a jak można sprawdzic tą temperaturę ?? zapewne w vag-u ale gdzieTominator pisze:Jaka temperatura w dolocie po montazu nowego a jaka była na starym?
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
podłączam się do pytania ! przed nie sprawdzałem ! bo ja wiem czy mała powierzchnia - akurat cały kaloryfer jest idealnie za kratką !aadasiek pisze:a jak można sprawdzic tą temperaturę ?? zapewne w vag-u ale gdzieTominator pisze:Jaka temperatura w dolocie po montazu nowego a jaka była na starym?
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
grupa 007 w Vagu, pozycja intake air templuzipower pisze:podłączam się do pytania ! przed nie sprawdzałem
moje pomiary przed i po
tu pomiar na serii :
tu FMIC+ KAT OUT
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 11:44 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Koniecznie !! Przy 1.6 bara na pewno ci ściągnie gumy, sama opaska nie utrzyma...Kuman pisze:Panowie szybkie pytanie bo jutro rano składam w całość moje FMIC. A mianowicie czy konieczne jest napawanie rur na końcach gdzie będą one łączone one fagumitem ? Mam solidne złączki. Nie pospada przy 1.6 bara ?
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
u mnie w 2 miejscach nie mogłem napawać, bo nie chciało podejść pod praske, więc zeszlifowałem odcinek ok.4 cm na szlifierce, aby był chropowaty - na to naciągnąłem gumeKuman pisze:Panowie szybkie pytanie bo jutro rano składam w całość moje FMIC. A mianowicie czy konieczne jest napawanie rur na końcach gdzie będą one łączone one fagumitem ? Mam solidne złączki. Nie pospada przy 1.6 bara ?
(która sama przez się ciężko wchodziła) na to lepszejszą opaskę (również ledwo co naszła) skręciłem, aż prawie się werżneła i trzyma ! ale gdzie możesz to napawaj ! byle pierwszy koleś co tłumiki robi powinien mieć przyrządzik ! ja dałem 20 zł (za 2 komplety, bo do kolegi TN9 też robił przy okazji)
[ Dodano: 05 Cze 2008 22:24 ]
dołączam się - ja w ogóle nie mam w wagcom 007 (cosik narazie niezbyt umiem się posługiwać tym czymś)aadasiek pisze:a jeżeli mam zablokowaną tą grupe ?grupa 007 w Vagu, pozycja intake air temp
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
Mam pytanie do kolegów, przymierzam się do montażu FMIC w Nissanie Almerze 2.2Di. W serii nie ma żadnego coolera
Mam zaplanowane 2 koncepcje:
1)IC z Focusa (338x127x73) - prostsza robota, krótsze rury. Tak by to miało wyglądać (rury zawijałyby w stronę silnika pod zderzakiem)
2)IC z Mondeo (412x100x85) - tu w grę wchodzi większa rzeźba, więcej rur, kolanek itp., większa pojemność układu, tylko trochę większa pow. czołowa. A tak mniej więcej miałoby to wyglądać:
Turbo to GT1549, więc prawie najsłabszy Garrett, w serii 1Bar na turbo i 0,8 w kolektorze. Orientuje się ktoś czy 1,2Bar na turbo (koło 1Bar w kolektorze) jest dla niej bezpieczne ?
I czy jest sens brać ten IC z Mondeo ?
Mam zaplanowane 2 koncepcje:
1)IC z Focusa (338x127x73) - prostsza robota, krótsze rury. Tak by to miało wyglądać (rury zawijałyby w stronę silnika pod zderzakiem)
2)IC z Mondeo (412x100x85) - tu w grę wchodzi większa rzeźba, więcej rur, kolanek itp., większa pojemność układu, tylko trochę większa pow. czołowa. A tak mniej więcej miałoby to wyglądać:
Turbo to GT1549, więc prawie najsłabszy Garrett, w serii 1Bar na turbo i 0,8 w kolektorze. Orientuje się ktoś czy 1,2Bar na turbo (koło 1Bar w kolektorze) jest dla niej bezpieczne ?
I czy jest sens brać ten IC z Mondeo ?
