozna tak jezdzic czy lepiej pociagnac rure z filtra prosto do dolotu a turbina niech sie kreci dla wlasnej przyjemnosci?



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt cze 13, 2008 13:38

Na allegro są zestawy naprawcze do K14 po około 250 zł. Jeśli to kwestia uszczelnienia to powinno dać radę. W tej cenie możesz też kupić inną używaną K14.

Nie wiem jak z kolektorami, ale przypuszczam, że da się również wmontować Garetta T2.

Co do pomysłu z dolotem to można, ale turbo dalej będzie walić olejem i to nie ma większego sensu.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » pt cze 13, 2008 13:39

Pociągnąć rurę od filtra do dolotu - to raz.

Odkręcić przewody olejowe i zaślepić je- to dwa.


Turbo trochę się pokręci i się zatrze :) Po problemie.

Podejrzewam, że bez większych przeróbek podejdzie garett T2



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt cze 13, 2008 15:21

co do uzywanej turbosprezarki... czy brak luzow na wirniku daje duze prawdopodobienstwo ze sprezarka jeszcze troche pochodzi?? jak organoleptycznie sprawdzic czy da rade jeszcze pozyc??



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt cze 13, 2008 15:36

Macasz wirnik czy ma luzy wzdłuż osi (ruszasz nim przód tył), jeśli tak to nie bierz. W przypadku luzów poprzecznych powinne być tylko minimalne.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt cze 13, 2008 16:57

moze ma ktos jakis pomysl jak polaczyc filtr z dolotem?? zwyklej rury od TD za chiny nie da sie podpasowac :grrr:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob cze 14, 2008 06:59

Kup sobie peszla na metry w budowlanym.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » sob cze 14, 2008 14:31

polaczylem dolot z filtrem rurami PCV i kolankiem tym ktore noralnie laczy dolot z turbem. ale dalej kopci na niebiesko, o wiele mniej ale jest to dobrze widoczne, szczegolnie pod obciazeniem. czy to olej ktory jest w kolektorze dolotowym?? nie czyscilem go bo nie mialem juz czasu. ile moze potrwac zanim on sie wypali??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości