Witajcie !
Potrzebuje pomocy przy zdiagnozawaniu problemu.
A więc po kolei:
Golf II 1,6RF LPG gaźnik 2e2.
Podczas ostrego przyspieszania i puszczenia od razu gazu, powyżej 3,5tys obrotów pedał na chwilę się zaciana. Czas zacięcia jest różny od ułamka sekund do nawet 2.
To zacinanie to jakby trzymanie otwartej przepustnicy przez podciśnienie przy wciśnięciu gazu w podłoge. Mechanicznie żadnych zacięć - wszystko ok. Dalej: problem nasila się jakby z obciażeniem: na luzie czy 2 tego nie zauważymy. Jadąc na 3 i wyprzedzając ostro, następnie przy np 4k obr. puszczenie gazu - pedał trzyma. Na 3 występuje to czasami. Skolei na 4 biegu jest to prawie pewne.
Wyprzedzanie daje dużo frajdy z jazdy, szczególnie jak dajemy ostro na przód i chcemy wjechać między 2 furki. Trzeba uważać co by poprzednika w kufer nie pocałować
Instalacja LPG I gen
Będę wdzięczny za wszystkie uwagi i rady
pozdrawiam artbi
Zacinanie gaźnika 1.6RF 2e2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jak bardzo pedał trzyma, siłownik 3-położeniowy jest w stanie trochę przytrzymać otwartą przepustnicę jeśli ma nieszczczelne wezyki albo pękła mu jedna z membran. Więc zacznij od kontroli wszystkich węzyków tego siłownika i w ogóle wszystkich z tyłu gaźnika. Konkretnie chodziłoby o wezyk idący od siłownika do białego trójniczka i oba jego odgałęzienia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Heya
Myślę że to siłownik 3 położeniowy, być może zbyt mocno wysuwa swój trzpień. Musisz obejrzeć jego wężyki z tyłu, ew. skorygować w jakim położeniu jest gwint z przodu tego siłownika(oryginalnie powinno to być 3/1(3 długości gwintu tego który wystaje).
Oto wężyki które musisz sprawdzic.
Aha przy końcu linki gazu jest guma i napinacz linki. Zobacz co z tą guma bo np u mnie sie posypała. Może i tutaj chaczyć.
Myślę że to siłownik 3 położeniowy, być może zbyt mocno wysuwa swój trzpień. Musisz obejrzeć jego wężyki z tyłu, ew. skorygować w jakim położeniu jest gwint z przodu tego siłownika(oryginalnie powinno to być 3/1(3 długości gwintu tego który wystaje).
Oto wężyki które musisz sprawdzic.
Aha przy końcu linki gazu jest guma i napinacz linki. Zobacz co z tą guma bo np u mnie sie posypała. Może i tutaj chaczyć.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn paź 23, 2006 08:26
- Lokalizacja: Grudziądz / Trójmiasto
- Kontakt:
Hmm... który to siłownik, bo jakoś jednozncznie nie mogę go zidentyfikować na gażniku. Z której strony patrzeć przy zamontowanym gaźniku?Maćkooo pisze:Heya
Myślę że to siłownik 3 położeniowy, być może zbyt mocno wysuwa swój trzpień. Musisz obejrzeć jego wężyki z tyłu, ew. skorygować w jakim położeniu jest gwint z przodu tego siłownika(oryginalnie powinno to być 3/1(3 długości gwintu tego który wystaje).
wężyk który idzie od podciśnienie od kolektora ssącego i po drodze ma chyba jakiś zawór jednokierunkowy był jakby załamany czy przyciśnięty. Wyprostowałem go, zdjąłem z trójnika i dobrze ciągnie. Jazda próbna -> dalej to samoMaćkooo pisze: Oto wężyki które musisz sprawdzic.
mechanicznie to na pewno nic nie haczy, wystarczy w "mierę" delikatnie przyspieszać i jest ok, tylko wciśniecie pedału w podłoge powoduje ów zacinanie(zasysanie).Maćkooo pisze: Aha przy końcu linki gazu jest guma i napinacz linki. Zobacz co z tą guma bo np u mnie sie posypała. Może i tutaj chaczyć.
Problem ciągle nie rozwiązany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 243 gości