Ostatnio zmieniony czw cze 12, 2008 00:31 przez teres, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
no niestety nie są na tyle podobneandy_czarny pisze:od golfai bory sa na tyle podobne
w Golfie jest mniej miejsca niż w Borze
[ Dodano: 26 Cze 2008 15:06 ]
jeżeli ktoś by poszukiwał rury kwasówki z okolic Lublina to w firmie TABAL http://www.tabal.com.pl/tabal
znajdzie na 100%
za metr dwucalówki o grubości śniaki 1,5 mm zapłaci 40zł
za kolanko zapłąci 19zł
oczywiście wszystko polerowane
u mnie IC już jest zamontowany pod zderzakiem teraz czekam tylko na wyspawanie kanalizacji z tych właśnie rur
Witam VWManiaków, w końcu udało mi się złożyć cały dolot i FMIC do kupy.
Od dłuższego czasu chciałem zamontować u siebie większy intercooler, akcja nabrała przyspieszenia gdy zgadałem się z luzipower'em
Postanowiliśmy założyć 2 intercoolery w jeden dzień - idoci
W końcu udało nam się zrobić po 2 dniach wypocin FMIC u luzipower'a w jego borze.
Ja zostawiłem sobie to na później.
Wziąłem się za to gdy dowiedziałem się że mam prawdopodobnie zapieczone kierownice turbiny (okazało się ze gruszka podciśnieniowa była do wymienienia).
Na dodatek okazało się że zderzaki od Bory różnią się miejscem wewnątrz i FMIC nie wchodził nawet po lekkim przycięciu kratek
Postanowiłem więc zamówić zderzak od R32.
Gdy już przyszedł zabrałem się za rzeźbę i naniosłem poprawki w porównaniu do projektu Bory u luzipower'a tak żeby intercooler od Iveco jak najbardziej dolegał i żeby nie haczył o zderzak.
Przy okazji robienia dolotu wymieniłem kolektor ssący na ten od ASZ i wywaliłem EGR.
Do zrobienia dolotu wykorzystałem rurę nierdzewną i kolanka 50mm, rurę aluminiową 60mm, 2 gumowe kolanka olejowe 50mm, kawałek węża olejowego 60mm, a do poskręcania wszystkiego w całość użyłem obejm gbs.
Po tygodniu siedzenia w kanale wyszedłem na powierzchnię i oto co udało zrobić.
Życzę powodzenia wszystkim, którzy będą zakładać FMIC wraz z dolotem u siebie i nie myślcie że uda wam się zrobić 2 auta w jeden dzień
POZDRO!
Od dłuższego czasu chciałem zamontować u siebie większy intercooler, akcja nabrała przyspieszenia gdy zgadałem się z luzipower'em
Postanowiliśmy założyć 2 intercoolery w jeden dzień - idoci
W końcu udało nam się zrobić po 2 dniach wypocin FMIC u luzipower'a w jego borze.
Ja zostawiłem sobie to na później.
Wziąłem się za to gdy dowiedziałem się że mam prawdopodobnie zapieczone kierownice turbiny (okazało się ze gruszka podciśnieniowa była do wymienienia).
Na dodatek okazało się że zderzaki od Bory różnią się miejscem wewnątrz i FMIC nie wchodził nawet po lekkim przycięciu kratek
Postanowiłem więc zamówić zderzak od R32.
Gdy już przyszedł zabrałem się za rzeźbę i naniosłem poprawki w porównaniu do projektu Bory u luzipower'a tak żeby intercooler od Iveco jak najbardziej dolegał i żeby nie haczył o zderzak.
Przy okazji robienia dolotu wymieniłem kolektor ssący na ten od ASZ i wywaliłem EGR.
Do zrobienia dolotu wykorzystałem rurę nierdzewną i kolanka 50mm, rurę aluminiową 60mm, 2 gumowe kolanka olejowe 50mm, kawałek węża olejowego 60mm, a do poskręcania wszystkiego w całość użyłem obejm gbs.
Po tygodniu siedzenia w kanale wyszedłem na powierzchnię i oto co udało zrobić.
Życzę powodzenia wszystkim, którzy będą zakładać FMIC wraz z dolotem u siebie i nie myślcie że uda wam się zrobić 2 auta w jeden dzień
POZDRO!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości